quote:Britney --- "I Got My Life Back!"
on 20 Mar 2007 by Jordan
TMZ has learned Britney Spears will be leaving rehab this week, and she has made one of the most amazing turnarounds in celebrity memory.
Sources say Britney and soon-to-be ex Kevin Federline had an "amazing meeting" on Sunday. They are not only getting along, they are hammering out the terms of custody. We're told when Britney gets out, she and Kevin have agreed to a 50/50 split with physical custody of their two children. The plan is for Britney to eventually gain primary custody and Kevin will have visitation.
Jamie Lynn, Britney's sister, and Brit's mom, Lynne, have been at Kevin's house helping with the kids while Britney has been getting her own help in rehab. And that help is working. We're told she has literally turned her life around. Stay tuned.
Source: TMZ
kruisje kruisje kruisje.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:27 schreef Zeeltje het volgende:
dit is recenter:
[afbeelding]
12 maart
[afbeelding]
16 maart
[afbeelding]
jayden
Echt een kuttelikkertjequote:Op woensdag 21 maart 2007 21:58 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe foto van Britney (dat hondje)
wat ze zegt,quote:
nou zo stralend en gezond vind ik het anders nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:56 schreef melonovy het volgende:
[..]
wat ze zegt,
maar gelukkig ziet ze er weer stralend en gezond uit, klaar met de rehab!![]()
![]()
![]()
schopje TRU , ik zie een entiteit op de fotoquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:58 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Da's volgens mij ook een foto van die avond dat zo flipte, hoor. Check de outfit en de ketting en vergelijk ze met de andere foto's van die flipavond. Precies hetzelfde.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nou zo stralend en gezond vind ik het anders niet
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Da's volgens mij ook een foto van die avond dat zo flipte, hoor. Check de outfit en de ketting en vergelijk ze met de andere foto's van die flipavond. Precies hetzelfde.
verrek ja!quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Da's volgens mij ook een foto van die avond dat zo flipte, hoor. Check de outfit en de ketting en vergelijk ze met de andere foto's van die flipavond. Precies hetzelfde.
Dat is sanni tochquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:14 schreef static het volgende:
Het is me net teveel moeite om de Exif van die foto te achterhalen.
Jammer dat I-spy/Editor niet meer post.
Nee toch?quote:
Ik wilde net zeggen, zit ze haar kop dagelijks bij te scheren?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Kan het me inderdaad niet voorstellen. Maar goed, ontopic weer.quote:
Heeft ze nou een (rond) litteken op d'r hoofd?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:58 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
quote:Britney Spears is valse publicaties zat.
Een gerechtelijk bevel moet de Britse pers ervan weerhouden beweringen over Britney Spears verblijf in een afkickkliniek te publiceren.
Het bevel is gericht tegen media die eerder details naar buiten brachten over de opname van de 25-jarige zangeres in Promises Malibu Treatment Center in Los Angeles.
De popster wil de valse beweringen die al zijn gepubliceerd aanvechten, liet haar Londense advocaat weten. Haar manager heeft gevraagd de privacy van Spears te respecteren. Eerder deze week verliet Spears de kliniek. Ze verbleef er een maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |