Ze verwacht morgenochtend gewekt te worden met de woorden:Kom Natasia je cadeau is gearriveerd! en dan loopt ze de voordeur uit en dan staat daar de Touareg met een grote strik er omheenquote:
....ja, dat 'vind jij jezelf een goede moeder?' van Huub elke vijf minuten .... maakt haar behoorlijk kwaadquote:Op maandag 26 februari 2007 00:23 schreef raggende_annie het volgende:
sasquatch schreeuwt om aandacht
overigens kan de uitslag nog wel even duren dacht ik, iemand een idee hoe lang zoiets duurt?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:21 schreef de_kolonel het volgende:
Ik geloof er geen fuck van dat Huub vertrekt. Anders had hij zijn bloed niet laten checken en amders had hij ook niet net gezegd dat hij is gekomen om zijn doelen te bereiken....
Ik vind dat echt goed, dit moeten ze allemaal konstant zeggen.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:24 schreef raggende_annie het volgende:
huub: maar als je nu zo zit hier nathasia, voel je je dan een goede moeder?
Ik vertrouwde hem toen niet en nu zeker niet.... Huub heeft nogal wat heftige dingen over hem gezegd. Ik ben pas gerust als NL weg is. NL had anders ook wel goede gesprekken met NL. Die ie daarna natuurlijk meteen deelde met BBN...quote:
dat wordt op ""nooit meer naar huis" na z'n meest gebruikte opmerkingquote:Op maandag 26 februari 2007 00:25 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
....ja, dat 'vind jij jezelf een goede moeder?' van Huub elke vijf minuten .... maakt haar behoorlijk kwaad
Goh jij verdiept je wel extreem in andermans erotische gevoelensquote:Op maandag 26 februari 2007 00:23 schreef Cyan het volgende:
[..]
Zal een geweldige sexvakantie zijn! Bart die Lesley vol bewondering aankijkt. Lesley die met haar wimpers wappert. Dubbelzinnige opmerkingen en kusjes ...
Trustenquote:
Ja, dat ligt eraan waar het allemaal op getest gaat worden. Meeste soft- en harddrugs kunnen ze wel binnen 24 uur achterhalen. Dat moet ook wel omdat mensen in een afkickcentrum daar ook na ieder bezoek aan de buitenwereld op gecontroleerd worden.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
overigens kan de uitslag nog wel even duren dacht ik, iemand een idee hoe lang zoiets duurt?
Vind je? Het was toch een sesamstraat relatie die 2 hadden terwijl hij in de Gouden Kooi zat?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Goh jij verdiept je wel extreem in andermans erotische gevoelens![]()
Het zou mij geen seconde verbazenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:21 schreef Missy_1974 het volgende:
[hoax aan7] natas kijkt zuur omdat ze zelf de pil heeft toegestopt [hoax uit]
slap, wordt ook weer zo'n bart-verhaal met dreigen om op te stappen, als-ie een kerel was geweest had hij gewoon doormoeten lopen toen de poort openging, daar zal hij wel mee gepest wordenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:25 schreef Taurus het volgende:
Maar Huub gaat toch helemaal niet meer weg? Komt echt wel terug opd ie vierentwintig uur hoor, heeft ie in wezen al gedaan.
Van slaappillen krijg je geen katerquote:Op maandag 26 februari 2007 00:28 schreef agter het volgende:
Maar ik zie geen Huub die een kater heeft...julllie wel?
vreemd is dat he. geen kater, niet meer volslagen dronken, terwijl hij ongeveer 2 uur geleden geen idee had van wat hij allemaal aan het doen was leek hetquote:Op maandag 26 februari 2007 00:28 schreef agter het volgende:
Maar ik zie geen Huub die een kater heeft...julllie wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |