loop elke werkdag in een pakquote:Op maandag 26 februari 2007 12:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
eindelijk weer een reden om mijn nette pak uit de kast te halen
geil!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
loop elke werkdag in een pak![]()
nou ja soms gewoon spijkerbroek
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:53 schreef FJD het volgende:
Tis maar goed dat jij in deze discussie even de puntjes op de i zet.
en de volgende keer een ander dan Fromm quoten he
Telefoon...quote:Op maandag 26 februari 2007 13:14 schreef FJD het volgende:
Oei gemaakt met een telefoon? of slecht geresized? Wel een cool foto
Ik denk dat ik bij het airsoften volgende keer ook maar een rondje met m'n camera ga lopen.
Neem volgende keer mn 450D wel mee. Kun je nog opblazen tot A2 formaat ofzoquote:
Nee dat begrijp ik nietquote:Op maandag 26 februari 2007 13:28 schreef BattleLies het volgende:
Hopelijk begrijpen de boffers die geen uitnodiging in de brievenbus hebben gekregen dat we nou eenmaal niet iedereen bij het diner enz kunnen uitnodigen .. helaas!
knapquote:Op maandag 26 februari 2007 13:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Neem volgende keer mn 450D wel mee. Kun je nog opblazen tot A2 formaat ofzo
kan natuurlijk dat jij een roemeense pre-release heb weten te bemachtigenquote:Op maandag 26 februari 2007 13:31 schreef FJD het volgende:
Ik ben m'n tijd ver vooruit jeweets![]()
Ach joh jij je zin. De 400D bedoel ik natuurlijk
Electronica is hier duuurquote:Op maandag 26 februari 2007 13:36 schreef staticdata het volgende:
kan natuurlijk dat jij een roemeense pre-release heb weten te bemachtigen
Volgens mij is het maximaal 40!quote:Op maandag 26 februari 2007 13:36 schreef FJD het volgende:
Hoeveel man kunnen er het veld op? BoF members gaan we er natuurlijk wel als eerste oplatenmaar goed ook onder de BoF members zullen er wel een zooi afvallen en de 32 gaan we denk ik toch niet halen.
[..]
Electronica is hier duuur400D is hier een procent of 40 duurder dan in Nederland.
Oww dat gaan we nooit reddenquote:Op maandag 26 februari 2007 13:37 schreef BattleLies het volgende:
Volgens mij is het maximaal 40!
Ajaxieden en rellenquote:
Jezus werk jij tegenwoordig?quote:
45!quote:Op maandag 26 februari 2007 13:37 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Volgens mij is het maximaal 40!
whehehe, zit vlak bij je pikquote:Op maandag 26 februari 2007 15:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Jezus werk jij tegenwoordig?
ow ja en ga je eens snel aanmelden in het airsoft topic!
Ow dat voel ikquote:
en goedkope vrouwen pakkenquote:Op maandag 26 februari 2007 15:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Ow dat voel ik
Das waar ja je ging natuurlijk naar het buitenland. Goedkoop bier drinken
Ik zit hier nu in totaal al een week of 10x en ik heb in totaal 1 dagdeel regen gehadquote:Op maandag 26 februari 2007 15:31 schreef IJsmuts het volgende:
en goedkope vrouwen pakken![]()
zal hier wel eens wat fotootjes neer smijten, maar ik weet niet hoe het bij jou is, maar dit is nou niet echt de bahamas, wat een kutweer![]()
waar zit je danquote:Op maandag 26 februari 2007 15:40 schreef IJsmuts het volgende:
hier is het een paar graden boven nul, regent het en alles is grijs![]()
de zwarte anus van Fer?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:59 schreef ursel het volgende:
[..]
In de buurt van een donker gat, vlakbij Fer..
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:05 schreef ursel het volgende:
In de buurt he.. begint net grijs te worden en fer begint het bijna te voelen..
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:20 schreef C7PR1X_NL het volgende:
ben net wakker, goede morgen luitje's![]()
dan nogquote:Op maandag 26 februari 2007 16:31 schreef C7PR1X_NL het volgende:
nee voelde me niet lekker
Polen!!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:59 schreef ursel het volgende:
[..]
In de buurt van een donker gat, vlakbij Fer..
Worden mijn posts niet gewaardeerd/gelezen ofzo..quote:Op maandag 26 februari 2007 16:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Goed. Laten we het weer over voetbal hebben.
Wie is er deze ronde bv. rondewinnaar geworden?
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:41 schreef ursel het volgende:
Ok, toch nog voetbal, maar wel ff wat anders en veel belangrijker..![]()
Ronde 13
Naam Team Punten Extra
ursel Ursel 88 (profiel)![]()
UnleashMitch The Incredibles 87 (profiel)
JMPoSTMaN PoSTMaN 84 (profiel)
Silver_Shark Fc knuddeel 79 (profiel)
Morpheus2002 The Boondocks 77 (profiel)
IJsmuts Voetbal Is Zo Gay 65 (profiel)
Daboy FC Rommen 59 (profiel)
Sickert Noobs 48 (profiel)
1-1-1-1-1 Homo 36 (profiel)
Incolumis Incolumis 20 (profiel)
Sumera FC Sum 19 (profiel)
Algemeen
Deelnemers
User Punten
ursel 884![]()
Morpheus2002 795
UnleashMitch 746
IJsmuts 701
Silver_Shark 591
JMPoSTMaN 556
Daboy 501
Sickert 457
Incolumis 362
Sumera 321
1-1-1-1-1 293
quote:De scheidsrechters-commissie van de KNVB, onder leiding van Jaap Uilenberg, heeft na overleg vandaag gezegd dat het doelpunt dat AZ gisteren maakte in de competitiewedstrijd tegen Ajax niet had mogen tellen.
In het tumultueus verlopen duel scoorde Maarten Martens de omstreden gelijkmaker, nadat Kenneth Perez de Amsterdammers op voorsprong had gezet. Demy de Zeeuw kwam bij het tot stand komen van de gelijkmaker zo fel in op de op de grond liggende Ajax-doelman Maarten Stekelenburg, dat deze de bal losliet en van pijn ineen kromp. Martens kon hierdoor de gelijkmaker binnentikken. Scheidsrechter Jan Wegereef keurde de treffer goed, dit tot grote ontsteltenis van de Amsterdammers.
Na afloop van de wedstrijd zei Wegereef dat hij na het zien van de beelden nog steeds achter zijn beslissing stond en dat het een geldig doelpunt was. Scheidsrechtersbaas Uilenberg spreekt dit echter nu tegen.
Ach ja stumpers die eerst een beslissing van een scheidsrechter niet als bindend zien en vervolgens een mening van een andere scheidsrechter als argument gaan gebruiken zijn niet serieus te nemen. Kortom, misschien dat ik nog even ga zuigenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:18 schreef ursel het volgende:
Fer, durf je de discussie nog aan in dat topic..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |