Ik denk niet dat hij nog veel aan spelen toe gaat komen, misschien wat inval beurten maar daar zal het bij blijven.quote:
PSV krijgt Twente ook nog binnenkort, zie ik ze niet van winnen.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:02 schreef StarGazer het volgende:
Winst in eindhoven zou moeten lukken. Mits je natuurlijk niet met te veel schorsingen zit
De laatste jaren wordt er vaak met hoop naar het volgende seizoen uitgekeken :quote:Op zondag 25 februari 2007 20:08 schreef Steeven het volgende:
Het gaat iig de goede kant op met Ajax. Kijk nu al uit naar volgend seizoen.
Dat zat ik 2 jaar geleden ook (en nog vele andere Ajacieden). Die willem 2'ers doen toch niks.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:09 schreef toma het volgende:
ik zit woensdag in de 'harde kern' van WillemII. Ik denk dat ik maar een objectief ben voor de verandering
toen heb ik nog op t veld gestaan en ben toen met mn volle kop op de nationale tv geweestquote:Op zondag 25 februari 2007 20:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat zat ik 2 jaar geleden ook (en nog vele andere Ajacieden). Die willem 2'ers doen toch niks.
Dat had je kunnen verwachten. Stond jij toen ook zo stoer voor het uitvak?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:15 schreef toma het volgende:
[..]
toen heb ik nog op t veld gestaan en ben toen met mn volle kop op de nationale tv geweest![]()
ben er wel langs gelopen (niet om te provoceren oid) maar ik liep weer snel weg toen de aanstekers langs mn oren vlogen.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat had je kunnen verwachten. Stond jij toen ook zo stoer voor het uitvak?![]()
Iddquote:Op zondag 25 februari 2007 20:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
De laatste jaren wordt er vaak met hoop naar het volgende seizoen uitgekeken :![]()
Ajax moet nog 's kampioen worden is alweer te lang geleden
Binnenkort is PSV 3x op rij kampioen
dat is al t derde jaar achter elkaar dat ik dit hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 20:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Idd. Komend seizoen moet het toch echt gaan gebeuren hoor. Dit seizoen lukt het toch niet meer.
de wat?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:45 schreef Vakkie_W het volgende:
Moeten jullie de petitite niet tekenen?![]()
Jullie wilden Koeman toch weghebben, of niet dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:45 schreef Vakkie_W het volgende:
Moeten jullie de petititie niet tekenen?![]()
Iddquote:Op zondag 25 februari 2007 20:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Overigens mogen ze van mij de play-offs ECHT afschaffen. Nu valt er weinig meer voor te strijden vanwege die play-offs.
Klaag aub niet over mijn spelling en zinsopbouw vandaag. Heb vanacht een party gehad, dus ik zit nog een beetje in een dipquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |