abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 februari 2007 @ 13:58:30 #251
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46693579
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:35 schreef Robar het volgende:

[..]

Jezus Montana, blijf je strooien met die dooddoeners.
Feit blijft dat zowel Ajax, AZ en PSV punten laten liggen gedurende de competitie.
Degene die de minste punten morst wordt kampioen, maar als je dan ook nog eens EXTRA punten morst, omdat een scheidsrechter vreemde beslissingen neemt, dan mag je daar best op kankeren!
Ik zeg toch ook, dat je altijd eerst je hand in eigen boezem moet steken?
Je moet altijd eerst je eigen spel evalueren.
Maar tot de 1-1 was er niets aan de hand voor Ajax.
Ajax had strijdlust, speelde alleraardigst en kwam nauwelijks in de problemen.
Wegereef is degene die Ajax in de problemen bracht in deze wedstrijd.
En het is dan ook zeer relevant om te vermelden dat hierdoor de achterstand twee punten groter wordt.
Ik zeg niet dat Ajax het kampioenschap door deze wedstrijd verliest, maar ik zeg wel, dat hierdoor de achterstand groter geworden is. En dat in een cruciale fase van de competitie waar nog van alles mogelijk was.
Dat mag op het conto van Wegereef geschreven worden en niet op het conto van Ajax.

En het heeft niets met gebrek aan realitietszin te maken, die heb ik voldoende en ik ben altijd uitermate kritisch geweest op het spel van Ajax. Ajax is in deze wedstrijd gewoon bestolen, dat is gewoon een feit. Dooddoeners en ongepaste oneliners als je verliest niet alleen in deze wedstrijd het kampioenschap doen verder niet ter zake. Het maakt het wel allemaal wat makelijker voor PSV. Tuurlijk worden teams benadeeld, elke club heeft wel eens met verkeerde beslissingen van de scheidsrechter te maken, waardoor er puntverlies optreed, maar zo een verkeerde beslissing als dit heb ik nog niet in een andere wedstrijd tijdens dit seizoen gezien.
PSV verliest drie wedstrijd op rij punten en klaagt bij monde van Phillip Cocu over de arbitrage, nu wordt Ajax genaaid en is voor de Ajax-supporters ineens de wereld te klein. Belachelijk, iedere club heeft de arbitrage weleens tegen, niemand ontkomt hieraan. Ajax, AZ, Feyenoord en PSV worden allen benadeeld, dus daarop verlies je de titel niet. Ajax heeft de titel verloren door (punt)verlies tegen Sparta, NEC, Vitesse en Excelsior
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 26 februari 2007 @ 14:02:24 #252
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46693717
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Geef mij utrecht maar de volgende ronde
Maar dan alleen als we een uitwedstrijd moeten spelen!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_46693839
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:02 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar dan alleen als we een uitwedstrijd moeten spelen!
Inderdaad.
pi_46694028
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

PSV verliest drie wedstrijd op rij punten en klaagt bij monde van Phillip Cocu over de arbitrage, nu wordt Ajax genaaid en is voor de Ajax-supporters ineens de wereld te klein. Belachelijk, iedere club heeft de arbitrage weleens tegen, niemand ontkomt hieraan. Ajax, AZ, Feyenoord en PSV worden allen benadeeld, dus daarop verlies je de titel niet. Ajax heeft de titel verloren door (punt)verlies tegen Sparta, NEC, Vitesse en Excelsior
Ja, maar waarom mogen we dan niet klagen nu?
Wat doet dat af aan de belachelijke beslissing van Wegereef?
Maakt dat het klagen dan opeens minder terecht?
Maakt dat het minder erg?
Zullen we dan het klagen overal maar achterwege laten?
Wil je je topic over MvB dan ook even sluiten, want er zijn landen met een slechtere bondscoach, dus ik vind het belachelijk dat we nu over MvB moeten klagen!

Als een scheidsrechter een wedstrijd bepaalt, dan mag daarover geklaagd worden, wie ben jij om dat tegen te spreken met slechte wedstrijden eerder deze competitie?

Feit blijft dat Ajax twee punten in de strijd om het kampioenschap heeft moeten inleveren op basis van een scheidsrechterlijke dwaling, als andere clubs dat ook hebben moeten doen, dan hebben zij ook zeer veel recht van spreken. Maar het kampioenschap gaat het niets eens zo zeer om, het gaat om een enorme blunder, de zoveelste, van een Nederlandse scheidsrechter. Maar wel een blunder in een belangrijke wedstrijd op een belangrijk moment in de competitie. Ik heb nog niet eerder dit seizoen zo een fout van een scheidsrechter onder gelijkwaardige omstandigheden gezien in een andere wedstrijd.
  maandag 26 februari 2007 @ 14:16:23 #255
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_46694242
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Amen. Helemaal mee eens. Kijk eerst eens naar jezelf, en dan naar anderen.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  maandag 26 februari 2007 @ 14:18:11 #256
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46694318
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:10 schreef Robar het volgende:

[..]

Ja, maar waarom mogen we dan niet klagen nu?
Wat doet dat af aan de belachelijke beslissing van Wegereef?
Maakt dat het klagen dan opeens minder terecht?
Maakt dat het minder erg?
Zullen we dan het klagen overal maar achterwege laten?
Wil je je topic over MvB dan ook even sluiten, want er zijn landen met een slechtere bondscoach, dus ik vind het belachelijk dat we nu over MvB moeten klagen!

Als een scheidsrechter een wedstrijd bepaalt, dan mag daarover geklaagd worden, wie ben jij om dat tegen te spreken met slechte wedstrijden eerder deze competitie?

Feit blijft dat Ajax twee punten in de strijd om het kampioenschap heeft moeten inleveren op basis van een scheidsrechterlijke dwaling, als andere clubs dat ook hebben moeten doen, dan hebben zij ook zeer veel recht van spreken. Maar het kampioenschap gaat het niets eens zo zeer om, het gaat om een enorme blunder, de zoveelste, van een Nederlandse scheidsrechter. Maar wel een blunder in een belangrijke wedstrijd op een belangrijk moment in de competitie. Ik heb nog niet eerder dit seizoen zo een fout van een scheidsrechter onder gelijkwaardige omstandigheden gezien in een andere wedstrijd.
Wat heeft Marco van Basten ermee te maken?

Ajax wordt wéér geen kampioen en heeft dat puur aan zichzelf te danken, natuurlijk was de beslissing van Jan Wegereef dramatisch en is het gelijkspel in Alkmaar zonde, maar is het nu allemaal zó belangrijk? Het missen van de derde titel op rij, vind ik vele malen erger dan een gelijkspel en wat arbitraire dwalingen op een regenachtige zondagmiddag in Alkmaar. That's my point.
  maandag 26 februari 2007 @ 14:20:43 #257
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_46694406
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:12 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Ja, was wel een geslaagd dagje.
Ja, alleen die kk trein deed er op de heenweg wel érg lang over.
It's a cold caffeine in a nicotine cloud. Now the touch of your fingers, lingers burning in my memory. I've been 86ed from your scheme in a melodramatic nocturnal scene: a refugee from a disconcerted affair.
pi_46694489
finale AZ-Ajax...

put your money where your mouth is.....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 26 februari 2007 @ 14:27:30 #259
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_46694656
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:20 schreef FritsBom het volgende:

[..]

LOL....
Heel Amsterdam gezien in wandeltempo....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_46694705
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:18 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat heeft Marco van Basten ermee te maken?

Ajax wordt wéér geen kampioen en heeft dat puur aan zichzelf te danken, natuurlijk was de beslissing van Jan Wegereef dramatisch en is het gelijkspel in Alkmaar zonde, maar is het nu allemaal zó belangrijk? Het missen van de derde titel op rij, vind ik vele malen erger dan een gelijkspel en wat arbitraire dwalingen op een regenachtige zondagmiddag in Alkmaar. That's my point.
Het gaat erom dat ik niet mag klagen van je over de scheidsrechter, omdat andere clubs er ook wel eens last van hebben en je eerst naar jezelf moet kijken. (over jezelf tegenspreken gesproken)
Eigenlijk zeg je dat er gewoon niet geklaagd mag worden, omdat we het in andere wedstrijden hebben laten liggen.
In die context vind ik je antiMvB lobby van hetzelfde laken een pak, er zijn namelijk landen die het met slechtere bondscoaches moeten doen en zelfs met betere bondscoaches slechtere resultaten neerzetten.
als je dan zo een denkwijze hanteert, klaag dan ook niet over MvB.

Maar er is volgens mij niemand die zegt dat hier het kampioenschap verkloot is, ik ook niet.
Ik zeg alleen dat dit invloed heeft op de kampioensrace, en dat is gewoon een waarheid.
Ik zeg niet dat het kampioenschap hierdoor bepaald wordt, ik zeg alleen dat Wegereef twee punten heeft ontnomen, punten die hard nodig waren voor de kampioensrace. Het is ook een waarheid dat PSV hierdoor lucht gekregen heeft.
Dat kun je gewoon allemaal niet tegenspreken. Dat het door Ajax zelf komt, dat ze achterstand hebben, dat zal niemand tegenspreken, ikzelf ben uiterst kritisch geweest de laatste tijd. Maar de invloed die het heeft op de huidige rangschikking (voor dit weekend en na dit weekend), kun je alleen Wegereef aanrekenen, niet Ajax. Dat is wat ik zeg. En daar mag ik, net als alle anderen, best kwaad over zijn.
  maandag 26 februari 2007 @ 14:36:58 #261
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46694955
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:28 schreef Robar het volgende:

[..]

Het gaat erom dat ik niet mag klagen van je over de scheidsrechter, omdat andere clubs er ook wel eens last van hebben en je eerst naar jezelf moet kijken. (over jezelf tegenspreken gesproken)
Eigenlijk zeg je dat er gewoon niet geklaagd mag worden, omdat we het in andere wedstrijden hebben laten liggen.
In die context vind ik je antiMvB lobby van hetzelfde laken een pak, er zijn namelijk landen die het met slechtere bondscoaches moeten doen en zelfs met betere bondscoaches slechtere resultaten neerzetten.
als je dan zo een denkwijze hanteert, klaag dan ook niet over MvB.

Maar er is volgens mij niemand die zegt dat hier het kampioenschap verkloot is, ik ook niet.
Ik zeg alleen dat dit invloed heeft op de kampioensrace, en dat is gewoon een waarheid.
Ik zeg niet dat het kampioenschap hierdoor bepaald wordt, ik zeg alleen dat Wegereef twee punten heeft ontnomen, punten die hard nodig waren voor de kampioensrace. Het is ook een waarheid dat PSV hierdoor lucht gekregen heeft.
Dat kun je gewoon allemaal niet tegenspreken. Dat het door Ajax zelf komt, dat ze achterstand hebben, dat zal niemand tegenspreken, ikzelf ben uiterst kritisch geweest de laatste tijd. Maar de invloed die het heeft op de huidige rangschikking (voor dit weekend en na dit weekend), kun je alleen Wegereef aanrekenen, niet Ajax. Dat is wat ik zeg. En daar mag ik, net als alle anderen, best kwaad over zijn.
Och, iedereen mag van mij klagen zoveel hij wilt, maar is het het allemaal wel waard? Moeten wij als Ajacieden niet eens kritisch naar onze club kijken? PSV wordt voor het derde seizoen achter elkaar kampioen en iedere keer kijken wij weer hoopvol naar het nieuwe seizoen, die situatie is vele malen ergelijker dan een scheidsrechter die ons benadeeld en twee punten door de neus boort. Maar goed, maak je maar lekker druk over Jan Wegereef, misschien hebben we (lees: Ajax) er nog iets aan.
pi_46695143
Volgens mij kijken we ook ieder jaar kritisch naar onze club. Het is niet goed, er zitten dingen structureel fout en psv heeft het wat dat betreft goed op orde gehad. Maar daar zit de kentering er ook aan te komen. Allemaal prima, maar dat geeft de KNVB niet het recht al jaren wanbeleid ten opzichte van de arbitrage te voeren. Dáár klaag ik over. Gisteren was het zoveelste incident. Maar daar mogen we niet over klagen? Kom op...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 26 februari 2007 @ 14:44:22 #263
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_46695194
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij kijken we ook ieder jaar kritisch naar onze club. Het is niet goed, er zitten dingen structureel fout en psv heeft het wat dat betreft goed op orde gehad. Maar daar zit de kentering er ook aan te komen. Allemaal prima, maar dat geeft de KNVB niet het recht al jaren wanbeleid ten opzichte van de arbitrage te voeren. Dáár klaag ik over. Gisteren was het zoveelste incident. Maar daar mogen we niet over klagen? Kom op...
Er mag best over geklaagd worden, maar het is niet zo dat Jan Wegereef in hoogst eigen persoon Ajax de titel door de neus heeft geboord. We hebben het zelf al veel eerder dit seizoen laten liggen.
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_46695286
Wegereef heeft het laatste restje hoop door de neus geboord. En dat mag een arbiter NOOIT op zijn geweten hebben...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 26 februari 2007 @ 14:48:48 #265
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46695346
Lijkt wel alsof men op zoek was naar een zondebok om de frustraties van wéér een verloren seizoen op los te laten, met Jan Wegereef lijkt er nu één gevonden te zijn.
  maandag 26 februari 2007 @ 14:51:29 #266
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46695416
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Och, iedereen mag van mij klagen zoveel hij wilt, maar is het het allemaal wel waard? Moeten wij als Ajacieden niet eens kritisch naar onze club kijken? PSV wordt voor de 6e keer in 8 seizoenenhet derde seizoen achter elkaar kampioen en iedere keer kijken wij weer hoopvol naar het nieuwe seizoen, die situatie is vele malen ergelijker dan een scheidsrechter die ons benadeeld en twee punten door de neus boort. Maar goed, maak je maar lekker druk over Jan Wegereef, misschien hebben we (lees: Ajax) er nog iets aan.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  maandag 26 februari 2007 @ 14:53:35 #267
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46695476
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:51 schreef PyTh het volgende:

[..]
Ja, is zo. De periode heeft PSV wel meer gehad ten tijde van Romario & Co, Ajax kwam toen geweldig terug, dus laten we daar nu ook maar weer op hopen. Wat een gekut, al dat hopen.
pi_46695503
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Wegereef heeft het laatste restje hoop door de neus geboord. En dat mag een arbiter NOOIT op zijn geweten hebben...
Als Ajax gewoon beter had gespeeld in alle eerdere wedstrijden zat je niet eens aan een laatste restje hoop maar wellicht gewoon ruim op de 1e plek. Zelfde geldt natuurlijk voor een AZ (ben zelf AZ-fan) die ook op de meest gekke momenten punten verspillen (tegen ADO thuis 2-2 meen ik). Daar laat je meestal de punten liggen.

Wat ik graag eens zou willen zien is dat als een ploeg (maakt dus niet uit welke) een wedstrijd wint door een dwaling (zover buitenspel dat de speler zo'n beetje achter het doel stond en nog goedkeuren) etc, dat een coach en/of desbetreffende speler zij ook de scheids de schuld geven van hun winst. Meestal hoor je alleen de verliezer uiteraard.

"Ja, we hebben onverdiend gewonnen. De scheidsrechter floot namelijk heel slecht, ik stond meters buitenspel en mijn doelpunt telde alsnog....heel zuur voor de tegenpartij. Ik vind het een schande dat dit mogelijk is in het Nederlandse voetbal".

Dan krijg je pas eens lof, plus het aantal mensen die zeuren op de scheidsrechters is dan zo'n beetje het dubbele (winnaar en verliezer ipv alleen verliezer) en zal je als KNVB toch echt tekst en uitleg moeten gaan geven als zelfs 2 coaches/spelers het er over eens zijn dat de wedstrijd de verkeerde uitslag heeft gekregen door een scheidsrechter die net zoveel ziet als Verdonk in een metalen burka.
pi_46695536
De scheidsrechters moeten aangepakt worden in Nederland, dat staat voorop. Dat meneer Wegereef ons 2 punten heeft gekost is ook waar. Maar het niet behalen van het kampioenschap heeft Ajax enkel en alleen aan zichzelf te wijten.

Wedstrijden tegen Sparta, Vitesse, Nec en Excelsior dien je gewoon te winnen wil je kampioen worden. Daarnaast was de nederlaag tegen psv compleet onnodig en had je de thuiswedstrijden tegen Twente en AZ ook moeten winnen.

En toch zie ik de toekomst zonniger in dan 1 jaar geleden. Wedstrijden waarbij Ajax vorig jaar kansloos was worden nu gewonnen, Ajax heeft een prima selectie en op Sneijder na zie ik eigenlijk niemand vertrekken na dit seizoen. Geef Henk de kans en ik zie het wel goedkomen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 26 februari 2007 @ 14:58:45 #270
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46695637
Maar volgend jaar moeten we gewoon kampioen worden, we kunnen niet telkens met lede ogen aanzien dat het in Eindhoven wél lukt. We hebben al drie seizoenen een kampioensploeg, maar wanneer komt het er nou uit? En waar ligt het aan? Toch puur aan onze mentaliteit?
  maandag 26 februari 2007 @ 14:59:43 #271
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_46695678
Ik hoop dat het gezeik over Wegereef op korte termijn op gaat houden. Misschien kan er dan weer eens een poging worden gedaan om wat inhoudelijker te discussieren.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  maandag 26 februari 2007 @ 15:03:30 #272
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_46695787
Ik ben het er wel mee eens dat er enige progressie is geboekt. Helaas is deze progressie echter niet voldoende om ook daadwerkelijk mee te doen om de échte prijzen. Helaas hebben we de titel laten glippen door eigen fouten, en is de UEFA over en sluiten wegens een foute tactische keuze.

Het enige wat rest is hopen dat deze ploeg leert van de fouten en dat het team een beetje bij elkaar gehouden kan worden. In geval van het laatste ben ik optimistischer voor het aankomende seizoen dan dat ik vorig jaar rond speelronde 26 was.

Hopelijk weet Ajax in ieder geval de KNVB beker te prolongeren en pakken we wederom een voorronde Champions League ticket. Alleen dit kan een weer verloren seizoen nog enigszins redden, hoewel ik liever geen genoegen zou nemen met deze troostprijzen.
pi_46695847
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:58 schreef M0NTANA het volgende:
Maar volgend jaar moeten we gewoon kampioen worden, we kunnen niet telkens met lede ogen aanzien dat het in Eindhoven wél lukt. We hebben al drie seizoenen een kampioensploeg, maar wanneer komt het er nou uit? En waar ligt het aan? Toch puur aan onze mentaliteit?
Vorig jaar hadden we geen kampioensploeg. Toen kwamen we vooral kwaliteit tekort.
Het jaar daarvoor hadden we nog te maken met Koeman en het feit dat Zlaten op het laatst verkocht werd.

Maar het is idd vaak ook een mentaliteitskwestie. Niet goed kunnen anticiperen op tactische wijzigingen van de tegenstander, er tegen kleine ploegen te gemakkelijk over denken, en daarnaast hebben veel spelers zichzelf vaak niet in de hand.

Ook is het zo dat Stekelenburg niet oogt als een zekere doelman. Zie wat Gomes voor psv doet. Essentieel, een betrouwbare doelman.

Als laatste het falende beleid van het bestuur die al 10 jaar duurt
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_46695887
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:20 schreef FritsBom het volgende:

[..]

Wij hadden de bus, veel beter .
Secrets never die. Only people.
  maandag 26 februari 2007 @ 15:07:46 #275
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_46695922
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:06 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Wij hadden de bus, veel beter .
Die was niet terminaal, zoals de trein?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')