Tis dat er zoveel commotie rondom Huub is, anders was er idd weinig te melden, gewoon saaie streamsquote:Op zondag 25 februari 2007 18:16 schreef avonne het volgende:
Feit is in ieder geval dat er behalve Huubs fysieke toestand, er werkelijk NIETS is om te bespreken.
Zelf de verjaarsvisite was niet interessant.
Oh, heb ik de poll gemist waaruit blijkt dat er een meerderheid van FOK para is?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien even teruglezen op beide sites, dat de meerderheid het té verdacht vindt, vandaar dat ik van mening ben dat ik namens de meerderheid spreek van de streamers.
Z|e zijn er geweest !! Nu SMOEL EROVER hij heeft dus gewoon te veeel gezopen in een hele korte tijd..quote:Op zondag 25 februari 2007 18:17 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Door alleen een camera en een microfoon kun je alleen iemand zien of horen, en weet je niet
of iemand in coma raakt ofzo !! En zoals ik al zei: ALS er een dokter was gestuurd werd dat
wel besproken door de overige bewoners! En aangezien ik niets daarover hoor voel ik me
aangesproken om daar iemand naartoe te sturen !
le bon?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:17 schreef Ashley1 het volgende:
wie is simon
Ja Precies, zelfs als Huub Knock out op bed ligt is hij nog spraakmakend! Zonder Huub is de Gouden kooi helemaal niks.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:16 schreef avonne het volgende:
Feit is in ieder geval dat er behalve Huubs fysieke toestand, er werkelijk NIETS is om te bespreken.
Zelf de verjaarsvisite was niet interessant.
ik moet toegeven dat ik het hier wel mee eens benquote:Op zondag 25 februari 2007 18:18 schreef Lieve het volgende:
Beste DGK,
De brief is niet namens mij!
Ik maak me terecht of onterecht wel behoorlijke zorgen over de gesprekken tussen Brian en Natasia waarin ik zeker al langere tijd criminele invloeden bespeur.
Ik vraag me regelmatig af waarom daar niet openlijk of openlijker dan nu iets aan gedaan wordt. Maar........ ik geloof zeker in de integriteit van de mensen achter de schermen. Ook als ik loop te geinen, ook als ik soms inkoppertjes inkop.
Verder hoop ik dat de redactie van dit programma zich inderdaad eens achter de oren krabt waar deze boosheid van streamers vandaan komt.
Mensen worden heel onrustig en zelfs angstig als ze daden horen opperen waarbinnen medemensen werkelijk gevaar lopen. Dat mogen jullie je als redactie best aantrekken M.I.
Brian moet ECHT even buiten gaan wandelenquote:Op zondag 25 februari 2007 18:05 schreef BwennieBren het volgende:
Brian: alle contactpunten liggen buiten verstopt
o nee joh jet is dokter simon dekkerquote:
Ja natuurlijkquote:Op zondag 25 februari 2007 18:16 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
StefanPeeters zeg nou eens eerlijk, je zit de boel hier toch wel te stangen he? Zo ja, vindt jij het ook zo enig?![]()
Ik schaam me diepquote:Op zondag 25 februari 2007 18:20 schreef mootie het volgende:
Goeie TT trouwens, geefmegeentjoerie ;-P
http://www.simon-sound.com/quote:Op zondag 25 februari 2007 18:17 schreef Ashley1 het volgende:
wie is simon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |