abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46669055
quote:
Op zondag 25 februari 2007 20:13 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Je moet je pauperbek houden.
emo kneusje
heb je mij proberen te bellen zaterdagnacht?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
LOL @ Pietverdriet --> Wat spreek jij vloeiend...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
pi_46669163
Dom. Juist als ik m'n iPod opheb kijk ik extra om me heen bij het oversteken.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_46669472
of je verkeer aankomen moet kunnen horen, maakt niet uit.
Hij heeft gewoon niet goed opgelet. dat is feit.

Er zijn ook mensen die doof zijn, en toch op straat lopen of verkeer berijden zonder probleem.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  zondag 25 februari 2007 @ 20:30:25 #34
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46669731
quote:
Op zondag 25 februari 2007 20:16 schreef Shadowke het volgende:

[..]

emo kneusje
Jij bent echt stoer. Ga patattekes bakken of zo.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_46679448
Da's natuurlijk dom en een gevalletje eigen schuld. Het kan met dan ook weinig boeien en zielig vind ik het al helemaal niet. Helaas zullen dergelijke dombo's er uiteindelijk voor zorgen dat mp3-spelers in het verkeer verboden worden, of dat er allerlei irritante stickers en waarschuwingen op komen te zitten.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_46680360
Op de bewuste tramrails waar het ongeluk heeft plaatsgevonden rijden 2 trams nl de nummers 11 en 12. Tussen de rails zit een hoog hek. Om dus bij de tram te komen had hij even moeten omlopen. Blijkbaar was hij daar te besodemieterd voor met al gevolg dat hij nu dood is. Eigen schuld dus. Net zoals bij rood licht oversteken. Hopenlijk leren de omstanders meteen dat ze zich aan de algemeen geldende regels moeten houden. Is in die buurt hard nodig.
pi_46680551
Wat doen die koeien bij die tram
pi_46692035
Ik heb ook altijd oordopjes in, maar dat zou ik echt niet doen als ik een drukke stad loop Of op zijn minst het geluid heel zacht Maar ja, je weet ook niet hoe hard hij zijn Ipod had staan
pi_46692098
toen ik vrijdagavond van mijn werk naar huis wilde gaan (op de fiets) keek mijn collega me wat raar aan dat ik maar 1 oordopje van mijn mp3 speler indeed
ik dus uitleggen dat dat dus is omdat ik graag hoor wat er om me heen gebeurt, met 2 oordopjes in voel ik me echt niet veilig.
verstandig, naar nu blijkt.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_46698090
Met alle respect voor de nabestaanden van het slachtoffer, maar ik vind een stille tocht nogal overtrokken. Tegenwoordig wordt te pas en te onpas een stille tocht gehouden. Hoe hard het ook is, het is toch vooral die jongen z'n eigen schuld dat -ie onder de tram is gekomen. Een stille tocht is meer op z'n plaats als je wilt demonstreren, bijvoorbeeld tegen zinloos geweld.
pi_46698167
Koop dan ook een Creative Zen.
pi_46698210
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:12 schreef dVTB het volgende:
Met alle respect voor de nabestaanden van het slachtoffer, maar ik vind een stille tocht nogal overtrokken. Tegenwoordig wordt te pas en te onpas een stille tocht gehouden. Hoe hard het ook is, het is toch vooral die jongen z'n eigen schuld dat -ie onder de tram is gekomen. Een stille tocht is meer op z'n plaats als je wilt demonstreren, bijvoorbeeld tegen zinloos geweld.
+10 goede post.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_46702474
quote:
Op zondag 25 februari 2007 19:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als voetganger of fietser ben je behoorlijk kwetsbaar in het verkeer. Als je je gehoor uitschakelt als middel om de veiligheid van situaties in te kunnen schatten, neem je een groot risico.
Klinklare nonsens. Als jij die tram over het hoofd ziet, of geen rekening met het feit dat die tram er aan kan komen, dan ben je gewoon een lulhannes eerste klas.

Ja, zonder muziek is het veiliger. Nee, met muziek neem je absoluut geen groot risico. Maar je zult je bewust moeten zijn van de verkeerssituatie. Dat doe je in beginsel met je ogen.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 26 februari 2007 @ 18:19:20 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46702511
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:17 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Klinklare nonsens. Als jij die tram over het hoofd ziet, of geen rekening met het feit dat die tram er aan kan komen, dan ben je gewoon een lulhannes eerste klas.

Ja, zonder muziek is het veiliger. Nee, met muziek neem je absoluut geen groot risico. Maar je zult je bewust moeten zijn van de verkeerssituatie. Dat doe je in beginsel met je ogen.
Het is klinklare nonsens. Maar zonder muziek is het veiliger.

The love you take is equal to the love you make.
pi_46702655
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is klinklare nonsens. Maar zonder muziek is het veiliger.

Okee, voor de domme kinderen nog een keer.

Ja, zonder muziek is het veiliger dan mét. Maar neehee, mét muziek neem je geen groot risico. Een groot risico neem je zonder je ogen.
  maandag 26 februari 2007 @ 18:25:50 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46702693
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:24 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Okee, voor de domme kinderen nog een keer.

Ja, zonder muziek is het veiliger dan mét. Maar neehee, mét muziek neem je geen groot risico. Een groot risico neem je zonder je ogen.
Dank je wel, lieve schat van me.
The love you take is equal to the love you make.
pi_46702746
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dank je wel, lieve schat van me.
Pas du probleme, mon cherie
  maandag 26 februari 2007 @ 18:37:47 #48
170294 blonde_on_blonde
Rijkdom is iets fantastisch
pi_46703074
Slechte trambestuurder. Zoals wel vaker in de Haagse trams. Hard en aggressief rijden op plekken waar mensen lopen. En dat doen ze daar. Iedere imbeciel die ooit daar is geweest weet dat. Dus ook een trambestuurder van lijn 12.
pi_46703118
pi_46703222
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:37 schreef blonde_on_blonde het volgende:
Slechte trambestuurder. Zoals wel vaker in de Haagse trams. Hard en aggressief rijden op plekken waar mensen lopen. En dat doen ze daar. Iedere imbeciel die ooit daar is geweest weet dat. Dus ook een trambestuurder van lijn 12.
Je kunt daar niet lopen, er zit een hekje tussen.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  maandag 26 februari 2007 @ 18:44:26 #51
71115 Rnej
I walk the line
pi_46703280
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:37 schreef blonde_on_blonde het volgende:
BULLSHIT

die gast had gewoon op moeten letten en zijn muziek niet zo tyfushard op moeten zetten.... autos rijden in den haag echt 100x achterlijker op plaatsen waar je WEL over mag steken....

ben al iets van 5x in 3 jaar bijna geschept op een zebrapad....
pi_46703354
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:44 schreef Rnej het volgende:

ben al iets van 5x in 3 jaar bijna geschept op een zebrapad....
Voorrang moet je ook krijgen, niet nemen.
  maandag 26 februari 2007 @ 18:51:35 #53
170294 blonde_on_blonde
pi_46703463
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:

[..]

Je kunt daar niet lopen, er zit een hekje tussen.
Men loopt daar. Er zit een hek tussen.
  maandag 26 februari 2007 @ 18:53:06 #54
170294 blonde_on_blonde
pi_46703499
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:47 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Voorrang moet je ook krijgen, niet nemen.
Precies.
De kans dat een wandelaar een tram dood kopt is vrij klein. De verantwoordelijkheid goed met een dodelijk wapen om te gaan ligt in dit geval dus bij de bestuurder van de bak staal.
pi_46703563
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:53 schreef blonde_on_blonde het volgende:

[..]

Precies.
De kans dat een wandelaar een tram dood kopt is vrij klein. De verantwoordelijkheid goed met een dodelijk wapen om te gaan ligt in dit geval dus bij de bestuurder van de bak staal.
Dat dan weer niet, de voetganger mocht daar helemaal niet lopen, dus zijn fout.
  maandag 26 februari 2007 @ 18:57:23 #56
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46703628
Waarom krijgt deze klojo een Stille Tocht? Heeft hij ook wat bijzonders gedaan voor de samenleving ofzo? Gaan we voortaan voor elke dooie klojo een Stille Tocht houden? Echt te dom voor woorden.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  maandag 26 februari 2007 @ 18:58:44 #57
170294 blonde_on_blonde
pi_46703667
Het is volkomen overbodig te melden dat die jongeman daar niet had mogen zijn. Een topic erover vol lullen is te simpel. Feit is dat daar zeer frequent mensen oversteken en de remweg van de tram dus te lang was.
Wanneer een automobilist een kind doodrijdt dat van achter een andere auto komt aangerend, had het kind daar ook niet moeten zijn.
pi_46703945
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:58 schreef blonde_on_blonde het volgende:
Het is volkomen overbodig te melden dat die jongeman daar niet had mogen zijn. Een topic erover vol lullen is te simpel. Feit is dat daar zeer frequent mensen oversteken en de remweg van de tram dus te lang was.
Wanneer een automobilist een kind doodrijdt dat van achter een andere auto komt aangerend, had het kind daar ook niet moeten zijn.
Ik vind het krom om een kind te vergelijken met iemand van 17 die wel het begrip risico's kent.
  maandag 26 februari 2007 @ 19:16:37 #59
170294 blonde_on_blonde
pi_46704399
Als hij zich bewust was van het risico is het zelfmoord.
  maandag 26 februari 2007 @ 19:57:10 #60
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46706032
Ach, het is wel klote enzo, voor de nabestaanden. Dit wens je niemand toe enzo.

Maar waarom toch die Stille Tocht???
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')