Aha, ben ik er eindelijk achter hoe die remix van Limp Bizkit - Break Stuff heet, zocht hem al een tijdje.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:52 schreef Koepert het volgende:
da_revolutionists_-_postal_ep-vinyl-2007Geniaal, meer zeg ik er niet over
Ik vond hem wel meevallen eigenlijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:52 schreef Koepert het volgende:
da_revolutionists_-_postal_ep-vinyl-2007Geniaal, meer zeg ik er niet over
Hierom is dit naar mijn mening geniaal, dat nummer (Break stuff dus) blijft ook bruuutquote:Op zondag 18 maart 2007 20:15 schreef mstx het volgende:
[..]
hoe die remix van Limp Bizkit - Break Stuff heet
Persoonlijk vind ik de hardcore remix ervan (Neophyte & Evil Activities - One Of Those Days) iets beter.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hierom is dit naar mijn mening geniaal, dat nummer (Break stuff dus) blijft ook bruuut
Ja dat is wel zo, het "stotteren" van de stem is naar mijn smaak ook iets wat ze weg mochten laten ( sowieso iedere dj wel..)quote:Op zondag 18 maart 2007 21:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de hardcore remix ervan (Neophyte & Evil Activities - One Of Those Days) iets beter.(Niet beter dan het origineel maar dan die van Da Revolutionists)
Draai nu ook met echt speelgoed, echt super om daarmee bezig te zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 21:35 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik heb bijna mijn budget voor eigen draaitafel etc voor elkaar!![]()
Echt zin om ook zelf eens wat plaatjes te draaien met het echte speelgoed!![]()
Ik wou ook gaan, maar de rest wou niet meequote:Op maandag 19 maart 2007 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
Technoboy @ Radstake waswat een draaien, heel veel Italian, ging echt knetterhard
en wat is Superstar DJ toch geweldig, met die melo
hij draaide van 00.00 tot 02.00, wij waren er iets na 12-en, helaas Pounding Remix en wat andere dikke platen gemistquote:Op maandag 19 maart 2007 09:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wou ook gaan, maar de rest wou niet mee![]()
Technoboy - Guns 'N Noses (Atomic Hard of Supa Bass Mix)quote:Op maandag 19 maart 2007 13:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zat gister de film " the ladykillers" te kijken. Daar komt ook een heel mooi stukje in voor van een hardstyle nummer, weet alleen de naam niet.
" Get your fingers of my mans nose!"
Dan wel de nieuwe isaac remixquote:Op maandag 19 maart 2007 18:41 schreef Pelgrim het volgende:
Cherry Moon Trax met Acid Dream, vind ik dan weer vetjes, alleen wat ouder nummer geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |