abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 februari 2007 @ 20:45:22 #1
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_46670336
In een woning aan de Henri Dunantstraat in Sprang-Capelle heeft zondag volgens de politie een "gewelddadig incident" plaatsgevonden. Daarbij zijn een dode en een zwaargewonde gevallen.

De Henri Dunantstraat ligt in een buurt met veel seniorenwoningen. Omstanders zeggen ook dat het zou gaan om een ouder stel. De omgeving van de woning is afgezet en voor het huis staat een grote witte onderzoekstent van de politie.

De vrouw is aangetroffen in de slaapkamer. Zij zou zijn neergeschoten.

De melding van het incident kwam bij de politie even voor half zes binnen. De woordvoerder van de politie kan nog geen verdere mededelingen doen. Wel zei hij dat op dit moment een familiedrama niet wordt uitgesloten. De politie kon ook nog niets zeggen over de identiteit van de slachtoffers en hun relatie tot elkaar.

What should it be?
pi_46670462
Ja... ga speculeren.. daar heb je wat aan.
Wacht nou maar gewoon op fatsoenlijk nieuws..
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  zondag 25 februari 2007 @ 20:49:39 #3
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_46670522
Niet fatsoenlijk genoeg dan
  zondag 25 februari 2007 @ 20:52:53 #5
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_46670642
Marokaan
Moslim
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 25 februari 2007 @ 20:53:28 #6
13462 BansheeBoy
pi_46670670
Zo ben ik een keer de 1ste die die woorden in een dergelijk topic tot zich neemt.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_46670679
quote:
Op zondag 25 februari 2007 20:49 schreef TimmyAsd het volgende:
Niet fatsoenlijk genoeg dan
Nee, ik bedoel dat het weinig zin heeft om te speculeren over iets waar je nog zo weinig informatie over hebt..
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  zondag 25 februari 2007 @ 20:56:18 #8
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_46670786
Mijn oom woont in die straat. Volgens hem schijnt het nogal gewelddadig te zijn geweest. Ziekenwagens erbij enzo. Maar volgens hem was er iemand overleden. Hij vertelde dat buren ook schoten hadden gehoord. Ineens was de hele buurt in rep en roer, terwijl het juist etenstijd was en het dan altijd zo rustig is daaro.
  zondag 25 februari 2007 @ 20:56:37 #9
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_46670799
quote:
Op zondag 25 februari 2007 20:53 schreef Janetje het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat het weinig zin heeft om te speculeren over iets waar je nog zo weinig informatie over hebt..
http://forum.fok.nl/topic/941072/11/25#46670509
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_46673173
quote:
Kap nou eens met die "dode" linkjes te posten!

OT:

Staat inmiddels ook al op de FP even...
Ehm... ok
  zondag 25 februari 2007 @ 22:09:31 #11
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_46674657
'Nou eens' nog wel.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_46679209
Het is een zijstraatje van de straat waar ik woon. De man was in ieder geval een Indo en het zijn inderdaad seniorenwoningen.

Het schijnt zo te zijn dat de vrouw door de man neergeschoten is en dat hij daarna geprobeerd heeft om zelfmoord te plegen, dit is alleen niet gelukt.
Trauma-heli is er ook nog bij geweest, maar de man is uiteindelijk met ambulance afgevoerd.
Het is absoluut geen associaal hoekje ofzo, gewoon standaard bejaardenhuisjes en zij woonden in het hoekhuis. De bewoners ernaast moeten zich ook rotgeschrokken zijn.

Op dit moment staan er nog zo'n 6 busjes van de Technische Recherche als een soort hek om het huisje heen. Grote zwarte tent ervoor en een aantal bouwlampen in het huisje, rolluiken zijn bijna helemaal naar beneden.
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 februari 2007 @ 00:45:22 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46681345
RIP
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_46685844
quote:
Op zondag 25 februari 2007 23:49 schreef Impry het volgende:

Trauma-heli is er ook nog bij geweest, maar de man is uiteindelijk met ambulance afgevoerd.
Dat gebeurt vaker, het personeel van de traumaheli biedt medische ondersteuning, maar ze vervoeren bijna nooit slachtoffers.
pi_46685963
quote:
Op maandag 26 februari 2007 08:57 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Dat gebeurt vaker, het personeel van de traumaheli biedt medische ondersteuning, maar ze vervoeren bijna nooit slachtoffers.
Je mag alleen met de trauma-heli als je stabiel bent geloof ik. Of dood, maar het is een beetje te duur voor een dode.

Ik moest eigenlijk meteen aan een kennis van me denken, beetje aan lager wal geraakt.
some things you lose, and some things you just give away
  maandag 26 februari 2007 @ 13:12:23 #16
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_46691960
Schietpartij Sprang-Capelle eist tweede leven

De schietpartij zondagavond in een woning aan de Henri Dunantstraat in Sprang-Capelle heeft een tweede leven geëist. Een 56-jarige man overleed zondagavond laat in een ziekenhuis in Tilburg aan zijn verwondingen. Dat maakte de politie maandag bekend.

De politie vond de gewonde man in het huis na een melding dat er een ernstig misdrijf had plaatsgevonden. In de woning troffen agenten ook een 50-jarige vrouw aan die was doodgeschoten. Het gaat om een echtpaar dat anderhalf jaar geleden de woning betrok.

Hoewel de politie de toedracht nog onderzoekt, lijkt het volgens een woordvoerder op een relationeel drama. De Henri Dunantstraat ligt in een buurt met veel seniorenwoningen. Buurtbewoners verklaren dat het stel vaker ruzie had. De vrouw zou de man hebben willen verlaten.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_46693586
Waar de fuck ligt dat?
pi_46697425
Ligt tussen Waalwijk en Kaatsheuvel (bij de Efteling) in.
pi_46697506
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:51 schreef Impry het volgende:
Ligt tussen Waalwijk en Kaatsheuvel (bij de Efteling) in.
En waar de fuck ligt dat?

maandag 26 februari 2007 @ 16:01:44 #21
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_46697763
Zit er iets in de lucht ofzo? Vorige week twee van dit soort gevallen hier in Duitsland, bij mijn man op het dorp een kerel die zijn vrouw en kind vermoord, is daarna naar Berlijn gereden en heeft zijn polsen doorgesneden in een hotelkamer, en in Beieren een vent die zijn vrouw vermoorde en daarna met zijn twee kinderen in de auto stapte en ramde een vrachtauto op de snelweg (bewust)
Auto uitgebrand, man en een kind dood, ander kind zwaar gewond. Toen de politie de trieste melding bij zijn vrouw kwamen brengen dat man en kind dood waren, ontdekte ze het lijk van de vermoorde vrouw.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 26 februari 2007 @ 16:14:02 #22
13462 BansheeBoy
pi_46698139
Gert ver Derrie

˛
  maandag 26 februari 2007 @ 21:05:19 #23
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_46709567
Gruwelijk nieuws en zo dicht bij.....
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')