PSV verliest drie wedstrijd op rij punten en klaagt bij monde van Phillip Cocu over de arbitrage, nu wordt Ajax genaaid en is voor de Ajax-supporters ineens de wereld te klein. Belachelijk, iedere club heeft de arbitrage weleens tegen, niemand ontkomt hieraan. Ajax, AZ, Feyenoord en PSV worden allen benadeeld, dus daarop verlies je de titel niet. Ajax heeft de titel verloren door (punt)verlies tegen Sparta, NEC, Vitesse en Excelsiorquote:Op maandag 26 februari 2007 13:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Jezus Montana, blijf je strooien met die dooddoeners.
Feit blijft dat zowel Ajax, AZ en PSV punten laten liggen gedurende de competitie.
Degene die de minste punten morst wordt kampioen, maar als je dan ook nog eens EXTRA punten morst, omdat een scheidsrechter vreemde beslissingen neemt, dan mag je daar best op kankeren!
Ik zeg toch ook, dat je altijd eerst je hand in eigen boezem moet steken?
Je moet altijd eerst je eigen spel evalueren.
Maar tot de 1-1 was er niets aan de hand voor Ajax.
Ajax had strijdlust, speelde alleraardigst en kwam nauwelijks in de problemen.
Wegereef is degene die Ajax in de problemen bracht in deze wedstrijd.
En het is dan ook zeer relevant om te vermelden dat hierdoor de achterstand twee punten groter wordt.
Ik zeg niet dat Ajax het kampioenschap door deze wedstrijd verliest, maar ik zeg wel, dat hierdoor de achterstand groter geworden is. En dat in een cruciale fase van de competitie waar nog van alles mogelijk was.
Dat mag op het conto van Wegereef geschreven worden en niet op het conto van Ajax.
En het heeft niets met gebrek aan realitietszin te maken, die heb ik voldoende en ik ben altijd uitermate kritisch geweest op het spel van Ajax. Ajax is in deze wedstrijd gewoon bestolen, dat is gewoon een feit. Dooddoeners en ongepaste oneliners als je verliest niet alleen in deze wedstrijd het kampioenschap doen verder niet ter zake. Het maakt het wel allemaal wat makelijker voor PSV. Tuurlijk worden teams benadeeld, elke club heeft wel eens met verkeerde beslissingen van de scheidsrechter te maken, waardoor er puntverlies optreed, maar zo een verkeerde beslissing als dit heb ik nog niet in een andere wedstrijd tijdens dit seizoen gezien.
Maar dan alleen als we een uitwedstrijd moeten spelen!quote:Op maandag 26 februari 2007 13:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Geef mij utrecht maar de volgende ronde
Inderdaad.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar dan alleen als we een uitwedstrijd moeten spelen!![]()
Ja, maar waarom mogen we dan niet klagen nu?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV verliest drie wedstrijd op rij punten en klaagt bij monde van Phillip Cocu over de arbitrage, nu wordt Ajax genaaid en is voor de Ajax-supporters ineens de wereld te klein. Belachelijk, iedere club heeft de arbitrage weleens tegen, niemand ontkomt hieraan. Ajax, AZ, Feyenoord en PSV worden allen benadeeld, dus daarop verlies je de titel niet. Ajax heeft de titel verloren door (punt)verlies tegen Sparta, NEC, Vitesse en Excelsior
Amen. Helemaal mee eens. Kijk eerst eens naar jezelf, en dan naar anderen.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV verliest drie wedstrijd op rij punten en klaagt bij monde van Phillip Cocu over de arbitrage, nu wordt Ajax genaaid en is voor de Ajax-supporters ineens de wereld te klein. Belachelijk, iedere club heeft de arbitrage weleens tegen, niemand ontkomt hieraan. Ajax, AZ, Feyenoord en PSV worden allen benadeeld, dus daarop verlies je de titel niet. Ajax heeft de titel verloren door (punt)verlies tegen Sparta, NEC, Vitesse en Excelsior
Wat heeft Marco van Basten ermee te maken?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:10 schreef Robar het volgende:
[..]
Ja, maar waarom mogen we dan niet klagen nu?
Wat doet dat af aan de belachelijke beslissing van Wegereef?
Maakt dat het klagen dan opeens minder terecht?
Maakt dat het minder erg?
Zullen we dan het klagen overal maar achterwege laten?
Wil je je topic over MvB dan ook even sluiten, want er zijn landen met een slechtere bondscoach, dus ik vind het belachelijk dat we nu over MvB moeten klagen!
Als een scheidsrechter een wedstrijd bepaalt, dan mag daarover geklaagd worden, wie ben jij om dat tegen te spreken met slechte wedstrijden eerder deze competitie?
Feit blijft dat Ajax twee punten in de strijd om het kampioenschap heeft moeten inleveren op basis van een scheidsrechterlijke dwaling, als andere clubs dat ook hebben moeten doen, dan hebben zij ook zeer veel recht van spreken. Maar het kampioenschap gaat het niets eens zo zeer om, het gaat om een enorme blunder, de zoveelste, van een Nederlandse scheidsrechter. Maar wel een blunder in een belangrijke wedstrijd op een belangrijk moment in de competitie. Ik heb nog niet eerder dit seizoen zo een fout van een scheidsrechter onder gelijkwaardige omstandigheden gezien in een andere wedstrijd.
Ja, alleen die kk trein deed er op de heenweg wel érg lang over.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:12 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja, was wel een geslaagd dagje.
LOL....quote:Op maandag 26 februari 2007 14:20 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Ja, alleen die kk trein deed er op de heenweg wel érg lang over.
Het gaat erom dat ik niet mag klagen van je over de scheidsrechter, omdat andere clubs er ook wel eens last van hebben en je eerst naar jezelf moet kijken. (over jezelf tegenspreken gesproken)quote:Op maandag 26 februari 2007 14:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat heeft Marco van Basten ermee te maken?
Ajax wordt wéér geen kampioen en heeft dat puur aan zichzelf te danken, natuurlijk was de beslissing van Jan Wegereef dramatisch en is het gelijkspel in Alkmaar zonde, maar is het nu allemaal zó belangrijk? Het missen van de derde titel op rij, vind ik vele malen erger dan een gelijkspel en wat arbitraire dwalingen op een regenachtige zondagmiddag in Alkmaar. That's my point.
Och, iedereen mag van mij klagen zoveel hij wilt, maar is het het allemaal wel waard? Moeten wij als Ajacieden niet eens kritisch naar onze club kijken? PSV wordt voor het derde seizoen achter elkaar kampioen en iedere keer kijken wij weer hoopvol naar het nieuwe seizoen, die situatie is vele malen ergelijker dan een scheidsrechter die ons benadeeld en twee punten door de neus boort. Maar goed, maak je maar lekker druk over Jan Wegereef, misschien hebben we (lees: Ajax) er nog iets aan.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:28 schreef Robar het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik niet mag klagen van je over de scheidsrechter, omdat andere clubs er ook wel eens last van hebben en je eerst naar jezelf moet kijken. (over jezelf tegenspreken gesproken)
Eigenlijk zeg je dat er gewoon niet geklaagd mag worden, omdat we het in andere wedstrijden hebben laten liggen.
In die context vind ik je antiMvB lobby van hetzelfde laken een pak, er zijn namelijk landen die het met slechtere bondscoaches moeten doen en zelfs met betere bondscoaches slechtere resultaten neerzetten.
als je dan zo een denkwijze hanteert, klaag dan ook niet over MvB.
Maar er is volgens mij niemand die zegt dat hier het kampioenschap verkloot is, ik ook niet.
Ik zeg alleen dat dit invloed heeft op de kampioensrace, en dat is gewoon een waarheid.
Ik zeg niet dat het kampioenschap hierdoor bepaald wordt, ik zeg alleen dat Wegereef twee punten heeft ontnomen, punten die hard nodig waren voor de kampioensrace. Het is ook een waarheid dat PSV hierdoor lucht gekregen heeft.
Dat kun je gewoon allemaal niet tegenspreken. Dat het door Ajax zelf komt, dat ze achterstand hebben, dat zal niemand tegenspreken, ikzelf ben uiterst kritisch geweest de laatste tijd. Maar de invloed die het heeft op de huidige rangschikking (voor dit weekend en na dit weekend), kun je alleen Wegereef aanrekenen, niet Ajax. Dat is wat ik zeg. En daar mag ik, net als alle anderen, best kwaad over zijn.
Er mag best over geklaagd worden, maar het is niet zo dat Jan Wegereef in hoogst eigen persoon Ajax de titel door de neus heeft geboord. We hebben het zelf al veel eerder dit seizoen laten liggen.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij kijken we ook ieder jaar kritisch naar onze club. Het is niet goed, er zitten dingen structureel fout en psv heeft het wat dat betreft goed op orde gehad. Maar daar zit de kentering er ook aan te komen. Allemaal prima, maar dat geeft de KNVB niet het recht al jaren wanbeleid ten opzichte van de arbitrage te voeren. Dáár klaag ik over. Gisteren was het zoveelste incident. Maar daar mogen we niet over klagen? Kom op...
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, iedereen mag van mij klagen zoveel hij wilt, maar is het het allemaal wel waard? Moeten wij als Ajacieden niet eens kritisch naar onze club kijken? PSV wordt voor de 6e keer in 8 seizoenenhet derde seizoen achter elkaar kampioen en iedere keer kijken wij weer hoopvol naar het nieuwe seizoen, die situatie is vele malen ergelijker dan een scheidsrechter die ons benadeeld en twee punten door de neus boort. Maar goed, maak je maar lekker druk over Jan Wegereef, misschien hebben we (lees: Ajax) er nog iets aan.
Ja, is zo. De periode heeft PSV wel meer gehad ten tijde van Romario & Co, Ajax kwam toen geweldig terug, dus laten we daar nu ook maar weer op hopen. Wat een gekut, al dat hopen.quote:
Als Ajax gewoon beter had gespeeld in alle eerdere wedstrijden zat je niet eens aan een laatste restje hoop maar wellicht gewoon ruim op de 1e plek. Zelfde geldt natuurlijk voor een AZ (ben zelf AZ-fan) die ook op de meest gekke momenten punten verspillen (tegen ADO thuis 2-2 meen ik). Daar laat je meestal de punten liggen.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Wegereef heeft het laatste restje hoop door de neus geboord. En dat mag een arbiter NOOIT op zijn geweten hebben...
Vorig jaar hadden we geen kampioensploeg. Toen kwamen we vooral kwaliteit tekort.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:58 schreef M0NTANA het volgende:
Maar volgend jaar moeten we gewoon kampioen worden, we kunnen niet telkens met lede ogen aanzien dat het in Eindhoven wél lukt. We hebben al drie seizoenen een kampioensploeg, maar wanneer komt het er nou uit? En waar ligt het aan? Toch puur aan onze mentaliteit?
Wij hadden de bus, veel beterquote:Op maandag 26 februari 2007 14:20 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Ja, alleen die kk trein deed er op de heenweg wel érg lang over.
Die was niet terminaal, zoals de trein?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:06 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Wij hadden de bus, veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |