Meneer is zeker voor ajax.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat een walgelijk stukje 'journalistiek' van Jack zeg. Dan kan het nog wel zo zijn maar dan hoef je nog niet voor alle 4 een mening te geven
.
En Schaars gaat een grote worden 14.gif
Het begon van JACK in het interview vervelend te worden toen die over specsavers begon.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:43 schreef Hathor het volgende:
Jack steekt zijn voorkeur inderdaad niet onder stoelen of banken, en daar kan inderdaad je broek wel eens van af zakken. Maar ja, daar hebben we er in Nederland wel meer van, ik vind v. Gelder nog niet zo erg als bijv. dat gedrocht van een Spijkerman, die ze gelukkig snel afgeserveert hebben alweer, of een Frits Barend, van wie ik nog nooit iets objectiefs heb gehoord.
Tsja, hij zit nog net niet met een Ajax petje op de interviews af te nemen, maar het scheelt allemaal niet veel.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het begon van JACK in het interview vervelend te worden toen die over specsavers begon.
Het geeft soms irritaties David.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:52 schreef koningdavid het volgende:
Wees blij dat je i.i.g. zijn clubvoorkeur weet? Dat maakt het een stuk overzichtelijker allemaal.
Ik vind het trouwens wel meevallen met zijn zogenaamde 'partijdigheid'.
En dan ?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:55 schreef tong80 het volgende:
Over de TT. Je zou voor de gein het bandje van de EC-finale tegen Dortmund eens moeten luisteren.
--> De wedstrijdenquote:
Hoor je jack hysterisch jubelenquote:
Nee dank je, ik ben geholpen.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Moet je eens luisteren naar de verslagen van andy houtkamp bij ajax![]()
Ja maar, ja maar...zij zijn groot en wij zijn klein en Jack is voor AFC en dat is ook Amsterdam, dus zal ie ook wel voor Ajax zijn en bij Studio Voetbal zitten alleen maar Ajacieden..... etc.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:55 schreef tong80 het volgende:
Over de TT. Je zou voor de gein het bandje van de EC-finale tegen Dortmund eens moeten luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |