gevonden!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:47 schreef __Saviour__ het volgende:
ah het maandelijkse nostalgietopic is hier dus![]()
Jaaaa de freggelsquote:Op zondag 25 februari 2007 15:54 schreef wonko het volgende:
De Freggels
Brigadier Dog
Rikkie en Slingertje
Ik wou precies hetzelfde zeggenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:47 schreef __Saviour__ het volgende:
ah het maandelijkse nostalgietopic is hier dus![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef Dennis_enzo het volgende:
Jongen, de Teenage Mutant Ninja Turtles!
Dat was babar en barbapapaquote:Op zondag 25 februari 2007 16:01 schreef stijgende_ster het volgende:
Laatst ook dagen mee zoet geweest.Maar ik mis Maple Town nog, de meest zoetsappige kinderserie ooit!
![]()
ga dan eens kijken in de links van het blogje wat ik al eerder noemdequote:Op zondag 25 februari 2007 16:04 schreef Lidl het volgende:
Maar ik ben voornamelijk op zoek naar intro'sintro's die je hoort en wat je dan denkt WTF
dat is die en die serie
Al berichtje achtergelatenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ga dan eens kijken in de links van het blogje wat ik al eerder noemde
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:07 schreef Dennis_enzo het volgende:
Deze was ook mooi:
http://www.youtube.com/watch?v=KXGr3aBln38
hmm, handig, eens uitproberenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:05 schreef -Marjo- het volgende:
Oh en met VideoDownloader kan je filmpjes van YouTube downloaden...
http://javimoya.com/blog/youtube_en.php
nee helaas ik maakte maar een grapjequote:Op maandag 26 februari 2007 17:27 schreef Wouter2006 het volgende:
is die site van jou? die site heb ik laatst nog gezien.
inderdaadquote:Op maandag 26 februari 2007 18:31 schreef Frag_adder het volgende:
Je vergeet gewoon prince valliant! Wat een geweldige serie vond ik dat vroeger
Dat was idd tof, maar ik ben de naam vergetenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:02 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
inderdaad![]()
HEeft iemand enig idee welke serie dat was op zaterdag bij Telekids. Met een groen konijn oid in de ruimte?![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:02 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
inderdaad![]()
HEeft iemand enig idee welke serie dat was op zaterdag bij Telekids. Met een groen konijn oid in de ruimte?![]()
thanks. Herken het amperquote:Op maandag 26 februari 2007 22:16 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]* Sjeekie_Beekie weet
![]()
Bucky O'Hare
[afbeelding]Broertje en ik hadden het spel op de NES.
Die tekenfilm heet Ring Raidersquote:Op maandag 26 februari 2007 23:26 schreef suijkerbuijk het volgende:
shit ook nog gezien ja.
ben al de jaren 80films binnen aan het halen (alles van transformers)
dadelijk M.a.s.k
Trouwens wie wet hoe de serie van
De gasten die een ring om hadden en dan in hun vliegtuig drukte en de vliegtuig veranderen in een hyper moderne vliegtuig met lasers.
Hun basis vliegtuig was een wing model (zo 3hoek)
Dat meen je niet, nu heb ik gisteren al via het internet DVD's van Bassie & Adriaan besteld.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:08 schreef engessa het volgende:
Allemaal aan de smiths chips! Ze bestaan 50 jaar en je kunt voor een prikkie dvds bij ze bestellen (peppie & kokkie, tita tovenaar, bassie & adriaan).
Van B&A hebben ze alleen Op reis door Europa voor een tientje + een code van een zak chips. Zie anders http://www.smiths.nl/ voor meer info, ik ga iig ff flink inslaanquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat meen je niet, nu heb ik gisteren al via het internet DVD's van Bassie & Adriaan besteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de mensen die de serie ook willen: Ik moet voor mezelf de serie ook nog op DVD zetten, dus ik kan de afleveringen (nog) niet kopiëren. Daarbij mis ik een stuk of 15 afleveringen. Van het stuk dat Mr.Morton en TomTom op het eiland komen tot het stuk dat Mr.Morton terugkomt met dat vissersbootje.
[ Bericht 1% gewijzigd door FritsFlits op 05-03-2007 23:40:21 ]"The greatest distance in the universe is that between two minds"
op dvd?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:57 schreef Patch het volgende:
Ik heb de Familie Robinson ook hier liggen.
Officieel en zonder 'kindernet'-logo![]()
quote:
Kindernetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:57 schreef Patch het volgende:
Ik heb de Familie Robinson ook hier liggen.
Officieel en zonder 'kindernet'-logo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |