Jammer en triest vind ik het.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat was ook zó grof dat ze nu een relatie hebben
Amanda is misschien ook wel een beetje onzeker... Brian kon tenslotte niet tot resultaat komen in haar...quote:Op zondag 25 februari 2007 12:08 schreef LuNaTiC het volgende:
'Het gedicht gaat over mijn beleving hoe ik met mn vingers over je lichaam ga'
Amanda: 'dus je vindt mn lichaam wel mooi?'
hoezo attention whore
hdnkkk hou ik erin.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:14 schreef Lieve het volgende:
Hij die niet klaar kan komen heeft haar als een domme matras gebruikt. Nu denkt ze kennelijk dat ze iets liever moet zijn en dat het aan haar ligt?
Nena vergelijken met Amanda en Sabrina vind ik een beledeiging voor Nena.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:13 schreef noekje het volgende:
Ach ja, Sabrina was ook geen Einstein. Nena ook niet en Amanda ook niet.
Dat zal een Sylvia nooit doen.![]()
Ach kom op, die stond ook mooi achter een schotje. 2 dagen nadat hij haar eruit wilde gooien. Nee, dat is heel slim.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Nena vergelijken met Amanda en Sabrina vind ik een beledeiging voor Nena.
Nena en amanda zijn met bertekking to brian wel goed gecast , dit zijn echt de type meisjes die op dit soort types vallen.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Nena vergelijken met Amanda en Sabrina vind ik een beledeiging voor Nena.
Way heeft intelligentie te maken met geil zijn?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ach kom op, die stond ook mooi achter een schotje. 2 dagen nadat hij haar eruit wilde gooien. Nee, dat is heel slim.
Als de HES-groep slim is proberen ze de kapster en de huishoudster te ontslaan.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:18 schreef Lieve het volgende:
Roddeluren zijn weer begonnen! RotPatries is er weer! ( ze zal zelf ook wel haar van dode indiaase vrouwen op haar kop hebben)
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:22 schreef choepachoep het volgende:
Lieve.. ik vond je stukje net over natas en der kindjes fenominaal grappig.
Het begint daar inderdaad zo langzamerhand de nichten kooi te worden.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:22 schreef Sebi het volgende:
Hoor ik nou een volwassen man enthousiast doen over een Barbie-pop?
Volgens mij heeft Nena meerdere keren gezegd dat Brian niet haar type is. Volgens mij is het eerder dat Brian op dit soort type meisjes valt. Lees: Maakt niet uit welke vrouw er binnen komt als HDNKKK zijn kwakkie wil proberen kwijt te raken pakt ie alles.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:18 schreef havefun het volgende:
[..]
Nena en amanda zijn met bertekking to brian wel goed gecast , dit zijn echt de type meisjes die op dit soort types vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |