Jammer Huub loopt weg....quote:Op maandag 26 februari 2007 00:34 schreef agter het volgende:
Brian erbij roepen...dit gaat wat worden.
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:35 schreef Darklight het volgende:
haha, Huub ff verwarring stichten
precies wat hij wil. weer een eindeloze discussie tussen doesjie en doesjiequote:Op maandag 26 februari 2007 00:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel laf dat Hupert nu wegloopt
2x allquote:Op maandag 26 februari 2007 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
Gelukkig, Brian zweert op zijn moeder.
hahahahaha die spoort nietquote:Op maandag 26 februari 2007 00:36 schreef BwennieBren het volgende:
Brian: ik ben achter geweest en ik heb shit gezegd en wat ik eigenlijk niet moet zeggen, nee ehhh, snap je?
wanneer is dat gezegd ?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:37 schreef Villalux het volgende:
Waarom heeft zndgmw gezegt brain dat kunnen zo NOOIT bewijzen!
Zou kunnen toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:37 schreef Lieve het volgende:
Zelf pillen geslikt??? DOE NORMAAL MAN!
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:38 schreef Sug4r het volgende:
Brain zegt dat hij niet wist dat het een directe exit zou betekenen wanneer hij iets in Huub zijn drankje zou hebben gedaan. Maar hij heeft het niet gedaan zegt hij..![]()
Welterustenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:37 schreef beequeen het volgende:
Ik ga echt nu, trusten , and don't
let the bedbugs bite you![]()
Inderdaad!quote:Op maandag 26 februari 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mooie bluf van Huub.B wordt alweer para. (maar hij is helaas onschuldig)
Ik ga hem steeds verdachter vinden die Brianquote:Op maandag 26 februari 2007 00:37 schreef Dogga het volgende:
brian wist neit dat dit een eventuele exit zou betekenen?
betekend dit dat hij het wel heeft gedaan omdat hij niet wist dat het een exit zou zijn??
Dan weet ik welke slaappillen hij heeft, lossen niet op en zijn inslapers. Gaatje erin prikken kan ook, of uitknijpenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:38 schreef PirE het volgende:
Die slaappillen lossen niet op
goeie grap...
Ik niet. Hij heeft het absoluut niet gedaan.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:39 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik ga hem steeds verdachter vinden die Brian
Hoe weet Brian dat die pillen niet oplossen???? Heeft hij dat dan uitgeprobeerd???quote:Op maandag 26 februari 2007 00:38 schreef PirE het volgende:
goeie grap...
Maar hoe weet hij dat dan???quote:Op maandag 26 februari 2007 00:38 schreef PirE het volgende:
goeie grap...
Hijs para brothaaaaa!quote:Op maandag 26 februari 2007 00:39 schreef heracles het volgende:
Er gaat wat gevonden worden. Zegt Brian
Wat geeft ie toe? Heb hem niet horen zeggen: "Ik heb een pil in Huub zijn drankje gegooid"quote:Op maandag 26 februari 2007 00:40 schreef Soury het volgende:
Hij geeft het toe !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oh war een debiel !!!!!!!!!!
Dat zei de redactie toch ook al toen huub uit het ziekenhuis kwam. Hij doet dit om brainles te naaien.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik niet. Hij heeft het absoluut niet gedaan.
Volgens mij is het sowiesó al allemaal bluf, wat Huub over dat ziekenhuis verteld.
Nee. Hij vermoedt dat Huub zelf die pillen heeft genomen, om hem te kunnen beschuldigen.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:39 schreef Dogga het volgende:
Ahahah
Brain: Schrik niet als de test straks terug komt en het blijken mijn slaappillen te zijn
LOL
hij verraaad zich een beetje?
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:40 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve lieve lieve redactie. Pil of geen pil, mag Brian er uit ?
Ja, alles is bluf. Dat schreef DGK_REDACTIE al .....quote:Op maandag 26 februari 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij is het sowiesó al allemaal bluf, wat Huub over dat ziekenhuis verteld.
Waarom zegt hij dan dat hij niet wist dat het een exit zou betekenen?? Daar ben je daar toch niet mee bezig?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
omdat hij dat zach toen hij ze in de fles mikte. daarom heeft ie ze later tot pulp geslagen en in poedervorm in huubs drinken gegooid. (ik zeg ook maar wat he)quote:Op maandag 26 februari 2007 00:40 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Maar hoe weet hij dat dan???
Ze is vanavond bijzónder irritant. Ze wist zelfs de irritaties over de stierlijk vervelende dronken Huub naar de achtergrond te dringen.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:40 schreef Taurus het volgende:
Sylvia wil wat zeggen en dan gaat die schoorsteen stem van dat vieze kind er weer overheen, brr wat klinkt zij naar![]()
Pillen die niet oplossen in water kunnen wel in alcohol oplossen.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:38 schreef PirE het volgende:
goeie grap...
Er zijn hier mensen die niet goed lezen en gewoon hun aan hun eigen verhaal blijven vasthouden, wat er ook gebeurtquote:Op maandag 26 februari 2007 00:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, alles is bluf. Dat schreef DGK_REDACTIE al .....
edit : Het ziekenhuis is geen bluf, maar alle verhalen van Huub zijn bluf
Als er een God bestaat ergens, laat Brian ze dan alsjeblieft kwijt raken!quote:Op maandag 26 februari 2007 00:43 schreef Clank het volgende:
Natasia geeft 3 gouden ringen bij Brian in bewaring voor het geval Huub ze in de vijver wil gooien ofzo.
of ze doorverkopen aan de plaatselijke dealer.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:43 schreef Cyan het volgende:
[..]
Als er een God bestaat ergens, laat Brian ze dan alsjeblieft kwijt raken!
Helemaal waar.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:43 schreef mootie het volgende:
Er zijn hier mensen die niet goed lezen en gewoon hun aan hun eigen verhaal blijven vasthouden, wat er ook gebeurt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |