van haar loverboy?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:27 schreef liefie_ het volgende:
helaas wel
ze heeft een kei dure zonnebril gekocht
nou ja meer gehad
Zij een zonnebril, jij een huis. Mooie deal toch?quote:
nice!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:59 schreef Parafernalia het volgende:
* Parafernalia heeft met 2 vrienden gereageerd op 200m2 in de Besterdring @ 700 ero
Ik in mijn eentje op ongeveer 100m2quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:59 schreef Parafernalia het volgende:
* Parafernalia heeft met 2 vrienden gereageerd op 200m2 in de Besterdring @ 700 ero
ook voor 700¤?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:57 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik in mijn eentje op ongeveer 100m2![]()
is wel gemeen van hem hoor! vraag je een ranger}?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:39 schreef liefie_ het volgende:
vati werkt daar nog niet helemaal in mee
Ik hou van het leven, ik hou van de zon!quote:Op zondag 4 maart 2007 11:02 schreef liefie_ het volgende:
Zo snel gaat de mooie tijd
dus lach maar: hahahaha
Want de dagen van jou en mij
gaan als een zomer voorbij.
jou bod?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
jah btw hoe zit het nog met mijn bod?
Buiten regent, binnen ook!quote:Op zondag 4 maart 2007 11:09 schreef liefie_ het volgende:
Fake Tales of San Francisco
Echo through the room
More point to a wedding disco
Without a bride or groom
There's a super cool band yeah
With their trilbys and their glasses of white wine
And all the weekend rockstars in the toilets
Practicing their lines
pfff meneertje glas half volquote:Op zondag 4 maart 2007 11:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik hou van het leven, ik hou van de zon!
Ik open de deuren en pleur van het balkon!
Nee, maar dat is wel het briljante gedicht waarmee ik bij mijn mondeling op het VWO een half uur heb volgeluld om te praten over verborgen gevoelens en tegenslagen om vervolgens een compliment te krijgen over slap lullen en een 9 te krijgen!quote:
Wel leuk. Veel mooie meisjes zoals gebruikelijkquote:Op zondag 4 maart 2007 10:13 schreef liefie_ het volgende:
hoe was loos?
Was da nou?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:58 schreef liefie_ het volgende:
nou ik ben er weer weg van tot volgend weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |