het valt me op, omdat ik ook wel eens met vrouwen praat.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:25 schreef N.icka het volgende:
Het valt je op??? Waar dan en bij wie en hoezo??
Of zuig je dit uit je duim?
conclusie van niks.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:30 schreef poepeneesje het volgende:
Oh dus jij wilt een vrouw die alleen maar ja en amen zegt.
je hebt gelijk, maar laten we dan ophouden over alles. Niets maakt uit.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:30 schreef MooieLuL het volgende:
wat maakt jou dat nou uit?
Een vrouw niet in een hokje stoppen en haar daarin houden =! over je heen laten lopen.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:33 schreef moelan0e het volgende:
Ik hou van tegen gas, omdat jongens die geen tegengas geven over zich heen laten lopen door mij. Ik denk dus dat vrouwen tegen gas nodig hebben omdat ze een partner willen hebben die minstens zo sterk is als zichzelf. Een goede tegenpartij, omdat het rete saai is als hij altijd maar doet wat hij moet doen. blugh!
nou ja, dat dus. Ik moet er niet aan denken dat iemand het de hele tijd met je eens is en alles maar goed vindt... ik vind tegengas ook wel zo prettigquote:Op zondag 25 februari 2007 13:30 schreef poepeneesje het volgende:
Oh dus jij wilt een vrouw die alleen maar ja en amen zegt.
Nee dank je. Ik heb echt niemand nodig die me de weg wijst. Ik heb al een vader en een broer, dat is meer dan genoeg. Ik ga meer voor de gelijkwaardigheid. Daar kan ik gewoon geen ja-knikker bij gebruiken.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:35 schreef moelan0e het volgende:
maar jullie mannen theoriën dat wij een broer of vader nodig hebben die ons de weg wijst is ook erg leuk.
lijkt me echt kut zo'n depressieve blik op je levenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:33 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
je hebt gelijk, maar laten we dan ophouden over alles. Niets maakt uit.
haha, misschien moet je even kijken waar ik op reageer.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:38 schreef MooieLuL het volgende:
[..]
lijkt me echt kut zo'n depressieve blik op je leven![]()
Ik moet geen tegengas om het tegengas zelf hoor. Het gaat meer om iemand die echt zichzelf is, een eigen mening heeft, en een eigen leven.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:38 schreef brooklynzoo het volgende:
nogmaals, tegengas geven is niet gelijk aan je eigen mening loslaten.
Ik bedoel dat ik niet begrijp, waarom vrouwen de behoefte hebben. Waarom willen ze dit voelen?
staat volledig los van je eigen mening uitdragen.
huhu, niets maakt uit we kunnen over alles ophouden, het heeft allemaal geen zinquote:Op zondag 25 februari 2007 13:39 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
haha, misschien moet je even kijken waar ik op reageer.
Omdat, en let nu goed op want dit zijn wijze lessen jongeman, vrouwen nu eenmaal een waardige partner willlen. Zo kunnen ze hem op de proef stellen om vervolgens vertrouwen te krijgen. Als een man mij aankan dan vertrouw ik erop dat hij dus stevig in zijn schoenen staat. En een vrouw vind het belangrijk om een man te kunnen vertrouwen.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:38 schreef brooklynzoo het volgende:
Ik bedoel dat ik niet begrijp, waarom vrouwen de behoefte hebben. Waarom willen ze dit voelen?
Nee, een stelling op basis van een vermoedenquote:
Inderdaad. Een man die op alles ja en amen zegt is niks. Tegengas houdt dus in dat een man zijn eigen ding moet kunnen doen, zijn eigen mening heeft en een discussie niet uit de weg gaat. Ik wil iemand naast me hebben waar ik niet overheen kan lopen, die niet alles doet wat ik zeg/wil. De relatie moet gelijkwaardig zijn. Anders wordt het erg snel saai en blijft er weinig respect over.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:33 schreef moelan0e het volgende:
Ik hou van tegen gas, omdat jongens die geen tegengas geven over zich heen laten lopen door mij. Ik denk dus dat vrouwen tegen gas nodig hebben omdat ze een partner willen hebben die minstens zo sterk is als zichzelf. Een goede tegenpartij, omdat het rete saai is als hij altijd maar doet wat hij moet doen. blugh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |