joh laat ons gwoon lekker sherlocken, of ga anders lekker beschrijven wat er nu op de streams gebeurt - ook errug interessantquote:Op zondag 25 februari 2007 17:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, niks meer en niks minder. Gewoon helemaal lam gezopen.
En als hdnkkk iets geflikt zou hebben 'zou hij allang met zijn koffers op het station hebben gestaan', aldus DGK_REDACTIE.
Bijna de hele COS gaat er al over. HOU EENS OP (alsjeblieft)
Ja en Huub heeft Nathanael geschoptquote:Op zondag 25 februari 2007 17:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, niks meer en niks minder. Gewoon helemaal lam gezopen.
En als hdnkkk iets geflikt zou hebben 'zou hij allang met zijn koffers op het station hebben gestaan', aldus DGK_REDACTIE.
Bijna de hele COS gaat er al over. HOU EENS OP (alsjeblieft)
Mag? Moet!!quote:
Waarom niet?quote:
Nee, ze waren met Huub bezig en daarna hing Brian even aan Amanda.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
gebeurt daar iets rond 14:57? (5 min. ervoor en erachter)
en de DGK_redactie is betrouwbaar.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:46 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja en Huub heeft Nathanael geschopt![]()
Of ze moeten de drank verstoppen voor hem net als bij Nicolaasquote:Op zondag 25 februari 2007 17:46 schreef vzzzzzbx het volgende:
Huub moet gewoon op een permanente drankbeperking opgelegd krijgen, zo niet iedereen in de villa, die zullen er toch minder of niet door geraakt worden.
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:47 schreef Taurus het volgende:
Wat overdrijven sommigen trouwens met dat drankprobleem, zeker nog nooit iets van 't studenteleven mee gekregen, dat komt behoorlijk in de buurt van hoe Huub met drank om gaat hoor. Drie a vier keer per week zuipen staat niet gelijk aan een drankprobleem. Daarbij, als je twee weken relatief makkelijk zonder drank kunt, heb je geen drankprobleem
Ja, dat is wel heel ernstig inderdaad.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:47 schreef de_kolonel het volgende:
Mensen die nu ambulances gaan bellen zijn niet helemaal goed snik. Huub is de best bewaakte kater-uitslaper van dit land...
NIET mee eens.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:46 schreef vzzzzzbx het volgende:
Huub moet gewoon op een permanente drankbeperking opgelegd krijgen, zo niet iedereen in de villa, die zullen er toch minder of niet door geraakt worden.
Dat niet, maar Nena heeft wel leuk geschopt.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:46 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja en Huub heeft Nathanael geschopt![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:47 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
en de DGK_redactie is betrouwbaar.
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:44 schreef yvonne het volgende:
Nog even en ik schop de boel naar TRU hoor met die complottheroieën
vlgs mij is Huub al vanaf vrijdag avond aan het drinken, sinds zijn alcohol verbod voorbij is. Die 2 weken was hem trouwens opgelegd.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:47 schreef Taurus het volgende:
Wat overdrijven sommigen trouwens met dat drankprobleem, zeker nog nooit iets van 't studenteleven mee gekregen, dat komt behoorlijk in de buurt van hoe Huub met drank om gaat hoor. Drie a vier keer per week zuipen staat niet gelijk aan een drankprobleem. Daarbij, als je twee weken relatief makkelijk zonder drank kunt, heb je geen drankprobleem
Ze zouden iemand vh Jelinek moeten uitnodigenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:46 schreef vzzzzzbx het volgende:
Ik wilde net hetzelfde voorstellen. Een DGK-TRU subforum openen ofzo:quote:[quote]Op zondag 25 februari 2007 17:44 schreef yvonne het volgende:
Nog even en ik schop de boel naar TRU hoor met die complottheroieën
quote:DGK - The Truth is in Here...
Niemand heeft het gezien...
Niemand heeft het gehoord..
Praat hier over de echte feiten.
Sorry hoor, maar heb net politie eemnes gebeld. mij gaat dit veels te ver !quote:Op zondag 25 februari 2007 17:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, dat is wel heel ernstig inderdaad.![]()
Schuldgevoel.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:49 schreef Sug4r het volgende:
Wat is Natasia stilletjes
Dabedoellikquote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik wilde net hetzelfde voorstellen. Een DGK-TRU subforum openen ofzo:
[..]
Hij heeft gesprekken met een psycholoog.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef ruby het volgende:
Brian praat over een afkickkliniek of er moeten gesprekken komen...
Ik denk dat Brian zelf gesprekken nodig heeft eerlijk gezegd.
Lijkt me sterk , Huubje is OUTquote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef Peter6000 het volgende:
Huub en Brian hebben het over Huubs alcoholprobleem.
leuk zulke berichtjesquote:Op zondag 25 februari 2007 17:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik las op VOL dat Brian vannacht naar de keuken ging, en de streams gingen 3 minuten op lock nadat hij een fles spiritus had gepakt.
Dat meen je niet?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar heb net politie eemnes gebeld. mij gaat dit veels te ver !
ze laten huub gewoon ongecontroleerd liggen daar
Zoek een dokter.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ach Brian kickt erop wanneer hij het over de zwakke punten van anderen kan praten, dan vallen zijn eigen zwakke punten niet zo op.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef scrabbie het volgende:
ik vind brainless wel heel erg met het onderwerp huub alcohol bezig zijn. ik vertrouw het echt niet sorry maar het is een beetje raar en vaag.
Dat laatste maakt niets uit, met een drankprobleem zou je dan ontwenningsverschijnselen of depressieve buien moeten constateren, zoals ik het heb gezien was Huub een zeer aangenaam persoon die volle twee weken. Sinds vrijdagavond aan 't drinkenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:49 schreef 2live het volgende:
[..]
vlgs mij is Huub al vanaf vrijdag avond aan het drinken, sinds zijn alcohol verbod voorbij is. Die 2 weken was hem trouwens opgelegd.
Jazekerquote:Op zondag 25 februari 2007 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft gesprekken met een psycholoog.
Gesprekken voor Huub over zijn alcoholgebruik lijkt me zinvol.
Je gelooft toch niet echt dat ze gaan kijken he??quote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Voor Brian moet er iemand langskomen van het PBCquote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef ruby het volgende:
Brian praat over een afkickkliniek of er moeten gesprekken komen...
Ik denk dat Brian zelf gesprekken nodig heeft eerlijk gezegd.
OMG...quote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Oftewel, Brian zou een ideale COS-poster zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef CartWOman het volgende:
En vooral Brian is er nu van overtuigd dat er wel eens drugs of gif in het spel kan komen.![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |