quote:Op zondag 25 februari 2007 20:40 schreef waxmask het volgende:
Hoe je het ook went of keert, Huub heeft het voor elkaar dat het feestje van Nat in het water is gevallen, Tien VOL heeft weer een boel geruchten de wereld in geholpen enzodoende weer een hoop fans erbij...
Al om al een leuk dagje op het forum en op de streams, hopelijk nog wat actie bij de Mystery Guest vanavond...
Wat heb je aan fans als ze niet voor Huub kiezen.... ja ergernis wegens haperende streams.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:40 schreef waxmask het volgende:
Hoe je het ook went of keert, Huub heeft het voor elkaar dat het feestje van Nat in het water is gevallen, Tien heeft weer een boel geruchten de wereld in geholpen enzodoende weer een hoop fans erbij...
Al om al een leuk dagje op het forum en op de streams, hopelijk nog wat actie bij de Mystery Guest vanavond...
Nee.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:35 schreef havefun het volgende:
Nee oke maar met Natasia mag je toch wel een uitzondering maken dacht ik zo
Ja je staat er erg goed op, prima belichting ook Heeft je partner die genomen ? !quote:Op zondag 25 februari 2007 20:40 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
leg hier nou gewoon even deze foto naast
[afbeelding]
hey bwenniebren. misschien een stomme vraag maarre hoe krijg jij die foto gepost? Ik heb wat inside informatie over een mogelijke nieuwe bewoner, ook een foto alleen krijg ik hem niet geplakt? ben niet echt een pc wonder zoals je leestquote:Op zondag 25 februari 2007 20:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Het hangt als t ware wat over haar slip heen
[afbeelding]
ja. hij was nite erg scherp omdat m'n partner niet precies wist hoe de camera werkte maar toch leuk zo met de carnaval hequote:Op zondag 25 februari 2007 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je staat er erg goed op, prima belichting ook Heeft je partner die genomen ? !![]()
Hij is zich volgens mij te bewust van zichzelf geworden en zijn handelen.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er is iets aan de hand met Huub.
maar wat het is weet ik niet goed.
Of het door de brief van Hedda komt of hij vind er geen ruk meer aan in het huis.
maar er is iets.
Boute uitspraak hoor-om maar niet te spreken van extreem hoogmoedig- om de stelling in te nemen dat 50% van de volwassen mensheid een lage algemene ontwikkeling heeftquote:Op zondag 25 februari 2007 20:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Op basis van mijn eigen idee over de mens in onze samenleving. Ik nam aan dat ik duidelijk maakte dat hij MIJN stelling is.
Kan niet, dan verdrinkt ze....quote:Op zondag 25 februari 2007 20:43 schreef cindy10 het volgende:
kunnen ze die opgemaakte opgetuigde feeks niet gezellig in het water trekken?
kost weer uren visagie dan!
En er nog op ingaan ookquote:Op zondag 25 februari 2007 20:44 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ja. hij was nite erg scherp omdat m'n partner niet precies wist hoe de camera werkte maar toch leuk zo met de carnaval he
Ze wil wel erg graag met haar reken kennis pronkenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:43 schreef Dark het volgende:
Over 3 maanden zit A-del er ook 4 maanden.
ik denk dat hij gewoon intelligente mensen mist om mee te discussieren.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:44 schreef havefun het volgende:
[..]
Hij is zich volgens mij te bewust van zichzelf geworden en zijn handelen.
JA! Dat is ze!quote:Op zondag 25 februari 2007 20:40 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
leg hier nou gewoon even deze foto naast
[afbeelding]
Ik had het ook niet tegen jou hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:41 schreef Lieve het volgende:
[..]
ik zei zwarte schaapjes omdat ik denk dat iemand die in zijn of haar familie niet welkom is een zwart schaap is. Aangezien ik een tegen de waarheid aanschurend vermoeden heb dat Natasja haar kindertjes gewoon echt niet moet bestempel ik ze als zwarte schaapjes. Dat lieve gert.... heeft niets met de huidskleur te maken! ( roze schaapjes, gele schaapjes, witte schaapjes.... in dit geval zijn het de zwarte schaapjes. Ook als het witblonde kindjes van een piesgele mama waren)
je moet onderin onder dat witte vlak op invoeren klikken zonder iets te typen. dan typ je je tekst en klik je rechts boven het witte vlak waar je in getypt hebt op het bruine kadertje met blauw in. daar voer je de link naar de afbeelding in, druk enter, klik op invoeren en klaar is nibbiequote:Op zondag 25 februari 2007 20:43 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
hey bwenniebren. misschien een stomme vraag maarre hoe krijg jij die foto gepost? Ik heb wat inside informatie over een mogelijke nieuwe bewoner, ook een foto alleen krijg ik hem niet geplakt? ben niet echt een pc wonder zoals je leest![]()
Hij mist Bart.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er is iets aan de hand met Huub.
maar wat het is weet ik niet goed.
Of het door de brief van Hedda komt of hij vind er geen ruk meer aan in het huis.
maar er is iets.
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:44 schreef CartWOman het volgende:
Huub zou nú in dat bad moeten gaan zitten.![]()
Helaas...
Je gebeden zijn verhoord.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:44 schreef CartWOman het volgende:
Huub zou nú in dat bad moeten gaan zitten.![]()
Helaas...
dat verdrinken zou helemaal subliem zijn natuurlijk,dat durf ik niet eens te hopen!quote:Op zondag 25 februari 2007 20:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Kan niet, dan verdrinkt ze....
HEY!!!!![]()
* Sonique bedenkt net dat ze een zwemband om heeft....
Dammit!!
Gewoon stream aan en dan printscreen knop, plakken in paint, en zetten in photobucketquote:Op zondag 25 februari 2007 20:43 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
hey bwenniebren. misschien een stomme vraag maarre hoe krijg jij die foto gepost? Ik heb wat inside informatie over een mogelijke nieuwe bewoner, ook een foto alleen krijg ik hem niet geplakt? ben niet echt een pc wonder zoals je leest![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huub mysterie is eindelijk opgelost. Geen drank en geen pillen.
Zijn batterijen waren op
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
Zijn batterijen waren op
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:47 schreef Sonique het volgende:
Dat water is best ranzig trouwens...
als de nieuwe bewoner al op de stream te zien zou zijn kon nibbie ook gewoon ff zeggen van, hey dat is m daar, in het paars/rood/blauw/geel/groen/roze/wit/zwart/adamskostuum.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Gewoon stream aan en dan printscreen knop, plakken in paint, en zetten in photobucket
Daar is ie nog te dronken voor.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:48 schreef Sporti het volgende:
Hij zou zich weleens mogen verontschuldigen die sukkel
Jaja.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
Zijn batterijen waren op
alsof jij nog nooit 's ochtends uit bed bent gestapt en op de weg naar de badkamer moest conluderen dat je nog volslagen zat wasquote:Op zondag 25 februari 2007 20:48 schreef Gert het volgende:
Jemig, Huub is nog hartstikke dronken, na de halve dag geslapen te hebben.
Jup!quote:Op zondag 25 februari 2007 20:48 schreef akveor het volgende:
Okay Nathanael kan binnenkomen....
Uiteraard, maar het verschil met Huub kenmerkt zich hierin dat ik dan niet gelijk weer aan de baco's ga.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:50 schreef raggende_annie het volgende:
alsof jij nog nooit 's ochtends uit bed bent gestapt en op de weg naar de badkamer moest conluderen dat je nog volslagen zat was
man+man+sex=homoquote:Op zondag 25 februari 2007 20:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
inderdaad..
Je hoeft je niet aangetrokken te voelen tot iemand om je sexuele indentiteit te weten.
Dat zeg je zelf ook. Je kan immers sex hebben met een man zonder verliefd erop te zijn en toch overtuigt hetero zijn.
Waarom zou je dan niet sex kunnen hebben met iemand van het zelfde geslacht zonder er verlifd op te zijn en toch hetero zijn?
Klaar komen is klaar komen...
Lust is lust.
Of dat nu door man of vrouw of hand gedaan wordt, dat maakt niks uit voor je sexuele geaardheid.
Eigenlijk niet. Na een avond flink zuipen vol ik me de volgende ochtend eigenlijk nooit dronken. Wel katerig uiteraard.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:50 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
alsof jij nog nooit 's ochtends uit bed bent gestapt en op de weg naar de badkamer moest conluderen dat je nog volslagen zat was
niet aan de baco's nee. maar wel een biertje om het af te lerenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het verschil met Huub kenmerkt zich hierin dat ik dan niet gelijk weer aan de baco's ga.
Zegt de persoon die er geen moeite mee had om de beutycase van Ilona te laten verdwijnen samen met BRian...quote:Op zondag 25 februari 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
Natas heeft groot gelijk. Blijf toch met je poten van andermans spul af.
Nee hoor, dat is het spel. Alle spullen zijn bovendien door DGK gekocht........quote:Op zondag 25 februari 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
meen je dat........ ik vind hem echt strontvervelendquote:Op zondag 25 februari 2007 20:51 schreef de_kolonel het volgende:
hahahahaha, huub is echt grappig........
die kater heb ik dan gelukkig weer nooitquote:Op zondag 25 februari 2007 20:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Na een avond flink zuipen vol ik me de volgende ochtend eigenlijk nooit dronken. Wel katerig uiteraard.
Zij moet echt d'r muil houden...quote:Op zondag 25 februari 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
Proberen ze BB baby Savannah te overtreffen? Niet alleen in het huis geboren maar ook geproduceerd...(dus toch gescript?)...quote:Op zondag 25 februari 2007 20:50 schreef avonne het volgende:
[..]
en een paar keer misselijk s morgens ....
Nope, ik drink alleen tussen 16.00 en 04.00 uur..... dus mocht ik om 16.00 pas wakker worden en me nog steeds bezopen voelen zou dat wel een optie zijn, maar gezond verstand (en een vrij ernstig geval van control freak zijn) weerhoudt me dan alsnogquote:Op zondag 25 februari 2007 20:52 schreef raggende_annie het volgende:
niet aan de baco's nee. maar wel een biertje om het af te leren
Dat lijkt me wel erg vergezocht, maar het zou kunnen.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:51 schreef Sonique het volgende:
Hmmm, een TE dronken Huub , en een mogelijk binnekomst van Nathanael...
Het zou zo een script kunnen zijn...
dat kan niet. in het script staat namelijk dat er over ongeveer 6 a 7 maanden iets gebeurd waardoor de stekker er noodgedwongen uit moet en het programma ten einde loopt. het zou natuurlijk kunnen dat braaajen op dat moment merkt dat amanda zwanger is en het eigenhandig oplost waardoor het programma gestaakt wordt, het kan echter ook een terroristische aanslag zijn of iets anders waar wij nog niet aan gedacht hebbenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Proberen ze BB baby Savannah te overtreffen? Niet alleen in het huis geboren maar ook geproduceerd...(dus toch gescript?)...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |