abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46656908
het zou me niks verbazen als die rotzak van ,n brain iets in de drank van huub heeft gedaan!
valt het jullie niet op dat hij meteen onderuit gaat de de laatste 2 dagen.hij mag niet op het feest aanwezig zijn likt wel!!!!!!
pi_46657010
He enige drankprobleem wat huub heeft, is dat het op is, of dat die het niet meer kan betalen.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_46657034
Is het normaal, dat je totaal niet meer beweegt als je gedronken hebt? Het lijkt wel, alsof Huub in een coma ligt.
pi_46657100
Ik denk overigens wel dat Huub vergiftigd zou kunnen worden door brian. Die vlekken vielen me ook op! En Als brian dan begint over garnalen van natasja's bord gegeten door Huub dan gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen.

Maar huub is out en dat is geen probleem...... voor Huub. Die is straks fit en awake om de boel op te leuken! Uitputten die handel!
pi_46657133
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:08 schreef Lieve het volgende:
Ik denk overigens wel dat Huub vergiftigd zou kunnen worden door brian. Die vlekken vielen me ook op! En Als brian dan begint over garnalen van natasja's bord gegeten door Huub dan gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen.

Maar huub is out en dat is geen probleem...... voor Huub. Die is straks fit en awake om de boel op te leuken! Uitputten die handel!
Tot nu toe is de enige die uitgeput is huub zelf.
  zondag 25 februari 2007 @ 15:27:23 #6
131239 Huisvlo
Leef bij de dag!
pi_46657799
Zou me niks verwonderen van Brainless dat Huub iets in zijn drankje heeft gekregen van de Medicijnen van Brainless dat wordt ook geopperd bij de posters van 10 zelf! Hij is er paranoia genoeg voor!
Veel kennis is nog geen wijsheid.
Veel mensen danken een goed geweten aan een slecht geheugen.
  zondag 25 februari 2007 @ 15:37:24 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_46658127
Ik denk dat Brian onmiddelijk gearresteerd zou worden als hij medicijnen in Huub's eten of drinken heeft gedaan.
Bovendien lijkt het mij vrijwel onmogelijk zoiets ongemerkt te doen in dat huis.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_46658390
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Is het normaal, dat je totaal niet meer beweegt als je gedronken hebt? Het lijkt wel, alsof Huub in een coma ligt.
DIt is niet alleen van de alcohol! Echt niet! Huub heeft al vele malen veeeeeeeeeeel meer gedronken.
Hij is helemaal weg!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46658424
Ik zag Huub net wel als een lijk liggen daar! En die mensen die er langs lopen doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
  zondag 25 februari 2007 @ 15:46:36 #10
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_46658427
Hoeveel heeft Huub gedronken dan? Hij kan toch aardig tegen drank?
pi_46659253
Hij kan wel een alcoholvergiftiging hebben. Vannacht tot 4 uur ofzo zitten tanken en vanmorgen opgestaan met champagne.
pi_46659320
vergeet niet dat huub gister ook aardig wat op had en nu gelijk weer is begonnen. zijn lichaam heeft nog niet geheel kunnen herstellen.. huub heeft inderdaad een probleem met zijn drank, maar dat is dat hij er niet vanaf kan blijven. ik vind het jammer, want hij was de afgelopen 'droge' weken veel scherper en grappiger.
pi_46659435
een echte hollywood-ster heeft natuurlijk een tijdje in een rehabilitatie centrum doorgebracht, zo ook Huub straks
pi_46659887
Ik vind het vreemd, dat Huub precies nock out is, als de visite komt.
Waren ze bang voor een rel?
het water roept
pi_46660244
DGK is erg bang dat wij DENKEN dat er meer dan drank in het spel is. Raar?
Want we zien wel erg veel criminele acties die geinitieerd worden door brian en Natasia.
Veel ongelofelijke onrechtvaardigheid ten opzichte van andere bewoners dan de antiliaanse of surinaamse bewoners.

En als we dan proberen op te passen, omdat het vertrouwen is aangetast? Omdat we zelf niet snappen waarom de redactie zo lankmoedig is? Vergis je dan als redactie niet in de kapstok.

Het forum met de streamers is zeker niet de plaats waar DGK zijn boosheid over haar eigen langmoedige beleid naar sommige bewoners kan neerleggen. Ik voel me geen kapstok dus laat dit niet bij mij hangen.

Wij passen op, omdat er weinig vertrouwen overblijft. Gaan jullie je werk naar behoren doen? Dan kunnen wij ons meer amuseren en ontspannen en gaat het denken van niemand met iemand aan de haal of op de loop.

( hoorde jullie Brian ook al die bedreigingen die behoorlijk ernstig van aard waren ook maken? Ja? Dan past jullie houding niet zo!)
pi_46660729
Huub zuipt als een Engelsman.......die lui komen om 7 uur een zaak binnen en zijn voor sluitingstijd (23.00) compleet lam.
Ik vind Huub een hele leuke knul, maar niet als hij lazerus is.....maar wie is dat wel ?
Lazerus zijn is alleen leuk als de mensen waarmee je zuipt dat ook zijn.
Niet zoals hoe wij nu naar hem kijken.......Laten we eerlijk zijn.......het is ff leuk om naar een dronken tor te kijken, maar toch echt niet voor lang.

Maargoed ik heb de indruk dat Huub aardig zijn huiswerk heeft gedaan in de week dat hij thuis was en het idee heeft dat wij hem dronken leuker vinden ofzowwww
Want dit is niet zuipen voor de gezelligheid, maar zuipen om lazerus te worden.
Maargoed, hij gooit zijn eigen glazen in, de vraag is alleen hoe lang gaat het dit x duren.......ik durf echt te wedden dat Brian een hele goeie kans maakt om hem weer dronken over de zeik te laten gaan, de vraag is dan alleen of er dan ook een stoel staat.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_46661301
Brian heeft het wel erg vaak over Huub nu
  zondag 25 februari 2007 @ 17:15:44 #18
160848 LaPrestige
Nee jij bent tof!
pi_46661878
Sorry. Ondanks de reactie van DGK redactie vertrouw ik het voor geen cent. slaappilletje in een drankje doen is zo gebeurd. Vooral nu brian denkt dat ze hem en Natasia willen vergiftigen zie ik hem er wel voor aan.

Je kunt mij niet vertellen dat zij (DGK redactie) vandaag continu op brian hebben kunnen letten.

Er wordt gelijk medegedeelt dat Brian niet zo gek is. Nou daar twijfel ik dus aan.
pi_46662095
brainles liep net naar de poolkamer zat dar voor zich uit te staren toen door de tuin
last van schuldgevoel????
pi_46662600
ALs je DGK site volgt lees je dat er verschillende mensen zijn die Brainless hebben zien klooien met drank. En nu hij inderdaad met een soort van schuldgevoel rondt loopt bevestigt het dat alleen maar.

Daarbij waren er vandaag nog meer vreemde dingen voor de oplettende streamer:

Wilgo had het over een mailtje van gisteren.
Wilgo had het over dat hij vanavond wel zou bellen. ( niet duidelijk naar wie maar in de context leek het erop naar de gouden kooi)

Brainless die gister een meisje misbruikt (sommige zeggen verkrachting maar daar kunnen de meningen over verdeeld zijn) en forum modders op DGK die te pas en te on pas topics die daar over gaan verwijderen.

Laatste dagen zijn er steeds meer aanwijzingen dat het goed misgaat daar.

Ik zat gister ook nog ff te streamen toen Huub die You-tube filmpjes mocht kijken van "achter". Om 2:30 ongeveer was ie klaar en was ie nog ff met "achter" aan het chatten, hij zegt nog vlug tegen Eric, ze komen zo..... En hoppa alle streams op de slaapkamers. (Lijkt me dus een soort briefing over wat er staat te gebeuren)
pi_46663198
Het maakt niet uit.
Braindead en Natasia komen overal mee weg.
Dat zie je in alles terug.
  zondag 25 februari 2007 @ 17:50:12 #22
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46663274

welja.. nog een consipracy... nog ff en DGK heeft er meer dan TRU
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zondag 25 februari 2007 @ 18:20:30 #23
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_46664503
Brian slikte toch Diazepam ? Het is algemeen bekend dat Tranquilizers met Alcohol samen de kracht van Alcohol kan verdubbelen. Daarom staat het ook op de verpakking van Slaapmedicatie, Rustgevers en dat soort medicijnen "PAS OP MET ALCOHOL" Dus het kan best dat er een pilletje in de drank van Huub is gegooit. Ik heb pas Diazepam (= Valium) geslikt pas voor 1 week, als spierverslapper, die rotzooi is zo goed als smaakloos (ietsie pietsie bitter), dus je kunt dat gerust in een drankje mixen, waardoor de alcohol erin slaat als een bom..... Zeker gemixt proef je niks.

Huub zou zijn Urine moeten laten testen op medicatie.....
pi_46664575
Tja , als Huub fan zie ik het misschien ook wel te para wat betreft die Brain , maar ik heb vanaf het begin tot nu toe de hele dag de streams aan en ken dus de bewoners van haver tot gort. vorige week heb ik Brain tegen Nat. horen zeggen dat hij iets met Huub van plan was , keek schichtig richting camera, zei; ik kan nu nog niets zeggen maar hij gaat hem krijgen!! dus conclusie ? Huub wordt gedrogeerd door Brain ,duidelijke zaak. ik woon in een studentenstad en geloof me jonge mensen zoals Huub kunnen erg veel drank verdragen. dat gedrag wat Huub nu vertoont is niet Huub zijn eigen wil. want wat haalde B. in de sauna onder "iets" vandaan?
pi_46664725
Ja , een urinetest, he hallo daar achter even de medische dient bellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')