En Buys werd zijn 2de geel onthouden...quote:Op zondag 4 maart 2007 19:54 schreef Vakkie_W het volgende:
Black-Death moet je de petitie niet ff een harde kick geven? Feyenoord werd vandaag een 100% pingel door de neus geboord! Wel ff werk van die petitie maken he!

Open een topic.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:56 schreef SCH het volgende:
Heb liever een petitie tegen de play-offs eigenlijk.

Om maar weer eens aan te geven hoe de arbiters achter Ajax staan..quote:EINDHOVEN - Het leek alsof scheidsrechter Eric Braamhaar zondag tijdens PSV - Ajax (1-5) juichte voor het vijfde Amsterdamse doelpunt.
Op televisiebeelden was te zien hoe de arbiter na de goal van Kenneth Perez met de rechterarm een vreugdegebaar maakte in de richting van zijn assistent.
Kicken
De blijdschap was echter niet vanwege het doelpunt, maar om een juiste arbitrale beslissing. "Het was een mooi moment voor mij", verklaarde Braamhaar in het programma 'De Wedstrijden' op Tien.
"Ik zag voor de Ajax-aanval een overtreding van PSV, maar liet doorspelen. Dan is het mooi om te zien dat zo'n beslissing goed uitpakt voor het bij de overtreding benadeelde team. Dat was voor mij even kicken."

Ik volg je logica niet helemaal. Omdat een scheidsrechter geniet van een goed uitgepakte beslissing, staat deze achter Ajax?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Om maar weer eens aan te geven hoe de arbiters achter Ajax staan..

quote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Om maar weer eens aan te geven hoe de arbiters achter Ajax staan..

Hij kan zich er met een mooi verhaaltje uitlullen ja..quote:Op zondag 18 maart 2007 21:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik volg je logica niet helemaal. Omdat een scheidsrechter geniet van een goed uitgepakte beslissing, staat deze achter Ajax?

iddquote:Op zondag 18 maart 2007 21:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij kan zich er met een mooi verhaaltje uitlullen ja..

Wat is jouw verhaal dan? Dat hij 'voor Ajax is'? Alsof hij zo dom zou zijn om te juichen vanwege het doelpunt, bovendien zelfs de Ajacieden juichten als niet meer bij de 5-1quote:Op zondag 18 maart 2007 21:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij kan zich er met een mooi verhaaltje uitlullen ja..
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |