Ok niet omdat ik dit topic op slot wil begrijp me niet verkeerd.Ik vroeg het me gewoon af. Gaat een topic automatisch opslot na een tig aantal jaren zonder post ofzo ?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:33 schreef nipeng het volgende:
Zal wel zo'n automatisch slotje zijn gewest.
Als ik er in post dan gaat ie weer open denk ik.
Je bent nu ouder en staat er mnisschien wel open voor.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:00 schreef ranja het volgende:
Bad Brains, stonden volgens mij op Lowlands 1993? Wel aardig om live bij te zijn maar verder niet mijn ding
Vond ik toen
Holy shitquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:57 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
donderdag 11 oktober in Paradiso, met NRA in het voorpramma
Ten eerste was dat niet de originele bezetting, ten tweede was die tent veel te groot.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:00 schreef ranja het volgende:
Bad Brains, stonden volgens mij op Lowlands 1993? Wel aardig om live bij te zijn maar verder niet mijn ding
Vond ik toen
kennelijk spelen ze in de grote zaal van Paradiso. Vraag me af of daar dan ook niet de intimiteit mist. Kleine zaal zal dan wel weer net iets te klein zijn.....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:01 schreef Jan237 het volgende:
[..]
Ten eerste was dat niet de originele bezetting, ten tweede was die tent veel te groot.
NRA...wist niet eens meer dat ze nog bestonden!quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:57 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
donderdag 11 oktober in Paradiso, met NRA in het voorpramma
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |