Hmmm...zit ik altijd in een plaatselijk buitje zekerquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:44 schreef robbedoeseos300d het volgende:
60% kans op regen.
Dus dat wordt een gewone lekkere dag.
In Alkmaar blijft het dan meestal droog. Lekker windje vanuit zee blaast alles zo droog
Ik zie nu hier toch echt een zonnetje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:40 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Hmmm...zit ik altijd in een plaatselijk buitje zeker
[afbeelding]
dat was van korte duurquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:57 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik zie nu hier toch echt een zonnetje.
Ik zie 'm ookquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:57 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik zie nu hier toch echt een zonnetje.
En dan heb ik ook nog een half uur foto's gekeken met Xil van mijn shoot gisterquote:
ik nog minderquote:Op zondag 4 maart 2007 16:30 schreef -Marjo- het volgende:
Zoveel foto's had ik nou ook weer niet...
Ik zit op 64quote:Op zondag 4 maart 2007 16:30 schreef -Marjo- het volgende:
Zoveel foto's had ik nou ook weer niet...
Dat zie je goed. Die scheve gebouwen horen bij de Achterdam. En het ziet er inderdaad goed uitgestorven uit.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat gaaf om mijn oude stadje zo te zien!!Maar wat hebben jullie met de mensen gedaan? Ik heb de Kooltuin (als ik dat goed zie iig) nooit zo leeg gezien!
Daar hebbie lang over gedaanquote:Op zondag 4 maart 2007 23:15 schreef didotcicero het volgende:
Nou... hehe ik ben ook weer thuis hoor... Het was veeeuls te kort, maar zeker niet minder gezellig.
En voor dat jullie nou denken dat ik verdwaald was: ik heb nog een tussenstop gemaakt in Amsterdam (Foam had o.a. Plaats Delict - Crime Scene foto's, stond m'n hoofd niet zo naar en dus maar geskipped) en Utrecht. In Utrecht heb ik de film 'Das Leben der Anderen' gezien, dat wilde ik gisteren al maar was toen uitverkocht) en die kan ik van harte aanbevelen.
Maar goed... ik zal eens kijken wat er analoog van terecht gekomen is...
groepsdinges hebben we helemaal niet gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:40 schreef didotcicero het volgende:
Oh... niet alleen geen foto's van de brownies (weet ik dus niet wat ik gemist heb) ook gee groepsfotodinges
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:33 schreef didotcicero het volgende:
*Steekt tong uit naar PdeHoog*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |