Almerequote:Op zondag 25 februari 2007 14:15 schreef PushyGurl het volgende:
waar woon je?
ajb alleen serieuze reactiesquote:Op zondag 25 februari 2007 18:53 schreef diamant het volgende:
ik bied 8 incl voor alles
wat TS zegtquote:
zou je dat op marktplaats willen invoeren? Ik heb namelijk nog een bieder, en zo is het makkelijker bij te houden etc.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:54 schreef Ikiskoel het volgende:
15 euro voor de oogschaduw
uhhhhh, dit is dus niet de bedoelingquote:Op zondag 25 februari 2007 21:14 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
zou je dat op marktplaats willen invoeren? Ik heb namelijk nog een bieder, en zo is het makkelijker bij te houden etc.
even zoeken op ' clinique oogschaduw kwartet'
dankje!
ow sorryquote:Op zondag 25 februari 2007 21:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
uhhhhh, dit is dus niet de bedoeling
oke! dan hoor ik het wel!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:01 schreef coltje87 het volgende:
Ik denk er nog even over na, heb het niet zo breed op het moment.
Hey !quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:27 schreef coltje87 het volgende:
Snowqueen, hoe hoog staat de oogschaduw? Deze heb ik nog niet zie je
Edit: Ik zag op MP dat het 18,50 was. Ik bied 20 euro. Weet niet precies hoe veel de verzendkosten zijn?
Ah, ik wist niet dat dat de bedoeling was.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:56 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
Hey !
Je had je bod niet op MP gezet, dus ik had de 18,50 bieder al gemaild dat zij hem mocht hebben... Maarja jij was nog op tijd dus ik heb haar nu maar even gemaild dat ik jouw bod over het hoofd heb gezien. Kun je me even je adres enzo mailen? Dan geef ik je mijn bankgegevens..
Laat ajb gauw wat van je horen want mocht je om een of andere reden toch afhaken dan gaat ie alsnognaar dat andere meisje.
PS de verzendkosten zijn 3 postzegels. Valt mee dus.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:15 schreef Ikiskoel het volgende:
Snowqueen, wanneer ga je het geld wat ik naar je heb overgemaakt terugstorten?
jeetje zeg een beetje geduld.... vind je 5 mailtjes/berichtjes achter mekaar niet een beetje overdreven?quote:
coltje87, zodra het bedrag erop staat stuur ik de oogschaduwset naar je op.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:13 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat dat de bedoeling was.
Edit: zie je pm nu pas, je hebt bericht terug
haha oke mooi zoquote:Op maandag 5 maart 2007 19:36 schreef coltje87 het volgende:
Snowqueen, ik heb 'm hoor. Goed ingepakt trouwens, top!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |