Nee, enkel de inzittenden.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:07 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Die was niet terminaal, zoals de trein?
Dat is de fout van Stekelenburg. Zoals ik al eerde rheb gezegd hij moet zich manifesteren in zijn doelgebied. Als hij uitkomt moet je als spits weten dat je gewoon keihard tegen het gras gaat of in het ziekenhuis belandt met wat pech. Voor die halve ballen gaat dan geen enkele spits zijn huid wagen. Hij is te lief voor de absolute top en dat is verdomme zijn eigen schuld.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:56 schreef Riro het volgende:
Je ziet ook dat de bal door rolt, maar dat Stekelenburg 'm niet kan pakken omdat ie pijn heeft. Om het dan geen overtreding te noemen
Veel onervaren (iig op topniveau) trainers gehad. Wouters, Koeman, Blind en nu weer Ten Cate. Die laatste heeft dan wel veel ervaring als assistent bij een topclub, maar niet als hoofdtrainer. Ten Cate kan ook niet echt met tegenslag overweg, meteen heel zuur en defensief (hij begint een beetje op Advocaat te lijken) en bijna alles is de schuld van iemand anders.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:58 schreef M0NTANA het volgende:
Maar volgend jaar moeten we gewoon kampioen worden, we kunnen niet telkens met lede ogen aanzien dat het in Eindhoven wél lukt. We hebben al drie seizoenen een kampioensploeg, maar wanneer komt het er nou uit? En waar ligt het aan? Toch puur aan onze mentaliteit?
Zou dit elftal onder bijv Van Gaal er meer uit hebben kunnen halen? (normale vraag, geen bash oid).quote:Op maandag 26 februari 2007 15:19 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Veel onervaren (iig op topniveau) trainers gehad. Wouters, Koeman, Blind en nu weer Ten Cate. Die laatste heeft dan wel veel ervaring als assistent bij een topclub, maar niet als hoofdtrainer. Ten Cate kan ook niet echt met tegenslag overweg, meteen heel zuur en defensief (hij begint een beetje op Advocaat te lijken) en bijna alles is de schuld van iemand anders.
Ten Cate versus van Gaal weet ik niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zou dit elftal onder bijv Van Gaal er meer uit hebben kunnen halen? (normale vraag, geen bash oid).
Dan had dit elftal er (qua spelers) niet zo gestaan waarschijnlijk...quote:Op maandag 26 februari 2007 15:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zou dit elftal onder bijv Van Gaal er meer uit hebben kunnen halen? (normale vraag, geen bash oid).
En volgens mij zijn het er maar weinig daarmee oneens.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:44 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Er mag best over geklaagd worden, maar het is niet zo dat Jan Wegereef in hoogst eigen persoon Ajax de titel door de neus heeft geboord. We hebben het zelf al veel eerder dit seizoen laten liggen.
Inderdaad. Het pluspunt van dit seizoen is wel dat we (meestal) een Ajax zien met lef, pit en bravoure. Ik heb ondanks het resultaat genoten tijdens bijvoorbeeld de eerste helft van Ajax - PSV, of de gehele wedstrijd thuis tegen Bremen.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Onder Ten Cate toont AJAX ten minste wat meer branie en pit. Dat miste ik al jaren.
Strijd.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:42 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Inderdaad. Het pluspunt van dit seizoen is wel dat we (meestal) een Ajax zien met lef, pit en bravoure. Ik heb ondanks het resultaat genoten tijdens bijvoorbeeld de eerste helft van Ajax - PSV, of de gehele wedstrijd thuis tegen Bremen.
hehe toen dat o zo trouwe legioen spontaan nergens meer te bekennen wasquote:Op maandag 26 februari 2007 13:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tegen utrecht was het, toen ze met 4-1 verloren![]()
quote:Ajax evenaart clubrecord totaalaantal kaarten
26/2/2007 14:40
Ajax had een reputatie weinig kaarten te incasseren. Daar is dit seizoen geen sprake van. Slechts twee clubs hebben in de huidige competitie een grotere kaartenlast dan de Amsterdammers.
ADO Den Haag is de grootste zondaar van alle eredivisionisten. De Hagenaars hebben al 71 kaarten gescoord, waaronder vijf rode. NAC Breda bezet de tweede plaats, op de hielen gevolgd door Ajax en Vitesse met 55 stuks.
MEESTE KAARTEN AJAX
(Sinds 1991/1992)
2005/06 55 kaarten
2006/07* 55 kaarten
2001/02 46 kaarten
1999/00 43 kaarten
*na 26 duels
Dat hoge aantal van Ajax is opmerkelijk. Vorig seizoen vestigden de Amsterdammers een clubrecord met 55 waarschuwingen, waarmee destijds de oude topscore van 46 boekingen ruimschoots werd overtroffen. Nu, na 26 wedstrijden in de huidige competitie, heeft de ploeg van coach Henk ten Cate dat aantal van 55 kaarten al geëvenaard.
De grootste recidivist in de selectie van Ajax is Gabri. De Spaanse middenvelder kreeg al zeven keer geel, waarvan twee in één wedstrijd. Slechts drie spelers pakten deze competitie meer kaarten in de Eredivisie. Pascal Bosschaart voert de ranglijst aan (zie onder).
PSV en Excelsior zijn de ploegen met het laagste aantal kaarten. De Eindhovenaren en Rotterdammers hebben er 27, minder dan de helft van Ajax. AZ is de enige ploeg in de Eredivisie die deze competitie nog geen rode of geelrode kaart heeft ontvangen.
quote:Het is mosterd na de maaltijd, maar de gelijkmaker van AZ zondagmiddag in de wedstrijd tegen Ajax had afgekeurd moeten worden, zegt Jaap Uilenberg. Uilenberg is het hoofd van het Nederlandse scheidsrechterscorps. ,,Er is inderdaad sprake van een overtreding op Maarten Stekelenburg. De Zeeuw glijdt met gestrekt been door op de doelman en dat had moeten worden bestraft met een vrije trap voor Ajax.", aldus Uilenberg.
En nu? Dit zou dan ook consequenties moeten hebben, lijkt me zo.quote:Uilenberg tikt Wegereef op de vingers
AMSTERDAM - Jaap Uilenberg heeft maandag naar buiten gebracht dat het doelpunt dat AZ zondag maakte tegen Ajax, niet had mogen tellen. Dat meldt de Telegraaf. Voormalig arbiter Uilenberg, hoofd van de scheidsrechtercommissie van de KNVB, reageert hiermee op de omstreden beslissing die scheidsrechter Jan Wegereef zondag nam.
Bij een 0-1 stand in het voordeel van het bezoekende Ajax, gleed AZ-speler De Zeeuw door op Ajax-keeper doelman Stekelenburg, die de bal hierna los liet. De leidsman liet doorspelen en zag Martens de gelijkmaker aantekenen. De Amsterdammers voelden zich ernstig benadeeld door deze beslissing. Voor de camera's van Tien zei Wegereef nog steeds achter die beslissing te staan en in de aanvallende actie van De Zeeuw geen overtreding te zien.
Weekje (of 2) niet fluiten......quote:Op maandag 26 februari 2007 16:49 schreef dVTB het volgende:
En nu? Dit zou dan ook consequenties moeten hebben, lijkt me zo.
ontslaan en Temmink terug halen.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:49 schreef dVTB het volgende:
Belangwekkend nieuws op NU.nl
[..]
En nu? Dit zou dan ook consequenties moeten hebben, lijkt me zo.
Maar je kan het nog wel klote vindenquote:Op maandag 26 februari 2007 16:55 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik snap het gedoe erom heen niet, je kan het toch niet terugdraaien.
Wegereef staat achter die beslissing en de lijnrechter zag het ook als een doelpunt, dat kan je lullen als Brugman, maar je kan er niets aan veranderen...
Amen to that!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:56 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Maar je kan het nog wel klote vinden
Dat weet Heitinga uit ervaring; tis dat de grensrechter geen neger was anders had je heel wat spectakel kunnen verwachten.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:03 schreef BoNi het volgende:
En dat is dan ook wat Heitinga door had tijdens de wedstrijd! Mooi moment om te zien hoe hij Perez weghaalde bij de grens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |