Dat zei Huubquote:Op zondag 25 februari 2007 14:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het JDM was? Denk eerder Deborah of een andere zeer hoge baas
John de Wolfquote:
Laatst zei ze nog dat haar zussen dat ook prima konden doen.quote:
Het was tot zaterdag.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:49 schreef avonne het volgende:
Heeft Patricia nog iets gezegd van "tot straks" of "tot vanavond"?
Eerder deze week meende ik te horen dat zei en Nel op het feestje zouden komen.
Ik hóóp dus van niet !
Ze ziet niet dat alles wat met BAN te maken heeft haar uitkotst. Bij het afscheid van Patries.NL liet iedereen haar volkomen links staan. Stomme tarottrut (ze ziet er vandaag overigens beter dan ooit uit).quote:Op zondag 25 februari 2007 14:45 schreef rooie3 het volgende:
Wel flauw van Syl dat ze nu over Huub roddelt.
En die slabek is ook aangeschoten.
Nou lekker voorbeeld als je je kids na maanden weer ziet.
Ach als ze de inleiding door Jambers laten verzorgen maakt het nog wel kans.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:47 schreef Mika25 het volgende:
Ben benieuwd naar de kijkcijfers van de tv uitzending die centraal zal gaan staan om NatasJa's verjaardag. Als die onder de 330.000 (het oude gemiddelde) liggen dan wordt het toch tijd om conclusies te gaan trekken...
Dat zeg ik niet, dat het wel waar zal zijn, ik gaf antwoord op de vraag. De vraag was wie dat zei, het antwoord is Huub.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:51 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Oh, dan zal het wel waar zijn. Huub is immers op dit moment een hele betrouwbare bron.
Pfftt.. Beetje montage toepassen en iedereen zal er happy uitzien voor de tv uitzending...quote:Op zondag 25 februari 2007 14:52 schreef rooie3 het volgende:
als we maar geen verdrietige kinderen krijgen.
Daar kan ik niet tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |