dat paste dan meer bij het TT van hidiho. dikke lul voor nathasiaquote:Op maandag 26 februari 2007 00:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
En 3 bier ....
Ja en? Hij wil er toch graag bijhoren... Zo behulpzaam was hij ook niet voor Ilona.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ondertussen is NL al 4 x met krukken over de trap gemoeten
Ik denk eerder dat Amanda hem gaat opeten, natasia niet hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 00:08 schreef Scrupules het volgende:
maak me wakker als natasia een hapje neemt
Hij suckt zelf .......quote:Op maandag 26 februari 2007 00:08 schreef Scrupules het volgende:
maak me wakker als natasia een hapje neemt
Ik zou hem ook niet moetenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:09 schreef Kinga het volgende:
Ik zou die chocopik ook niet opeten,,,,gadver
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij suckt zelf .......
[afbeelding]
Hoezo dat?quote:
Uitsloverquote:Op maandag 26 februari 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
iK HAD HEM DIEPER WEGGEKREGEN.
Ja het stikt hier van de BN-ers! Bart van BB, NL, Huub ....quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou demonstratief in 1x die kop eraf bijten...quote:Op maandag 26 februari 2007 00:09 schreef Kinga het volgende:
Ik zou die chocopik ook niet opeten,,,,gadver
Zeg je dat ook tegen je vriendin?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:11 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Gatverdamme trouwens als je Eric bezig ziet met die pik!![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:11 schreef jinca het volgende:
Huubje eruit ole,oleeeee!!!! Dit gaat hem niet vergeven worden...
WAT?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:11 schreef jinca het volgende:
Huubje eruit ole,oleeeee!!!! Dit gaat hem niet vergeven worden...
Een gast met een pik in zn mond is gewoon niet mijn ding.quote:
Zet je caps even uit aub enneh fijn voor jequote:Op maandag 26 februari 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou als dat de wereldpers niet haalt....quote:Op maandag 26 februari 2007 00:10 schreef Carlaa het volgende:
het is een van de weinige mannen die nu aan zijn eigen pik kan likken.....
ik heb het ook gemist denk ikquote:
niets is wat het lijktquote:Op maandag 26 februari 2007 00:13 schreef havefun het volgende:
Als Huub vergifitigd is door Brian ga jenu toch niet gezellig met die gast praten?
Kijk vanavond naar de Gouden Kooi! Verlaat Huub de villa? En stikt Eric in zijn eigen pik?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou als dat de wereldpers niet haalt....![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:13 schreef Cyan het volgende:
[..]
Kijk vanavond naar de Gouden Kooi! Verlaat Huub de villa? En stikt Eric in zijn eigen pik?
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:13 schreef Cyan het volgende:
[..]
Kijk vanavond naar de Gouden Kooi! Verlaat Huub de villa? En stikt Eric in zijn eigen pik?
Ron Jeremy kan het met gemak en daar komt geen mal en chocolade aan te pasquote:Op maandag 26 februari 2007 00:10 schreef Carlaa het volgende:
het is een van de weinige mannen die nu aan zijn eigen pik kan likken.....
Amanda is vervelend ZONDER alcohol, denk dat daar het grote verschil zitquote:Op maandag 26 februari 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Ik vind Amanda echt mega vervelend. Huub is vervelend, maar zij overklast hem daarin nog.
En was er niemand vergiftigd en iemand geboeid afgevoerd?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:13 schreef Cyan het volgende:
[..]
Denk dat je het dan toch n btje voeltquote:Op maandag 26 februari 2007 00:15 schreef raggende_annie het volgende:
man eric, bijt er toch een stuk vanaf
en een misterieuze persoon in de villaquote:Op maandag 26 februari 2007 00:15 schreef akveor het volgende:
[..]
En was er niemand vergiftigd en iemand geboeid afgevoerd?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |