wat mij altijd opvalt wanneer Ajax in Tilburg speelt is dat er super veel Ajax-supporters rondlopen. Veel meer dan wanneer Feyenoord of PSV in Tilburg spelen. Maar dat zal wel zijn omdat ik die dag met een Ajax-bril rondloopquote:Op maandag 2 april 2007 15:12 schreef PizzaSalami het volgende:
Zal gezellig worden in het stadion dan.
Ja, voor de jongens van de fameuze kingside zijn er ook feestneuzen.quote:Op maandag 2 april 2007 15:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Met bijbehorende feestneus?
Waaronder ikquote:Op maandag 2 april 2007 15:14 schreef toma het volgende:
[..]
wat mij altijd opvalt wanneer Ajax in Tilburg speelt is dat er super veel Ajax-supporters rondlopen. Veel meer dan wanneer Feyenoord of PSV in Tilburg spelen. Maar dat zal wel zijn omdat ik die dag met een Ajax-bril rondloop
grapjasquote:Op maandag 2 april 2007 15:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Met bijbehorende feestneus?
Is bij elke club in de ere en eerste divisie op een paar clubs na (utrecht,nac,feyenoord).quote:Op maandag 2 april 2007 15:14 schreef toma het volgende:
[..]
wat mij altijd opvalt wanneer Ajax in Tilburg speelt is dat er super veel Ajax-supporters rondlopen. Veel meer dan wanneer Feyenoord of PSV in Tilburg spelen. Maar dat zal wel zijn omdat ik die dag met een Ajax-bril rondloop
Ik ga voor Willem II veilig voordat RKC - Willem II gespeeld gaat worden en Ajax kampioen in Tilburg... Ik heb helemaal niets met Ajax, maar dat vind ik dan wel weer leuk als Ajax nog moet voetballen om het kampioensschapquote:Op maandag 2 april 2007 15:08 schreef bladibladibla het volgende:
Ook "leuk" trouwens dat Ajax misschien nog kampioen kan worden als ze tegen Willem II spelen. Als dat gecombineerd wordt met degradatievoetbal van Willem II wordt het een groot drama in het stadion...
Haha, ik ook. Nu zit ik nog in de kamer van een andere huisgenoot naar z'n paspoort te zoeken, om er nóg eentje aan te vragen want m'n maat wil natuurlijk ook mee. Ik zal 'm maar niks vragen, die denkt a) dat Willem II enkel een overleden ex-koning is en b) dat hij wordt opgepakt als ik daar ga staan rellen.quote:
Zal toch niet heel erg nagetrokken worden? Of zou het verdacht zijn dat op het adres van de CC-aanvrager twee seizoenkaarthouders van Ajax wonen.quote:Uw bericht is verzonden.
Hartelijk dank voor uw reservering voor een clubcard. U ontvangt binnen drie werkdagen een bevestigingsmail waarin staat vermeld of uw aanvraag is geaccepteerd. U krijgt uw clubcard op het door u opgegeven adres thuisgestuurd.
net als ikquote:Op maandag 2 april 2007 18:49 schreef TerroRobbie het volgende:
En of je al een CC of SCC bij een andere club hebt. Dan gaat het feest niet door.
Er staat SCC bij Willem 2, niet bij andere clubs hoor. Zijn genoeg mensen met meerdere kaarten. Maar goed, binnen 3 dagen mailen ze. Dan hoor ik het wel.quote:Op maandag 2 april 2007 18:49 schreef TerroRobbie het volgende:
En of je al een CC of SCC bij een andere club hebt. Dan gaat het feest niet door.
Op andermans naamquote:Op maandag 2 april 2007 18:53 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Er staat SCC bij Willem 2, niet bij andere clubs hoor. Zijn genoeg mensen met meerdere kaarten. Maar goed, binnen 3 dagen mailen ze. Dan hoor ik het wel.
Net zo min fameus en waarheid als je onderschrift iddquote:Op maandag 2 april 2007 19:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
Op andermans naam![]()
"fameuze kingside "
![]()
Gevoel hoeft dan ook niet de waarheid te zijnquote:Op maandag 2 april 2007 21:06 schreef existenz het volgende:
[..]
Net zo min fameus en waarheid als je onderschrift idd.
Gelukkig heeft het halve dorp hier een willem II SCC dus dat komt wel goed...rood wit blauwe legerrrrrrrrrquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:34 schreef PizzaSalami het volgende:
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw aanvraag van de gratis clubcard van Willem II. Uw
aanvraag wordt verwerkt en u kunt uw clubcard binnen 3 weken op het door
u opgegeven adres verwachten.
Tot ziens bij Willem II!
Allemaal boerenquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:56 schreef toma het volgende:
ach joh , ik kan me niet voorstellen dat de supporters uit Breda nou zo'n mooier gevoel bij NAC hebben dan de supporters uit Tilburg bij WillemII.
Ah, dan kan je vast wel wat regelen tegen die tijdquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
Gelukkig heeft het halve dorp hier een willem II SCC dus dat komt wel goed...rood wit blauwe legerrrrrrrrr![]()
![]()
Rood wit blauwe negerrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
Gelukkig heeft het halve dorp hier een willem II SCC dus dat komt wel goed...rood wit blauwe legerrrrrrrrr![]()
![]()
Ze hebben ieg gevoel op andere plaatstenquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:56 schreef toma het volgende:
ach joh , ik kan me niet voorstellen dat de supporters uit Breda nou zo'n mooier gevoel bij NAC hebben dan de supporters uit Tilburg bij WillemII.
En van tevoren kun je mee doen aan Willem II zingtquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:12 schreef PizzaSalami het volgende:
De kassa's zijn op de wedstrijddag vanaf 13.00 uur geopend.!
Top.
Top, met hoeveel mensen mag ik mee komen zingenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:15 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
En van tevoren kun je mee doen aan Willem II zingt
Dat wordt vast heel gezellig...
dat heb ik dan ff gemistquote:Op zondag 15 april 2007 17:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was Boutahar naar de kleedkamer gestormd terwijl hij niet gewisseld werd?.
Paste wel in de wedstrijd, wat een gezeik weerquote:Op zondag 15 april 2007 18:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij werd door Van Wijk naar de bank geroepen voor tactische aanwijzingen, terwijl Wilmet erin kwam voor Wau. Boutahar dacht dat hij gewisseld werd en stormde naar de kleedkamer, Wau liep even later naar de bank en ging zitten.
Het duurde een minuut oid voordat iedereen doorhad wat er gebeurd was en Boutahar weer op het veld stond.
Kingside was behalve de eerste 10 minuten ook maar stil vond ikquote:Op zondag 15 april 2007 21:05 schreef existenz het volgende:
[..]
Paste wel in de wedstrijd, wat een gezeik weerTypisch Tilburgs....
Het was het het weer er ook niet naar en de wedstrijd niet. En toen Alves de 1-2 scoorde had iedereen helemaal zoiets van: "Welke kroeg is open en hoelang duurt het nog?"quote:Op zondag 15 april 2007 21:12 schreef toma het volgende:
[..]
Kingside was behalve de eerste 10 minuten ook maar stil vond ik
't zal wel aan t weer liggen.
Dat sarcasme bij de supporters voor de acties van den Ouden vond ik wel comisch
ik snap niet waarom ze die jongen niet gewoon op de tribune zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |