Ik kan gewoon niet tegen zulke stomme ongeïnteresseerde mensen.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:21 schreef Kerdaben het volgende:
Amanda: "Waar ligt Cuba??"
Eric: "Onder Miami daar in de buurt"
Amanda: "Oooh is dat Amerika"
Mij heb je ook niet horen zeggen dat het waar is.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan nog is het hele verhaal gebaseerd op 1 post op VOL........ hier schreef niemand het.
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Eric zou Brian eens moeten influisteren dat hij Bi is
Er is genoeg bewijs:quote:Op zondag 25 februari 2007 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meer bewijs?? Was er überhaupt al een bewijsstuk dan??
Of is de hele complottheorie nog steeds gebaseerd op 1 post op VOL??
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Neen, gebaseerd op villa vandaag dingetje op goudenkooi.tv
All right! Bedankt voor de update!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ligt nog steeds te slapen en wordt elk uur even gewekt om wat water te laten drinken, is ondertussen ook door Natasia, Eric en Sylvia uitgekleed en ligt nu gewoon onder de wol
ik zou jou niet graag als advocaat hebben, wat ver gezocht allemaal....quote:Op zondag 25 februari 2007 19:32 schreef havefun het volgende:
[..]
Er is genoeg bewijs:
- De rare manier waarop Brian zich gedroeg tijdens het hele incident. Dezelfde manier waarop hij zich gedroeg met bijvoorbeel de beauty case van ilona , of de koffers van Huub.
- Het gesprek tussen Brian en Natasia over het " iets in de drank doen"
- Brian en zijn vergiftigings angst van de laatste dagen.
- Brian heeft het laatse glas achohol voor Huub ingeschonken.
- Huub's rode plekken van gisteren, en Brian's reactie daarop.
- Huub kan goed tegen drank en was nu ineens compleet van de kaart, dan moet er wel meer aan de hand zijn dan alleen teveel alchohol.
Als het Gaby is dan weten we meteen hoe de redaktie over Huub denkt, want dat zou puur zijn om Huub wat extra na te trappen. Doet me een beetje aan Menno (BB5) denken...quote:Op zondag 25 februari 2007 19:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik denk dat Gaby op bezoek komt en dat Hupert niet blij is omdat ie zo lam is![]()
Oy zeer zekerquote:Op zondag 25 februari 2007 19:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar waarom zou Huub daar niet blij mee zijn? Trommelt ze hem uit bed?
Je mag mijn huis nog niet eens schoonmakenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:34 schreef 2live het volgende:
[..]
ik zou jou niet graag als advocaat hebben, wat ver gezocht allemaal....![]()
het bezoek stond natuurlijk al gepland...quote:Op zondag 25 februari 2007 19:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als het Gaby is dan weten we meteen hoe de redaktie over Huub denkt, want dat zou puur zijn om Huub wat extra na te trappen. Doet me een beetje aan Menno (BB5) denken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |