iemand zou huub moeten leren gewoon te drinken. niet een glas als een mongool aan zijn hoofd zetten en naar binnen gieten. het ziet er ook niet uit. waarschijnlijk vindt ie het zelf stoer...quote:Op zondag 25 februari 2007 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan écht wel. Zeker als je nog halfdronken opstaat en dan in korte tijd volle glazen martini en sterker naar binnen gaat gieten.
Ik zou het prachtig vinden als Brian echt iets met Huub's drank had uigespookt, want dan zou hij het huis uit moeten. Maar het is volkomen uit de lucht gegrepen.
Ik ben helemaal niet vies van veel alcohol, integendeel, maar Huub wordt niet 'gezellig' dronken en heeft de neiging op zo'n manier te drinken dat het moeilijk wordt om je dronkenschap nog in de hand te houden (het ineens naar binnen "gieten" van glazen drank). En dit is het resultaat.
Ben ik wel met hem eens ik zou hem teruggeven met de woorden dat ie hem in zijn hol mag stekenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:08 schreef schatje het volgende:
Wilgo vindt cadeau Eric aan Natasia respectloos.
Wisten we toch al, zoeken mop, naar het moment vanquote:Op zondag 25 februari 2007 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is die brian ook een flikker he![]()
[afbeelding]
Dit lijkt me meer als duidelijk we weten volgens mij weer meer dan de DGk redactie. Brian heeft slaappillen in Huub's Whyskey gedaan.quote:
Die had het op de gouden kooi site gelezen.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:13 schreef avonne het volgende:
[..]
dat is vaag, want de visite kwam om 15.18.
Is er geen link naar de post op VOL?
Nee dit vind ik gewoon leuk en dat zou iedereen doen. Maar het blijft een lul. 1 flikker in het huis is voldoende...quote:Op zondag 25 februari 2007 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
Die voelt zich natuurlijk schuldig dat ie Huub heeft vergiftigdquote:Op zondag 25 februari 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
Wat heeft onze para brodda nu weer?
Wacht ik even tot na 24.00 uurquote:
zij eet hem echt wel op, wedden.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben ik wel met hem eens ik zou hem teruggeven met de woorden dat ie hem in zijn hol mag steken
HUMOR !! Hij heeft er een boel werk aangehad hoor. Dat had wel voor haar overquote:Op zondag 25 februari 2007 17:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben ik wel met hem eens ik zou hem teruggeven met de woorden dat ie hem in zijn hol mag steken
Als of je die neplul nog lekker oppeuzelt ook...quote:Op zondag 25 februari 2007 17:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik snap je reactie niet helemaal, over welke kutsnol heb je hetquote:Op zondag 25 februari 2007 17:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeft bij die kutsnol ook veel effect ?
Als dat is gevonden dan...quote:Op zondag 25 februari 2007 17:14 schreef F04 het volgende:
Het wachten is op HiDiHo en het filmke.
Ik weet zelf van niks over een gesprek bij de trap.![]()
precies. vind ik ook. hoe fucked up ik huub ook vind met zijn drankmisbruik.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee dit vind ik gewoon leuk en dat zou iedereen doen. Maar het blijft een lul. 1 flikker in het huis is voldoende...![]()
Ach daar doet hij Hupert alleen maar een groot plezier mee, die geniet van welke vorm van aandacht dan ook...als hij maar middelpunt isquote:Op zondag 25 februari 2007 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
Nou, dát zou wel kunnen ja. Iemand dronken voeren is al van een andere categorie dan: een pil in iemands drank oplossen. Maar ook hiervoor geldt dat Huub het dan zelf heeft opgedronken allemaal. Geloof me: je proeft het écht direct hoor, als je een drankje krijgt dat veel sterker is gemixt dan normaal.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien dat ze hem de sterkste alcohol in het huis stiekum in Huub's mix hebben gegooid? Wie heeft de drankjes gemixt? Dan heb je misschien een antwoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |