quote:Op zondag 25 februari 2007 23:07 schreef Maisnon het volgende:
Komt een woonwagen een bar binnen zegt die barman hihi dat kan heul niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik lachtequote:Op zondag 25 februari 2007 23:07 schreef Maisnon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:12 schreef Puzzelaar het volgende:
Waarom hoefden joden in de Tweede Wereldoorlog geen belasting te betalen en hadden ze altijd bier bij de hand?Dat waren toch zigeuners ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
Kankerstraks opgelet jonge.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja dat hadden we laatst bij geschiedenis
.
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:18 schreef Stommie het volgende:
hoe noem je een kamper zonder woonwagenNiet gewoon dakloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?
Hoe noem je een kamper die piano speelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Niet gewoon dakloos?
Hoe noem je een kamper die piano speelt?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door johnplayer op 25-02-2007 23:27:19 ]Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:18 schreef Stommie het volgende:
hoe noem je een kamper zonder woonwagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Groep 8 gaat op kamp, alleen Jantje gaat niet mee, want die is atijdl op kamp
Love will tear us apart (Joy Division)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
kampertastischquote:Op zondag 25 februari 2007 23:27 schreef Maisnon het volgende:
Pas op hé, dadelijk komt er iemand over een trein en werken praten en hebben we weer een paar bans te pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle bomen zijn paars.
Trein, werken.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:27 schreef Maisnon het volgende:
Pas op hé, dadelijk komt er iemand over een trein en werken praten en hebben we weer een paar bans te pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in het spaans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te slecht gewoon..
Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:33 schreef don-diablo het volgende:
Wat is een kamp in het frans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in het spaans?en in het DuitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te slecht gewoon..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:36 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
en in het DuitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Kamperlicious!
Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Wanneer onstaat er crisis in een woonwagenkamp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef Maisnon het volgende:
Een barman wil een gevaarlijk kamp binnenlopen vraagt ie aan een andere barman, hey, zou ik het wel doen? zegt die groene jas "ik zou het gewoonwagen"
Peace through power!!![]()
Die is wel kamperkansloos.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:42 schreef Stommie het volgende:
[afbeelding]
het is per slot van rekening zondag![]()
![]()
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending![]()
Wat eten ze in een woonwagenkamp bij de friet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kenkeerrrrrrr die wou ik ook al posten!
bij deze alsnog, maar dan met foto![]()
wat is de favoriete maaltijd van een duitse kamper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe noemen kampers zich op FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.![]()
quote:Overwhelmed as one would be, placed in my position
wat is het huismerk voor kampers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Waar gaan alle kampers met een bril van -10 heen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overwhelmed as one would be, placed in my position
tja Stommie en ik hebben net die aflevering gekeken en zo kwamen we op het idee voor dit topicquote:Op zondag 25 februari 2007 23:55 schreef Tyler..Durden het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zijn geen grappen maar ik vind ze best grappig.
"Tjah, dan kan je net zo goed vis gaan verkopen als patat"quote:Op zondag 25 februari 2007 23:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
tja Stommie en ik hebben net die aflevering gekeken en zo kwamen we op het idee voor dit topic![]()
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?![]()
"analfabeet!"quote:Op zondag 25 februari 2007 23:57 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
"Tjah, dan kan je net zo goed vis gaan verkopen als patat"
.![]()
"hij is een echte lamlul"quote:Op zondag 25 februari 2007 23:57 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
"Tjah, dan kan je net zo goed vis gaan verkopen als patat"
Een klare kamplul, hij weet niet wat werken is....quote:Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"![]()
hahah wtf dat kind "quote:Op zondag 25 februari 2007 23:36 schreef Stommie het volgende:
www.kamperbiersite.nl
de vetste profielensite die tegen de rest is!!
geef elkaar kampo's en wordt de populairste kamper!!!
registreer nu en ontmoet vette vrienden!
[afbeelding]
[afbeelding]"
OT:beter een kamper in de lucht dan tien op de grond
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_![]()
die 2dequote:Op zondag 25 februari 2007 23:55 schreef Tyler..Durden het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zijn geen grappen maar ik vind ze best grappig.![]()
hoe droog
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_![]()
Waar woont Frans Bauer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:57 schreef Leso_Varen het volgende:
Waar woont Frans Bauer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
.![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:54 schreef Stommie het volgende:
wat is het huismerk voor kampers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.![]()
Hoe noem je een kamper op de eerste plek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt een gothic bij de bakker, zegt de bakker: Een gesneden wit zeker
Komt een Turk bij de bakker zegt de bakker : Een Besneden wit zeker![]()
Waar lees je de Privé?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar lees je niets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom moet je nooit vlak na het eten de zee in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom moet je nooit vlak na het eten je vrouw in elkaar rossen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
magk link plsquote:Op zondag 25 februari 2007 23:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
tja Stommie en ik hebben net die aflevering gekeken en zo kwamen we op het idee voor dit topic![]()
?
![]()
Dan is het dus geen caravan maar een CamperKamperquote:Op zondag 25 februari 2007 23:18 schreef veldmuis het volgende:
HAHA IK WEET EEEN GOEIE BASSI EHEEFT EEN CARAVAN EN BETAALT GEEN BELAstING DUS HIJ IS EEN KAMPER
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.![]()
Het mooiste is nog die totaalshot van dat straatje. Met 20 fietsen die op de voortuin liggen.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?![]()
...triest deze aflevering
"ja die honden van de politie bijten ook mensen"
wat moeten ze dan doen? tegen dieven aanlikken?
![]()
En hier hedde mijn stiefzoon zelf... "Ik heb wel BLO gehad, maar zo gek ben ik niet"![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ZhihQMkPEMs&mode=related&search=![]()
Maar waar blijven de grappen verder...Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.![]()
Komt er een kamper bij het arbeidsburo en zegt: "Ik wil werken!". Zegt de beambte: "Komt goed uit! We zoeken net een directeur, 100.000 euro per jaar en een auto van de zaak. Je kan morgen beginnen!"
Zegt de kamper "Je neemt me zeker in de maling??" waarop de beambte zegt "Jij begon toch??"
[ Bericht 1% gewijzigd door NT-T.BartMan op 26-02-2007 14:20:19 ]![]()
Wat doet een kamper als hij dronken is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zijn kampers arm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:05 schreef Puzzelaar het volgende:
Waarom zijn kampers arm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.![]()
Hij heeft een witte baard met korsten, een rood-geel trainingspak en stopt bij ieder kindje wiet in de schoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
elk jaar op 5 december komt sinterklaas weer uit woensel om alle ricardo's blij te maken... probleem is dat ie een boek heeft maar het niet kan lezen.![]()
Hoe heette het vriendje van bambiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:55 schreef zainabber het volgende:
Hoe heette het vriendje van bambiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe noem je fijngeprakte boerenkool en aardappels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je fijngeprakte wiet en aardappes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe noem je een massagraf van rottende lijken op een woonwagenkamp, dat wordt gebruikt om de wietplantage te bemesten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doen kampers als ze generaliseren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lok je een kamper weg bij een woonwagenkamp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zie je dat een kamper iemand van een ander woonwagenkamp ontmoet heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat krijg je als je alle woonwagens op een kamp in de fik zet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer zie je geen verschil tussen een kamper en een Antilliaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je een vriend van een kamper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door DemonRage op 26-02-2007 17:31:52 ]![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:36 schreef Puzzelaar het volgende:
en in het Duitsik dacht al waar blijft ieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier![]()
SBS6 komt met nieuw tv programma,
jouw kamp mijn kamp, leuk aan elkaar gepraat door Hans Kamp Juniorhttp://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:22 schreef Stommie het volgende:
populaire serie tijdens te 2e wereldoorlog..
probleemkampen![]()
![]()
SBS 6 komt wederom met een nieuw Kampers-progamma:
Kampers dansen op het ijs
RTL 4 schijnt ook aan de rage mee te doen:
Kampers Next Top Model![]()
Hart van Vinkenslag
de Veerkampjes
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 18:37 schreef Cahir het volgende:
SBS 6 komt wederom met een nieuw Kampers-progamma:
Kampers dansen op het ijs![]()
*vraagt om een paint
.![]()
Die gast roeleerde de pan uit.quote:
Hetaids !!![b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]![]()
het zou hem kunnen zijn,quote:Op maandag 26 februari 2007 22:55 schreef Zwoerd het volgende:
[afbeelding]
Ik denk telkens dat ik Maradona zie![]()
als die geen kamperbier dronk
.![]()
Hoe noem je het woonwagenkamp voetbalteam dat heeft gewonnen van de andere kampen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Super actie!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://images.google.nl/images?q=Pantsil+israel+flag![]()
Waarom kan sinterklaas geen aids krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:58 schreef Valid het volgende:
Waarom kan sinterklaas geen aids krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.![]()
Welke kamper woont er op de mount everest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:28 schreef sjimz het volgende:
Welke kamper woont er op de mount everest?kut,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht Rafael van der Vaart
.![]()
Welke kamper woont er in de wei?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat drinken kampers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar bestellen kampers hun kleding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom ik ook de trein, wil ik mn fiets pakken,
zie ik zo'n kamper net mn fiets jatten!!
Ik zeg zo van:' he joh, does normaal!!'
zegt ie:' ja, moetn ze de uitkerings moar wat hoger maakn, en nou wordt mn hond ook nog afmaakt, en tis heul geen pitbull!'
ik was zo onder de indruk van zijn betoog dat ik hem zo liet wegfietsen![]()
.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:33 schreef sjimz het volgende:
Waar bestellen kampers hun kleding?dit is gewoon waar eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en natuurlijk DE opmerking van die fietsendief nadat Bart hem had gevraagd of die de krant ad gelezen: "analfabeet!"
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:47 schreef Stommie het volgende:
Kom ik ook de trein, wil ik mn fiets pakken,
zie ik zo'n kamper net mn fiets jatten!!
Ik zeg zo van:' he joh, does normaal!!'
zegt ie:' ja, moetn ze de uitkerings moar wat hoger maakn, en nou wordt mn hond ook nog afmaakt, en tis heul geen pitbull!'
ik was zo onder de indruk van zijn betoog dat ik hem zo liet wegfietsen![]()
![]()
!
![]()
Wat zingt ali b met yes-r en partysquad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te slecht!
![]()
t
v
pThe weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.![]()
Hoe heet de krant voor kampersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:30 schreef zainabber het volgende:
Wat zingt ali b met yes-r en partysquad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te slecht!
![]()
![]()
Wie heeft er een oude woonwagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:30 schreef zainabber het volgende:
Wat zingt ali b met yes-r en partysquad?raap me op, mn lievelingsnummer met kampers combinerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te slecht!
![]()
![]()
![]()
.![]()
![]()
En er zo'n smile bij hebben!
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_![]()
die kopquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:10 schreef Pwn_zoon het volgende:
[afbeelding]
En er zo'n smile bij hebben!![]()
![]()
.![]()
![]()
De hele scène!![]()
Hoe heet een Kamper in een draaimolen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:33 schreef Cahir het volgende:
Hoe heet een Kamper in een draaimolen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.![]()
Hoe noem je een het als 100en kampers met zn allen bier zuipen, schreeuwen, joelen, overlast bezorgen en stinken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is het allerslechts![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:25 schreef zainabber het volgende:
Hoe noem je een het als 100en kampers met zn allen bier zuipen, schreeuwen, joelen, overlast bezorgen en stinken?deze is idd het allerslechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is het allerslechts![]()
![]()
.![]()
Ook niet best:quote:
Wat is de minst populaire politieke partij onder woonwagenbewoners?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:52 schreef Stommie het volgende:
hoe noemen kampers zich op FOK!Jij krijgt ze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JOHNNY HEITINGA![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:10 schreef Pwn_zoon het volgende:
[afbeelding]
En er zo'n smile bij hebben!![]()
![]()
![]()
JOHNNY HEITINGA![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:50 schreef Camplo het volgende:
Hehe nee Mercedes C220.![]()
vette bak
.![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
Niet als wij er met 6 man inzitten![]()
![]()
.![]()
stommie ons topic gaat langzaam deaud..
boeiuh goed genoeg zo, ik zei toch dat we ongeveer rond 4 pagina's zouden hebben
appelkruimeltaartquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:57 schreef don-diablo het volgende:
stommie ons topic gaat langzaam deaud..
boeiuh goed genoeg zo, ik zei toch dat we ongeveer rond 4 pagina's zouden hebben.![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:46 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ook niet best:
Wat is de minst populaire politieke partij onder woonwagenbewoners?enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjullie welquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:51 schreef Stommie het volgende:
[..]
Bart, de humor-coach
[afbeelding]!
![]()
![]()
ik hoop nie dat ze dat gaan invoeren hier in NL
The liberals can understand everything, but people who don’t, understand them. – Lenny Bruce![]()
verschrikkelijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:32 schreef zaramoth het volgende:
[afbeelding]
ik hoop nie dat ze dat gaan invoeren hier in NL![]()
.![]()
Komt een woonwagen een bar binnen zegt die barman hihi dat kan heul niet![]()
![]()
![]()
![]()
jannes is gangster en gaat voor niemand uit de weg jeweetzquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:03 schreef Stommie het volgende:
wie kent trouwens Jannes, wereldberoemde Zanger van woonwagenkamp Emmen?
mn buren zijn groot fan van em(en dan heb ik het niet over Rhys en die aziaat aan de andere kant)
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:31 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Wat is een 020 zigeuner?Niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Financieel genie met rock 'n roll neiging~
bETuWe Jeweettoch![]()
komt door je username
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.![]()
From Senegal to Damskoquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:16 schreef Stommie het volgende:
ik snap hem nietЦой жив![]()
Je mag nooit generaliserenDenken leidt tot niets.
Gij zult niet stelen. De overheid duldt geen concurrentie...![]()
Wel want dit is ONZquote:Op zondag 4 maart 2007 20:50 schreef Blue_ei het volgende:
Je mag nooit generaliseren
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....![]()
De opper tsjappie mag natuurlijk niet ontbreken!![]()
En dit is zijn brievenbus op Vinkenslag:
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=eYxkrPbh_mU
![]()
![]()
![]()
![]()
die in dat grijze pakkie is vergeten z'n pyjama uit te trekken
![]()
Joske, joske![]()
![]()
![]()
![]()