ik zou meer varieren met broodbeleg, kipfilet is gezond, maar zou dan niet 5 boterhammen met alleen kipfilet eten, maar ook andere dingen, zoals 20+ smeerkaas ofzoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb vandaag in totaal al 5 boterhammen met kipfilet gegeten en stukjes appel en 2 stukjes peer en in totaal al 40 minuten gestept. Kan iemand me vertellen of ik iets en wat dan verkeerd doe?
Oke ik zal vragen of m'n moeder dat eens wil meenemen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik zou meer varieren met broodbeleg, kipfilet is gezond, maar zou dan niet 5 boterhammen met alleen kipfilet eten, maar ook andere dingen, zoals 20+ smeerkaas ofzo
Enkele of dubbele boterhammen? Volkoren, bruin of wit? grote of kleine plakken?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb vandaag in totaal al 5 boterhammen met kipfilet gegeten
Prima!quote:en in totaal al 40 minuten gestept.
5 volkorenboterhammen met 1 plakje kipfilet per boterham.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:23 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Enkele of dubbele boterhammen? Volkoren, bruin of wit? grote of kleine plakken?
Ik vind het zowiezo wel veel. Brood zit tjokvol koolhydraten en dus bomvol calorieen. Afhankelijk van het soort brood iets van 200 tot 300 kcal per 100 gram.
Dus je hebt aan puur brood iets tussen de 300 (5 kleine plakken volkoren) en de 1800 (10 grote plakken luxe wit) kilocalolrieen gegeten.
[..]
Prima!
Welke snelheid ongeveer?
kun je de suiker niet vervangen door aspartaam?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:33 schreef Plukie86 het volgende:
Ik heb ook ff een vraagje:
Sinds een tijdje ontbijt ik met 250 gram biogarde met daarin plm 4 eetlepels All Bran (of soms muesli). Daarin gaat een staafje suiker wat volgens de verpakking 20kc bevat, maar anders is het niet echt lekker.
Daarvoor ontbijtte ik met 2 stukken brood, vaak met muisjes of appelstroop.
Wat is gezonder / beter om mee af te vallen, brood of biogarde met allbran? Zou ik de suiker moeten vervangen door roosvicee of maakt dat niks uit?
niet viezer dan suikerquote:
Brood is toch niet slecht? Je hebt tenslotte ook energie nodig om in leven te blijven. En de vezels van volkorenbrood geven een vol gevoel, waardoor je minder snoept. 300 kCal aan brood past best in een dieet van 1200 kCal. Met beleg en tussendoortjes hou je nog genoeg ruimte over voor een normale avondmaaltijd. Sonja Bakker doet geloof ik iets minder, maar dat lijkt me dan ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:23 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Enkele of dubbele boterhammen? Volkoren, bruin of wit? grote of kleine plakken?
Ik vind het zowiezo wel veel. Brood zit tjokvol koolhydraten en dus bomvol calorieen. Afhankelijk van het soort brood iets van 200 tot 300 kcal per 100 gram.
Dus je hebt aan puur brood iets tussen de 300 (5 kleine plakken volkoren) en de 1800 (10 grote plakken luxe wit) kilocalolrieen gegeten.
[..]
Prima!
Welke snelheid ongeveer?
Ja je hebt gelijk over dat kiezen! Ik heb het alleen een paar jaar geleden wel eens gebruikt en vond het toen niet echt lekker. Maar misschien zou ik het toch maar weer eens moeten proberen. Alles voor het heilige doel, een strakker lijf!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
niet viezer dan suiker. Dus: óf aspartaam óf geen suiker. Jij mag kiezen. Het hoeft niet hoor, maar kom hier dan ook niet klagen
.
Alles went. Ik vind ongezoete yoghurt ook niet lekker. Ik wil nog wel eens helemaal stoppen met zoetstof, maar nu nog ff nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:45 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk over dat kiezen! Ik heb het alleen een paar jaar geleden wel eens gebruikt en vond het toen niet echt lekker. Maar misschien zou ik het toch maar weer eens moeten proberen. Alles voor het heilige doel, een strakker lijf!
ik merk inderdaad dat bepaalde theesoorten zoeter zijn. Ik ben verslaafd aan zoethouttheequote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:49 schreef Plukie86 het volgende:
Dat is mij een paar jaar geleden wel gelukt, om van de suiker in de thee af te stappen. Tip om je te helpen: neem smaakjesthee zoals bosvruchten oid, dat is van zichzelf al wat zoet. Of groene thee, dat is werkelijk niet te zuipen met iets zoets erin! Nu mis ik het niet eens meer.
Drink water.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb honger en kan echt niet wachten tot vanavond op het eten, zal ik straks nog een banaan nemen? (Die hebben we ook pas sinds pas eigenlijk, daarvoor echt heeeeel lang niet gegeten.)
je mag straks een tussendoortje hè, dus natuurlijk mag je een banaan. Zitten zo'n 80 á 90 calorieën in (hangt af vd grootte van de banaan). En je moet echt geen honger hebben hoor, dat is niet goed.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb honger en kan echt niet wachten tot vanavond op het eten, zal ik straks nog een banaan nemen? (Die hebben we ook pas sinds pas eigenlijk, daarvoor echt heeeeel lang niet gegeten.)
Ja maar ik heb altijd wel trek. En ik snap niet dat iedereen 5 boterhammen zo veel vindt?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:50 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Drink water.....
En een banaan kan best, het is nog 3 uur tot het avondeten, das best lang. Wel opvallend dat je honger hebt na 5 boterhammen vandaag hoor.
idd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:50 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Drink water.....
En een banaan kan best, het is nog 3 uur tot het avondeten, das best lang. Wel opvallend dat je honger hebt na 5 boterhammen vandaag hoor.
Och och rustig maar hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb altijd wel trek. En ik snap niet dat iedereen 5 boterhammen zo veel vindt?De eerste 2 boterhammen had ik trouwens 's ochtends al op hoor.
het voedingscentrum adviseert 5 tot 7 boterhammen per dag te eten en dat is dan voor mensen die niet hoeven af te vallen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb altijd wel trek. En ik snap niet dat iedereen 5 boterhammen zo veel vindt?De eerste 2 boterhammen had ik trouwens 's ochtends al op hoor.
ik heb 1 plak ontbijtkoek op, 4 boterhammen, 2 met smeerkaas en 2 met 20+ kaas/tomaat/komkommer, nu een appel en dan red ik het ook wel tot het avondeten en dan vanavond na het sporten nog een bakje slaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
idd.
Ik heb vier crackers gehad (2 op m'n stage om 11:00 uur en 2 thuis om 13:30), een glas melk en een mango. Daar kan ik prima op teren tot een uur of 18.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |