Je gelooft toch niet echt dat ze gaan kijken he??quote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar heb net politie eemnes gebeld. mij gaat dit veels te ver !
ze laten huub gewoon ongecontroleerd liggen daar
Voor Brian moet er iemand langskomen van het PBCquote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef ruby het volgende:
Brian praat over een afkickkliniek of er moeten gesprekken komen...
Ik denk dat Brian zelf gesprekken nodig heeft eerlijk gezegd.
OMG...quote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Oftewel, Brian zou een ideale COS-poster zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef CartWOman het volgende:
En vooral Brian is er nu van overtuigd dat er wel eens drugs of gif in het spel kan komen.![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Doe toch normaal man, get a grip.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Hear Hear..quote:Op zondag 25 februari 2007 17:53 schreef _Boo_ het volgende:
Huubje is gewoon een ordinaire alcoholist.
Ze vroegen het adres, maar heb verteld dat ik dat niet wist en dat het huis van talpa is.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:52 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet echt dat ze gaan kijken he??
Je bedoelt, Brian heeft het met Brian over Huub's alcoholprobleemquote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef Peter6000 het volgende:
Huub Sylvia en Brian hebben het over Huubs alcoholprobleem.
Ja, uhuh, echt heel goed van je hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Dat zou helemaal niet zo'n slecht plan zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gesprekken voor Huub over zijn alcoholgebruik lijkt me zinvol.
Huub speelt brian mooi in de kaart, logisch dat Brian gebruik maakt van het feit dat iedereen een hekel heeft aan Huub zijn drinkgedrag. Handig voor de volgende stemronde, het blijft wel een spel! er is hier al zo vaak geroepen dat Huub zijn drinkgedrag hem de kop zou kosten. Dat is al eens gebeurd, dat kan zo nog een keer gebeuren.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef scrabbie het volgende:
ik vind brainless wel heel erg met het onderwerp huub alcohol bezig zijn. ik vertrouw het echt niet sorry maar het is een beetje raar en vaag.
Gesprekken met een psychiater lijkt me zinvoller voor Brian. Die is de weg kwijt.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft gesprekken met een psycholoog.
Gesprekken voor Huub over zijn alcoholgebruik lijkt me zinvol.
Volgens mij was er van de week iemand in een COS die had het erover dat het hem/haar leuk leek als Brain zou denken dat men hem zou vergiftigen en dat hij een brief wilde schrijven naar Brain. Misschien heeft die fokker die brief echt geschreven?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef CartWOman het volgende:
De reden dat Natasia en Brian geen eten meer van de rest wil aannemen is dat Natasia een mail/brief heeft gekregen waarin staat dat 'ze iets te eten krijgt maar er NIET van moet eten.'
Dat ging dus over de chocoprince van Erik, maar weten zij veel.
En vooral Brian is er nu van overtuigd dat er wel eens drugs of gif in het spel kan komen.![]()
Huub zuipt elke dag. Sowieso vind ik het belachelijk dat in de villa al heel vroeg op de dag naar drank gegrepen wordt. Er lijkt bijna niemand gewoon fris te drinken als ze ergens zin in hebben. Meteen wijn of een mix.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:47 schreef Taurus het volgende:
Wat overdrijven sommigen trouwens met dat drankprobleem, zeker nog nooit iets van 't studenteleven mee gekregen, dat komt behoorlijk in de buurt van hoe Huub met drank om gaat hoor. Drie a vier keer per week zuipen staat niet gelijk aan een drankprobleem. Daarbij, als je twee weken relatief makkelijk zonder drank kunt, heb je geen drankprobleem
Draag me weg.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:53 schreef Day het volgende:
[..]
Oftewel, Brian zou een ideale COS-poster zijn.![]()
Ik heb ook 112 gebeld net dat huub uit de Gouden kooi op sterevn ligt. Maar nog steeds geen Ambulance te zienquote:Op zondag 25 februari 2007 17:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Doe toch normaal man, get a grip.![]()
Huub wordt uitstekend in de gaten gehouden, ook al door de redactie zelf.
Wat denk je wat de politie doet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |