abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 25 februari 2007 @ 18:05:42 #151
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_46663923
Brian: alle contactpunten liggen buiten verstopt
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_46663925
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Van de ruk-actie van Eric zijn we ook niet beter geworden en dat hebben ze ook gewoon uitgezonden
Je wordt in zijn geheel niet beter van het kijken naar de Gouden kooi
pi_46663926
Zijn er nog meer "feestelijkheden" gepland voor vanavond?
Of is het feestje van Natasia uitgegaan als een nachtkaars?
pi_46663933
In plaats van een woordenboek heb ik nu een mailtje gestuurd naar RTL, SBS6-hart en SBS6-show:

Beste redactie,

Zoals jullie vast ook hebben meegekregen is er ophef over Huub. Die mocht 2 weken niet drinken. En vrijdag mocht het weer.
Nu echter, van zaterdag op zondag zou hij zich kompleet lam hebben gedronken. Wat een beetje raar is voor Huub. Want die kan werkelijk heel veel op.

De verdachtmaking is dan ook, dat Brian medicijnen in zijn drankje heeft gedaan, want de verschijnselen kunnen echt niet zijn van het drankgebruik van Huub.
Streamers hebben zelfs al de politie gebeld omdat ze hebben gehoord dat Natasia en Brian een "grapje" met hem wilden uithalen.

Zoals jullie weten ontkent de redactie van TIEN alles. Maar zo deden ze ook met een trap van Huub, die achteraf niet waar bleek te zijn.
ik behoor zelf ook tot de die-hard streamers en heb ook verdachte gesprekken gehoord. En Natasia is al een verdacht (of veroordeeld) wegens vergiftiging.

De bewoners hebben nu (17:50) duidelijk opdracht gekregen om het op alcoholmisbruik te gooien. Maar ze weten niets van de "afspraken" tussen Natasia en Brian.
Dit is geen leuke TV meer. Dit is in mijn (onze ogen) pure misdaad.

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen doen, om het uit te zenden en de integriteit van TIEN aan de kaak kunnen stellen. Want dit kan echt niet.

Met vriendelijke groet,

Rob **********(namens de sites FOK! en V-O-L) aka LekkerSimpel/MrDavenport
pi_46663937
Natasia denkt dat het over is met Wilgo, ze voelt zijn warmte niet, het is er niet.
Goedemorgen :W
pi_46663942
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:05 schreef ruby het volgende:

[..]

Alleen Brian kan zoiets bewerkstelligen.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zondag 25 februari 2007 @ 18:06:35 #157
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_46663957
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:05 schreef scrabbie het volgende:
ik zweer het je
Tuurlijk...
  zondag 25 februari 2007 @ 18:06:56 #158
143001 Prospera
Verfrissend
pi_46663973
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ben ik fan van!
En nu het hele alfabet van 0 tot 9
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_46663977
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:02 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Ja John kijkt inderdaad niet op een dooie meer of minder.

Gast, denk even twee tellen na wil je.
[afbeelding]
Doctor Phil....
Fantastisch!!!!
pi_46663982
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:04 schreef blomst het volgende:

[..]

Je hoort wel vaker een sirene op de streams
ja ok maar juist nu ineens op het moment dat huub out ligt op dat bed.
pi_46663994
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:05 schreef havefun het volgende:

[..]

Je wordt in zijn geheel niet beter van het kijken naar de Gouden kooi
Oneens
Het is een soort vreugde wat ik voel dat ik daar niet woon, een soort ramptoerisme...
pi_46663998
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:

Met vriendelijke groet,

Rob **********(namens de sites FOK! en V-O-L) aka LekkerSimpel/MrDavenport [/i]
Namens Fok? Wat is jouw probleem, grootheidswaanzin?
pi_46664000
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:06 schreef blomst het volgende:
Natasia denkt dat het over is met Wilgo, ze voelt zijn warmte niet, het is er niet.
Tja, dat wisten wij 12 januari al.
Toch knap dat er een keer iets bij haar doordringt
pi_46664004
quote:
In plaats van een woordenboek heb ik nu een mailtje gestuurd naar RTL, SBS6-hart en SBS6-show:

Beste redactie,

Zoals jullie vast ook hebben meegekregen is er ophef over Huub. Die mocht 2 weken niet drinken. En vrijdag mocht het weer.
Nu echter, van zaterdag op zondag zou hij zich kompleet lam hebben gedronken. Wat een beetje raar is voor Huub. Want die kan werkelijk heel veel op.

De verdachtmaking is dan ook, dat Brian medicijnen in zijn drankje heeft gedaan, want de verschijnselen kunnen echt niet zijn van het drankgebruik van Huub.
Streamers hebben zelfs al de politie gebeld omdat ze hebben gehoord dat Natasia en Brian een "grapje" met hem wilden uithalen.

Zoals jullie weten ontkent de redactie van TIEN alles. Maar zo deden ze ook met een trap van Huub, die achteraf niet waar bleek te zijn.
ik behoor zelf ook tot de die-hard streamers en heb ook verdachte gesprekken gehoord. En Natasia is al een verdacht (of veroordeeld) wegens vergiftiging.

De bewoners hebben nu (17:50) duidelijk opdracht gekregen om het op alcoholmisbruik te gooien. Maar ze weten niets van de "afspraken" tussen Natasia en Brian.

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen doen, om het uit te zenden en de integriteit van TIEN aan de kaak kunnen stellen. Want dit kan echt niet.

Met vriendelijke groet,

Top! ik hoop dat hier wat mee gedaan wordt. Want ik vindt het ook allemaal erg verdacht.
  zondag 25 februari 2007 @ 18:08:06 #165
103303 dikkedoelie
wie niet dik is moet eten.
pi_46664019
quote:

pi_46664025
quote:

Beste redactie,

Zoals jullie vast ook hebben meegekregen is er ophef over Huub. Die mocht 2 weken niet drinken. En vrijdag mocht het

Met vriendelijke groet,

Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zondag 25 februari 2007 @ 18:08:18 #167
130755 Kinga
versier hier
pi_46664027
quote:

[i]Beste redactie,

knip
Jongen, spreek voor jezelf. Met je "ons".
pi_46664032
Ik hoop dat ze echt de politie toch eens een keer gaan sturen oid.
pi_46664035
Laat ik het anders uitleggen... we weten dat hij "down and out" is. De beelden zijn niet geruststellend en voeren alleen de insinuaties maar. Als je de cossen terug leest is Huub gedrogeerd en bijna dood.
De redactie had (stiekem) Huub door een arts kunnen laten onderzoeken om te kijken in hoeverre deze dronkenschap gevaarlijk is, en verder basta.

Op zich zou het voor Huub goed zijn dat hij een alcohol restrictie krijgt ter zelf bescherming. Dan bedoel ik niet een alcohol verbod, maar bijvoorbeeld dat hij pas alcohol mag drinken na een bepaalde tijd. (het avond eten ofzo).
  zondag 25 februari 2007 @ 18:08:26 #170
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_46664037
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:06 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat ze daar weleens gelijk in kan hebben.
pi_46664052
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:07 schreef havefun het volgende:

[..]

Top! ik hoop dat hier wat mee gedaan wordt. Want ik vindt het ook allemaal erg verdacht.
je kan ook een mail sturen
pi_46664055
quote:

Beste redactie,

Met vriendelijke groet,

† In Memoriam † zondag 25 februari 2007 @ 18:09:03 #173
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_46664065
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:07 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Namens Fok? Wat is jouw probleem, grootheidswaanzin?
Wat is jouw probleem? Bemoeizucht?
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_46664090
PARA BROTHA DIT!!
pi_46664099
quote:

Beste redactie,

knip bladibla
Met vriendelijke groet,

Tjongejonge het zit je blijkbaar wel heel erg hoog dat je niet door de selectie bent gekomen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')