Ok, tussen half 3 en kwart over 3 dus.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik las het daar en melde het hier.
En heb de tijden nu toch genoemd.
Bij de gouden kooi staat het bij het nieuwsbericht van Huub.
En dat was rond half drie.
Ja. Maar volgens mij heeft Brian alleen maar heroïne bij zich.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:27 schreef vzzzzzbx het volgende:
GHB? da's zo'n "rape drug" toch?
hoop dat je er wat mee kunt.......quote:Op zondag 25 februari 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
hier nog iemand dit dit gehoord heeft
PRIET zei om 15:04 op 25 FEBRUARI 2007
ik zelf net gezien en gehoort dat natas dat tegen brain boven aan de trap gezegt heeft!! ::wat goed dat wij hem(huub)dat gegeven hebben
bloed test is zo gedaan, als het de medicijnen van Brian zijn lijkt mij dat al aardig "verdacht". Bovendien staan overal camera's, en is dat ongetwijfeld terug te vinden.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:28 schreef cindy10 het volgende:
eerst maar bewijzen zien dat het waar is.....
hoop er bijna op,want dan gaat die rat het huis uit.
maar helaas moet het bewezen worden...
ze hoeven huub niet eens wat te vragen,die pist vanzelf wel!quote:Op zondag 25 februari 2007 17:30 schreef uitgeslapen het volgende:
gewoon even huub vragen in een potje te piesen....kan alles weerlegt worden toch? zo moeilijk is het niet om zoiets te (laten) controleren hoor
Er zijn ook wel een kontaktpunten gestolen en in de koffer van Nathanael gestopt zonder dat ze het zagen, en de val van Nena waardoor ze een gebroken pols opliep is ook niet geregistreerd.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jullie kunnen we allemaal dingen gaan verzinnen, maar denk je echt dat niemand van de redactie het merkt als Brian slaappillen in een drankje gooit?!
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |