quote:
Ik heb het opgenomen, check het zo wel ff.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hij zei dormiplant, weet ik echt zeker.
psies. hij is aan het dollen. Gewoon typisch gevalletje huubquote:Op zondag 25 februari 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub loopt te stoken....... hoe weinig ze ook in het ziekenhuis te doen hebben op zondagavond, ze kunnen daar niet in zo'n korte tijd zijn bloed afnemen, onderzoeken en ook nog met de resultaten van het eventuele gif komen.
idd. Ik heb de recording even nageluisterd. Hij zei 100% zeker Dormiplant.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:40 schreef fredfik het volgende:
doe normaal
Sommigen moeten inderdaad tegen zichzelf beschermd wordenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:38 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
en anderen zouden verplicht niet op nationale tv tentoongespreid moeten worden
Wij dus welquote:Op zondag 25 februari 2007 23:40 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Zien jullie het wel of niet want ik niet...
Laat die Brian nou maar arresteren ;Dquote:Op zondag 25 februari 2007 23:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
psies. hij is aan het dollen. Gewoon typisch gevalletje huub
Ze kunnen wel tests doen in een ambulance die daar mischien naar toe gereden is , en dan onderzoeken ze het voor het definitieve resultaat in het Ziekenhuisquote:Op zondag 25 februari 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub loopt te stoken....... hoe weinig ze ook in het ziekenhuis te doen hebben op zondagavond, ze kunnen daar niet in zo'n korte tijd zijn bloed afnemen, onderzoeken en ook nog met de resultaten van het eventuele gif komen.
Ach beetje leuk knippen en plakken en de kijkcijfers stijgen weer. En misschien wil Albert er morgen wel een itempje tegenaan gooien in Boulevardquote:Op zondag 25 februari 2007 23:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
psies. hij is aan het dollen. Gewoon typisch gevalletje huub
Marshall Mathersquote:Op zondag 25 februari 2007 23:38 schreef scanman01 het volgende:
"Hi, my name is Huub and I'm an alcoholic"
Een chique item of een gelikt item ?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
jahebben we eindelijk een chique item vanavond
![]()
JIj weet alles zo goed, vertel mij eens waarom Brainlees en natas nu zo nerveus zijn!????quote:Op zondag 25 februari 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
I love Eminemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |