Ben ik fan van!quote:Op zondag 25 februari 2007 17:52 schreef Prospera het volgende:
Voor Yvonne:
[COS#552] Eet smakelijk :)
Jij houdt ook van ABC'tjes![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar heb net politie eemnes gebeld. mij gaat dit veels te ver !
ze laten huub gewoon ongecontroleerd liggen daar
Ja precies, er zijn maar een paar honderd mensen die hem in de gaten houden inclusief DGK-redactiequote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar heb net politie eemnes gebeld. mij gaat dit veels te ver !
ze laten huub gewoon ongecontroleerd liggen daar
Kap eens met die acties, dalijk gooien ze alles 24 uur op streamlock, daar worden we blij vanquote:Op zondag 25 februari 2007 17:53 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ze vroegen het adres, maar heb verteld dat ik dat niet wist en dat het huis van talpa is.
Shit.... da's een half jaar geleden?? Mijn god....quote:Op zondag 25 februari 2007 17:54 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Het zijn tropenjaren in de Kooi
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je bedoelt, Brian heeft het met Brian over Huub's alcoholprobleem
Laat staan dat hij daar 2 jaar inzit dan kan je met recht spreken over het monster van de Gouden kooi.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:55 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
Shit.... da's een half jaar geleden?? Mijn god....![]()
![]()
![]()
Pcies en zij (Nat & Braajen) interpreteren dat als "vergiftigen". Parra brotherquote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef CartWOman het volgende:
De reden dat Natasia en Brian geen eten meer van de rest wil aannemen is dat Natasia een mail/brief heeft gekregen waarin staat dat 'ze iets te eten krijgt maar er NIET van moet eten.'
Dat ging dus over de chocoprince van Erik, maar weten zij veel.
En vooral Brian is er nu van overtuigd dat er wel eens drugs of gif in het spel kan komen.![]()
Mijn hemel, dit is erg.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:54 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Het zijn tropenjaren in de Kooi
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:56 schreef Yvet_te het volgende:
gezellig dat iedereen wegloopt van tafel...en hoezo drinkt natasia thee bij dr eten?!
En dat allemaal voor een dronken torquote:Op zondag 25 februari 2007 17:55 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja precies, er zijn maar een paar honderd mensen die hem in de gaten houden inclusief DGK-redactie![]()
Ik hoor NIEMAND in het huis zeggen dat huub nu gechecked word,quote:Op zondag 25 februari 2007 17:54 schreef Elounda het volgende:
DGK doet er in dit geval goed aan om hem af en toe te laten checken.
Waarschijnlijk weer groene (laxeer) thee ofzo. Dan schijt ze straks alles er weer uit.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:56 schreef Yvet_te het volgende:
gezellig dat iedereen wegloopt van tafel...en hoezo drinkt natasia thee bij dr eten?!
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:53 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ze vroegen het adres, maar heb verteld dat ik dat niet wist en dat het huis van talpa is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |