quote:
Op donderdag 8 maart 2007 17:37 schreef Sjorz het volgende:[..]
Dus? Hoe pak ik dat aan? Geef nog 's een tip? Ik vind het maar lastig. Heb zin om haar heel vaak te mailen, sms'en, bellen. Maar ik weet/merk ook dat zij meer om mij te "pleasen" terugsms't. Het rare is wel dat onze real-life-dates supergezellig en fijn zijn. Dan lijkt ze een totaal ander persoon dan door-de-week (waar ik haar door de fysieke afstand nooit zie).
Ik snap 'r niet. Vrouwen...
Wat jij nu doet is "eisen" van iemand dat ze jou gaat vertellen hoe verliefd ze op jou is. En niet alleen dat, zo te lezen.
Niet doen, dat is fout, zeker als je een vent bent. Kijk naar haar acties en wacht rustig af op het moment waarop zij je opeens zal overvallen met die beruchte woorden en laat zelf alleen subtiele hints vallen om haar te laten weten dat je haar meer dan gewoon leuk vindt.
Dat is dan ook gelijk het enige waarmee je beter wel een afwachtende houding kan aannemen bij vrouwen ![]()
En geniet van de seks zolang het nog kan, want als je op deze manier doorgaat (het teveel opdringen van jezelf), dan word je over een half jaartje gedumpt voor een kerel met minder grote tieten
Wat je uiteraard figuurlijk moet lezen...