Ach de grootste ajax co is nog altijd Andy Houtkampquote:Op zondag 25 februari 2007 21:17 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ajacieden hebben dat recht, verslaggevers niet. Neutraliteit is altijd al zo geforceerd gespeeld bij die patjakker, alle domme verhaaltjes over AFC-supporter ten spijt, het blijft een domme emotiepuppet waar de ware Ajax-liefde altijd naar boven komt zodra zijn cluppie benadeeld wordt. En maar structureel ontkennen bij SV als ze het hem vragen. Kom er dan gewoon voor uit. De dikke pad.
Luister jij maar eens een keertje Radio Rijnmond.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:17 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ajacieden hebben dat recht, verslaggevers niet. Neutraliteit is altijd al zo geforceerd gespeeld bij die patjakker, alle domme verhaaltjes over AFC-supporter ten spijt, het blijft een domme emotiepuppet waar de ware Ajax-liefde altijd naar boven komt zodra zijn cluppie benadeeld wordt. En maar structureel ontkennen bij SV als ze het hem vragen. Kom er dan gewoon voor uit. De dikke pad.
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom is Nashje een week geband?
Weer een nuttige bijdrage vriendquote:Op zondag 25 februari 2007 21:16 schreef jorienvdherik het volgende:
TerugVindPost
Maar dat is Regionale verslaggeving. Daar zeggen ze 020 enzo. Maar dat mag dan weer wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Luister jij maar eens een keertje Radio Rijnmond.
Regio-radio. Lekker vergelijk met landelijk neutraal geacht LdL.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Luister jij maar eens een keertje Radio Rijnmond.
daar ga ik in mee maar wie is de scheids eigenlijk?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Weer een nuttige bijdrage vriend
Tegen Willem2:
Stekelenburg
Heitinga - Stam - Gryga
Davids (als hij geschorst is Heitinga daar en Ogararu op rechts)
Gabri - Sneijder
Perez
Leo - Huntelaar - Babel
Niet waar man dwaas.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gescheld van hem met de ergste ziekte die er maar is tijdens Werder - Ajax.
Ongelofelijk weer. Voornamelijk kakkerlakken die liepen te trollen maar die worden natuurlijk weer niet gebannedquote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat is het resultaat van al het getrol weer van vanmiddag. En de enige die een ban krijgt is natuurlijk weer een Ajacied.
Dan was het iemand anders. Mijn fout.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
Niet waar man dwaas.
Heel ergens anders om, en jij zou in zijn plaats moeten zitten.
Trollebol.
Die jorien. Zo buigzaam als maar kan zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maar dat is Regionale verslaggeving. Daar zeggen ze 020 enzo. Maar dat mag dan weer wel.
kan Davids geschorst worden voor iets wat in de competitie gebeurd?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Weer een nuttige bijdrage vriend
Tegen Willem2:
Stekelenburg
Heitinga - Stam - Gryga
Davids (als hij geschorst is Heitinga daar en Ogararu op rechts)
Gabri - Sneijder
Perez
Leo - Huntelaar - Babel
Weet ik datquote:Op zondag 25 februari 2007 21:21 schreef toma het volgende:
[..]
kan Davids geschorst worden voor iets wat in de competitie gebeurd?
Volgens mij wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Weet ik dat
Zou zomaar kunnen met al die kromme regels.
jammer dat jack geen invloed heeft op de uitslagquote:Op zondag 25 februari 2007 21:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Als Wegereef voor AZ mag zijn, dan mag Jack ook voor AJAX zijn.
Dat heb jij goed gehoord, hulde.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:24 schreef Camplo het volgende:
Dat hoerenjong wegereef durft z'n fout maar niet toe te geven hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |