ah ja, dat heb ik ook wel es hoor, en dan kan een dagje thuis hangen ook lekker zijnquote:Op zondag 25 februari 2007 12:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb nergens zin in![]()
Maar dat komt straks wel goed nog. Heb geen zin om in mijn eentje te gaan dus ik blijf lekker binnen achter glas.
Ik was ook gepast onder de indruk, dat soort tijden haal ik niet meer nu op mijn leeftijdquote:Op zondag 25 februari 2007 12:10 schreef Dromenvanger het volgende:
0700 pas thuis je broertje Marietje?
Das niet mis. Ik hield het vroeger tot 0500 uit en dan lag ik om 0600 in bed.
Ik ga over een tijdje actief worden, eerst verder met opladen van batterij.
Tis echt waar, ik voel me zo normaal als maar watquote:
Hoe voelde dat?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:25 schreef vamperotica het volgende:
Kan me nog herinneren...
Ik werkte bij een benzinepomp...
Het was zomer en na het stappen gezellig nog ff na hangen met een groepje bij een of andere zwemplas in de buurt... tot ik rond 8 uur maar eens naar huis wilde om mn bedje op te zoeken en er achter kwam dat ik die zondag moest werken en om 9 uur moest beginnen!
Dat voelde, naarmate de dag vorderde zeeeeer slaperig!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoe voelde dat?
Zou je die tijd nog eens willen overdoen?
Is toch ook fijn sara?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:46 schreef sararaats het volgende:
helleuh
het wordt geen vliegreis naar Frankfurt. Hannelore Lehr komt naar Belgie en ik kan meerijden
oef zeg, dan hoef ik geen vliegticket te betalen maar ben toch teleurgesteld
waarschijnlijk ga ik toch eens shoppen in Berlijn met het vliegtuig
tuurlijk welquote:Op zondag 25 februari 2007 16:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is toch ook fijn sara?
En dan neem je gewoon eens ene leuk stedentripje naar Berlijn
Godskolere, iedere keer als ik even hier kijk ben je weer single, hoe doe je dat toch?!quote:Op zondag 25 februari 2007 17:22 schreef Metro2005 het volgende:
middag allemaal
Metro2005 is weer single(dit keer in overleg met vriendin)
En, vond ze het leuk?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
tuurlijk wel
lekker shoppen (ik shop heel graag)
er is toch iets dat jullie waarschijnlijk nog niet wisten:
ik heb Hannelore Lehr besprongen
Moet je niet aan mij vragenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godskolere, iedere keer als ik even hier kijk ben je weer single, hoe doe je dat toch?!
Bind die vrouwen toch eens vast man!quote:
is DAT het geheimquote:Op zondag 25 februari 2007 17:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bind die vrouwen toch eens vast man!
quote:
Dit keer was het probleem te langzaam van stapel lopenquote:Op zondag 25 februari 2007 18:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
En niet te hard van stapel lopen, wil ook weleens helpen
Niet te hard van stapel, dat verstiktquote:Op zondag 25 februari 2007 18:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dit keer was het probleem te langzaam van stapel lopen![]()
![]()
Nu nog een middenweg vinden
Hier hetzelfde, al hoef ik me niet te vervelen, nog genoeg in te pakken voor morgenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:39 schreef mousy31 het volgende:
ik verveel me de blubber vandaag en die stomme regen ook
echt zo'n hang zondag
Ja, dat is waarquote:Op zondag 25 februari 2007 19:34 schreef yvonne het volgende:
je neemt toch altijd teveel mee senesta
Inderdaad ja.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel, dat verstikt
Niet te langzaam, dan denken ze dat je niet om d'r geeft
Vrouwen
Ik heb nog geen tegenbod gehad van drquote:Op zondag 25 februari 2007 19:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, al hoef ik me niet te vervelen, nog genoeg in te pakken voor morgen![]()
Maar goed, ik ga straks gewoon heel hard opschieten.
Ah, Metro, balen joh, misschien toch ook eens een herinrichting van je kelder overwegen?
Hoe zit het nou eigenlijk?
Ga je Mirage nog overnemen?
Mocht ik je niet meer treffen, heel veel plezier gewenst!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat is waar![]()
Kleding en wat voor de kinderen om zich 's avonds te vermaken.
En gewoon slaapspullen en toiletartikelen, hmm en het senseoapperaat natuurlijk![]()
De hond gaat deze keer niet mee, mijn broertje zorgt voor hem.
Ik ben benieuwd hoe het gaat.
Dank je wel Yvonnequote:Op zondag 25 februari 2007 19:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mocht ik je niet meer treffen, heel veel plezier gewenst!
Dank je welquote:Op zondag 25 februari 2007 20:13 schreef Metro2005 het volgende:
ohja je ging naar center parcs ofzo toch senesta? veel plezier alvast
verassingen zijn leukquote:Op zondag 25 februari 2007 20:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Het gaat vast lukken, de kids weten nog van niets, oh ik heb ook zo'n zin in die koppies morgen![]()
We vertellen dit soort dingen nooit van tevoren.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
verassingen zijn leuk![]()
En Droom, ja volgende keer beter maar voel me wel een beetje kut vanavond![]()
ga zo maar vroeg naar bed denk ik
is er ooit wat tussengekomen dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:52 schreef senesta het volgende:
[..]
We vertellen dit soort dingen nooit van tevoren.
Je weet nooit wat er tussen komt (ik weet het doemdenken) maar ik heb liever twee enorm verraste kindertjes dan twee zwaar teleurgestelde kinderen.
En in het ergste geval weten ze gewoon van niets.
Nou ja, wel eens met een gewoon uitjes die we gepland hadden en waar iets tussen kwam.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
is er ooit wat tussengekomen dan?
en afgezien van eht doemdenken is een verassing leuker
Dat is waar, nou heel veel plezier.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja, wel eens met een gewoon uitjes die we gepland hadden en waar iets tussen kwam.
En ik vond de teleurstelling zo sneu dat we gewoon besloten hebben dat dit een leukere manier is, je voorkomt er ook de zenuwen mee![]()
Welterusten Metro, tot volgende weekquote:Op zondag 25 februari 2007 21:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is waar, nou heel veel plezier.
Ik ga eens richting bed nu. Hopen dat ik nog kan slapen na de late bak koffie
truste
Leuk!quote:Op zondag 25 februari 2007 20:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Het gaat vast lukken, de kids weten nog van niets, oh ik heb ook zo'n zin in die koppies morgen![]()
Metroooo!!quote:Op zondag 25 februari 2007 17:22 schreef Metro2005 het volgende:
middag allemaal
Metro2005 is weer single(dit keer in overleg met vriendin)
Wat voor pilletjes zijn dat dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik had 2 rustgevende pilletjes genomen en 1 biertje gedronken, ineens in slaap gevallen op de bank
Heel veel plezier Senesta
En Metro!!!!! Volgende keer beter
hee.. dat was ik ook rond die tijd!!quote:
quote:
quote:
ik ben niet meer gaan slapen en zit nu nogal brak achter m'n bureauquote:Op maandag 26 februari 2007 08:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
hee.. dat was ik ook rond die tijd!!![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 09:28 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik ben niet meer gaan slapen en zit nu nogal brak achter m'n bureauEn gelijk ook al allemaal collega's op m'n kamer
![]()
Ik zit al aan mijn 3equote:
ja, en ik was dus al om 3 uur wakker, toen ik niet meer in slaap kon vallen ben ik maar gaan fokkenquote:Op maandag 26 februari 2007 08:06 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Marietje! wat vroeg!!
Ja ... Hoe was ut??quote:Op maandag 26 februari 2007 09:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, en ik was dus al om 3 uur wakker, toen ik niet meer in slaap kon vallen ben ik maar gaan fokken![]()
Hoe was jullie saunadagje gister?![]()
Ja? Voel je je niet goed zonder?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga waarschijnlijk weer aan de anti depressiva, maar dan de laagst mogelijke dosis.
Ik voel me niet hoe het zijn moet nee, moeizaam gaat het allemaal.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:53 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja? Voel je je niet goed zonder?
Ikg a zelf ook eens naar m'n eigen ad-gebruik kijken. Nouja, een arts dan.
Vervelend voor jequote:Op maandag 26 februari 2007 12:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik voel me niet hoe het zijn moet nee, moeizaam gaat het allemaal.
Wie weet een ander merk medicijn anders de helft van de normale dosis zodat ik niet doorschiet naar te druk gedrag.
Inderdaad, ik mis the vibe een beetje. Ik zit zonder vibe en ik wil vibe hebben. Lekker in een vibe zitten de hele dag.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Vervelend voor jeHet blijft lastig he, de goeie dosering en het goeie medicijn.
Ken je dat nummer van Paula Abdul? Vibeology?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad, ik mis the vibe een beetje. Ik zit zonder vibe en ik wil vibe hebben. Lekker in een vibe zitten de hele dag.
Nopequote:Op maandag 26 februari 2007 12:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ken je dat nummer van Paula Abdul? Vibeology?
Paula wil ook een vibe hebben in dat nummerquote:
Zometeen even zoeken of ik het nummer kan vinden.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Paula wil ook een vibe hebben in dat nummerDus toen jij dat net zei moest ik aan dat nummer denken
![]()
heel verstandigquote:Op maandag 26 februari 2007 12:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Moet lachen net. Een user als sunchaser die mij vergelijkt met daniel.j en me debiel noemt in zulke zin, terwijl die user zelf de grootste mongool van fok! is
Het zal me een reet roesten hoe ze me zien, je kunt het toch niet voor iedereen goed doen dus doe ik het alleen maar slecht voor die mensen. Ik hou dus echt nog rekening met mensen die een mening zouden kunnen vormen waar ik het niet mee eens ben.
Inderdaad jahquote:Op maandag 26 februari 2007 12:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
heel verstandigIk vind jou helemaal niet op Danielj lijken. En die sc vind ik maar een vervelend mannetje.
Heeeeeerlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, en ik was dus al om 3 uur wakker, toen ik niet meer in slaap kon vallen ben ik maar gaan fokken![]()
Hoe was jullie saunadagje gister?![]()
Ow ja, genoeg. maar dat heeft ansich niet zoveel met die gedragingen vandoen als iedereen er naakt loopt.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Zeker naakte mensen zien rondhuppelen of niet Nokwanda?
Naakte mensen met een rode kop
Zomaar omdat ik niets anders wist te verzinnen NNquote:Op maandag 26 februari 2007 15:08 schreef Normalneo het volgende:
hej goedemiddag..mag ik vragen of de ouwehoer reeks stopt of? vanwaar deze topictitel? DV?
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:26 schreef sararaats het volgende:
helleuh
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zomaar omdat ik niets anders wist te verzinnen NN
Ik sta op een punt waar ik niets weet te verzinnen. Vandaar die TT.
Kan nu wel inbeelden hoe ik Mir en Nok in de sauna zie zittenMaar ook dat beeld zie ik niet duidelijk voor ogen. Iemand foto's toevallig
Trainspotting ken ik wel maar niet vaak gezienquote:Op maandag 26 februari 2007 17:56 schreef Normalneo het volgende:
hmm..ik vind echt superveel films echt leuk om te kijken.
trainspotting en donnie darko vind ik wel mooie films.
verder weet ik het ook niet echt meer..heel veel oude films vind ik ook wel leuk.
films van quentin tarantino en van oliver stone ookwel
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]Nee, de camera was niet waterdicht.
De before foto's waren ook niet echt om aan te zien. De afterfoto's hadden we pas vanochtend kunnen maken maar dat is er niet van gekomen.
Dus helaas.... ik kan je niet verblijden.
Dagquote:Op maandag 26 februari 2007 18:02 schreef Normalneo het volgende:
ik ga ff lekker een eind fietsen en doen alsof het lente is![]()
ff alle muziek eraf en nieuwe dingen erop..
have fun u all en een fijne avond alvast..
Nou... niet miepen.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
Ik zag jullie al zitten saampjes naast elkaar in het nakie
En nu moet ik het zonder foto's doen![]()
Ik had al basic instinct taferelen in gedachtes maar goed, wat niet is dat niet is.
ik kijk wel dromenvanger..heb hier een lijst van hier tot.....quote:Op maandag 26 februari 2007 18:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dag
Welke muziek ga je erop zetten?
Laatste tijd zit het met die fantasie ook niet echt goed hoor. Ik kan wel een slip van de sluier gebruiken of een slip zonder de sluierquote:Op maandag 26 februari 2007 18:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou... niet miepen.
Dan moet je het gewoon doen met je fantasie. Die heb je genoeg, of niet soms/
De Sauna?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:06 schreef Normalneo het volgende:
[..]
ik kijk wel dromenvanger..heb hier een lijst van hier tot.....![]()
Deel 2 is meestal slechter maar niet altijdquote:Op maandag 26 februari 2007 18:05 schreef Normalneo het volgende:
deel 1 was nog goed..
deel 2 was bagger volgens de recenties..![]()
nneeee uhm Tokio..quote:
In tokio hebben ze ook Sauna'squote:
Dank je. En morgen even bijlullen, hoop ik .quote:Op maandag 26 februari 2007 18:48 schreef draculettetje het volgende:
werk ze nok en heeel fijn en goed te lezen dat het sauna dagje zo goed is bevallen!![]()
moet lukken krijg rond 16.00 uur pas bezoek!quote:Op maandag 26 februari 2007 18:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dank je. En morgen even bijlullen, hoop ik .
nah... moet overdag werken. We zien welquote:Op maandag 26 februari 2007 18:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet lukken krijg rond 16.00 uur pas bezoek!
kee hoe laat moet je beginnen?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nah... moet overdag werken. We zien wel
tien uur daar zijn. Kwartiertje onderweg.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kee hoe laat moet je beginnen?
draakje is moe het is een lange dag geweest....![]()
trusten
Heb je voor je werk je stembanden nodig dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:48 schreef sararaats het volgende:
ik moet morgenmiddag, woensdagmiddag en donderdagvoormiddag werken
maar heb genoeg tijd om m'n stembanden te smeren, ze zitten een beetje in de knoop
daaaaaaah, er springt juist een grote vlieg op m'n scherm
*MEP*
ik ben receptioniste en moet veel sprekenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je voor je werk je stembanden nodig dan?
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben receptioniste en moet veel spreken
ik moet vooral telefoons opnemen
nu werken m'n stembanden nog mee hihi
Klinkt goed! Ik ben nog nooit in een sauna geweest, ik ben er te preuts voor helaasquote:Op maandag 26 februari 2007 13:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeeeeerlijk.
Vooral de antistressbehandeling was zalig. Je had zo een voor en na foto kunnen maken, zeg.
Ook Mirage zag er vanochtend beter uit dan in tijden. Niet zo vreselijk vermoeid, terwijl we toch laat gingen slapen.
Eucalyptussauna en mint stoomcabine was ook een erg goed idee voor verkouden neuzen.
Verder echt de hele dag in lekkere badjes rondgedobberd.
Alles voel weer een stuk zachter.
Ook erg gelachen om alles wat er op zo'n dag te observeren valt aan menselijk gedrag![]()
werkze saraquote:Op maandag 26 februari 2007 21:48 schreef sararaats het volgende:
ik moet morgenmiddag, woensdagmiddag en donderdagvoormiddag werken
maar heb genoeg tijd om m'n stembanden te smeren, ze zitten een beetje in de knoop
daaaaaaah, er springt juist een grote vlieg op m'n scherm
*MEP*
Je hebt ook groot gelijk en ik doe mezelf tekort want het lijkt me heerlijk, naar de sauna. Maar ik ben een beetje een rare trut wat dat betreft, helaas.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:59 schreef nokwanda het volgende:
Ach, Marietje... ik ben ook bepaald geen naturist oid maar daar heb ik echt geen moeite mee. terwijl ik bijvoorbeeld weer niet van een naaktstrand hou.
Kan er eerlijk gezegd niet warm of koud van worden. daar heb je daar dan ook sauna's en dompelbaden voor
Goeiemorgen Dromenvangerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen
Binnenkort gesprek om aanpassing van de meds
die man is een gehandicapte die daar activiteiten komt doenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
werkze saraIs het al opgelost op je werk met die mannelijke collega die laatst niet zo aardig tegen je deed?
Morgen. Ben benieuwd wat eruit rolt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Goeiemorgen DromenvangerDa's goed nieuws, wanneer heb je dat gesprek?
Misschien heeft die man zelf niet goed in de gaten dat hij jou toen van streek maaktequote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
die man is een gehandicapte die daar activiteiten komt doen
ik hoop dat die een goeie verwittiging gehad heeft en dat ik er geen last meer van heb
ik weet dat z'n acties een omgekeerd effect hadden want ze dreven me nog meer in de armen van een vrouw hihi
er is maar 1 persoon die me altijd gesteund heeft: m'n lerares van het zesde leerjaar en hopelijk zie ik haar vrijdag terug (ze staat nu in het eerste leerjaar in Borsbeek)
Dat is al lekker snelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Morgen. Ben benieuwd wat eruit rolt.
Snelle service maar ik weet niet wat eruit gaat rollen. Echt yippie de pippie is het niet te noemen in de stemming dus er moet wat gebeuren.quote:
het doet me goed om terug te gaan werkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:08 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Misschien heeft die man zelf niet goed in de gaten dat hij jou toen van streek maakteProbeer er maar boven te staan
![]()
Maar goed dat je weer gaat werken hoor![]()
Dus je neemt actiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Snelle service maar ik weet niet wat eruit gaat rollen. Echt yippie de pippie is het niet te noemen in de stemming dus er moet wat gebeuren.
Werken kan ook heel leuk zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
het doet me goed om terug te gaan werken
ik heb me nu wel voorgenomen geen vrouwelijke ollega's meer te versieren, dat is tegen de regels
Ben blijkbaar weer een uitzondering onder de truthers. Ik vind het heerlijk om naakt te zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Mij zie je ook niet snel in een sauna rondlopen naakt
owwwww jawel !!!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 17:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]Nee, de camera was niet waterdicht.
De before foto's waren ook niet echt om aan te zien. De afterfoto's hadden we pas vanochtend kunnen maken maar dat is er niet van gekomen.
Dus helaas.... ik kan je niet verblijden.
nee...ik ga het niet zeggen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ben blijkbaar weer een uitzondering onder de truthers. Ik vind het heerlijk om naakt te zijnga regelmatig naar de sauna en als het mogelijk is ook wel naar naaktstrandjes in de zomer
quote:
Ik zeg helemaal niks !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]wat ga je niet zeggen.
nu wil ik het weten ook
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
owwwww jawel !!!!!het is dan wel niet naakt, maar ik heb hier twee korte videootjes
Ik zal zo eens even puzzelen hoe ik die van een telefoon zonder kabeltje naar mijn pc krijg...
de laptop heeft namelijk bluetooth ( dus kabeltje is niet perse nodig), maar het telefoontje heeft infrarood en geen bluetooth......
wel heb ik een andere telefoon ergens liggen waar wel bluetooth op zit....
ALS ik die telefoon kan vinden dan kan ik de sim even overzetten en kijken of de videootjes op de sim zijn opgeslagen.... en het via die foon overbeamen...
ik ben alleen bang dat de videootjes niet op de sim maar op de foon zelf opgeslagen zijn...
Ik zal eens even kijken of ik toch niet iets in elkaar kan flansen
ZE ZIJN WERKELIJK GEWELDIG !!!!!!!ongelooflijke bulderlach van nokwanda
en die waren after !
vragen bedoelde ze... waar dat strandje is en of er ook bomen zijn om je aan vast te bindenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]wat ga je niet zeggen.
nu wil ik het weten ook
Ooooquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
vragen bedoelde ze... waar dat strandje is en of er ook bomen zijn om je aan vast te binden
quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:32 schreef Mirage het volgende:
Nou
Wat te doen met een klein ventje (afgelopen vrijdag 1 geworden) die zelfstandig uit zijn looptstoel klimt ??
quote:Ik was hem eventjes terug "kwijt"![]()
Vanmiddag overal in huis bezig geweest en als ik de kamer uit ben dan neem ik hem mee of laat ik hem in de box ofzo... nu was ik even in de keuken bezig, zet hem in de looptstoel (kan ik hem mooi in de gaten houden), draai ik mij even om, loop even verder de kamer terug in om wat te pakken.... kom ik terug....
"Hey ! er mist iets in dit plaatje !.....maar wat ?? "
quote:" ow fuck !! de looptstoel is leeg ?? Box leeg ?? !!!"
"waar is ie !!!!!"
*bonk plof*een pak sap dat eigenhandig uit de keukenkast komt vallen en het deurtje dat open staat ???
juist... meneer was in enkele seconden uit de looptstoel geklommen en in de kast gekropen
Zoiets is mij nog nooit overkomen.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben het ook zat
Altijd moeten overwerken
Ik werk me de pleuris uit mijn lijf en krijg niet eens een kerstpakketquote:
Ik vind dat jij recht hebt op een kerstpakketquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik werk me de pleuris uit mijn lijf en krijg niet eens een kerstpakket
Even serieus, ben benieuwd wat ze morgen zeggen over mijn stemming.
slim van jequote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:30 schreef Metro2005 het volgende:
geld gaat op de spaarrekening. weet nog niet wat ik ermee ga doen. Denk maar gewoon als backup houden
Doe eens posten danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:51 schreef nokwanda het volgende:
darn... zat net de before pics te bekijken![]()
best wel erg. Mir was aan het knippen zonder dat ik het in de gaten had
Zou er eik een moeten posten om sommigen met fantasietjes hier te genezen
komt eraanquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:51 schreef nokwanda het volgende:
darn... zat net de before pics te bekijken![]()
best wel erg. Mir was aan het knippen zonder dat ik het in de gaten had
Zou er eik een moeten posten om sommigen met fantasietjes hier te genezen
Mijn kop?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:35 schreef Mirage het volgende:
he dikkertje dap !!!
Dit zijn dan de before foto;s, maar op de after het rustdagje foto's zie je er minder vermoeid uit.
Op die foto;s kan je veel beter zien dat je koppie ook wat ronder is geworden de laatste tijd,
en dat het je eigenlijk erg goed staat.![]()
Ik zal zo eens kijken of ik het van toestel naar toestel over kan beamen en vanaf het andere toestel op mijn lappie krijg.
Er kwam een opmerking over je subtilitieten in mij op, maar die slik ik inquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn kop?![]()
Ik krijg eindelijk weer kont en dijen terug. Het magere is er inderdaad wel vanaf nu ja.
Voel me wat dat betreft weer mooier worden. Alleen die pukkels op mijn kop mochten minder![]()
Hoezo? vind je me niet mooi meer nu ik wat steviger word dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:43 schreef Mirage het volgende:
trouwens....
zou het waar zijn dat seksen een effectieve methode is om energie te verbranden ?
...ik bedoel.... het valt wel op dat nu je niet meer sekst je aankomt.
Ik pleit voor free gigelo's voor de steviger vrouw !!
(via de ziektekosten verzekering ofzo)
Lieverd !!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoezo? vind je me niet mooi meer nu ik wat steviger word dan?
quote:en trouwens..... van seks word je ook dik![]()
seksen is nooit for freequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Lieverd !!
Jij zal altijd mooi blijven
[..]dat was dan ook de clue ..
dikker free seksen (zonder gecompliceerde zaken) dikker worden doordat je gesekst hebt... free seksen om het weer kwijt te raken....
voornamelijk een LEKKER cirkeltje![]()
maar goed... dat zet je ook weer voor dilemma's.....
ben de laatste tijd idd wel 4 kilo aangekomen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef Metro2005 het volgende:
dat is maar tijdelijk dik
Ik vind je niet echt dik op die foto's. Gewoon mooi normaal figuur. Niet zo'n gratenbak en zeker niet dik.
Gewoon precies goed
(dus wél een beetje heupen en geen buikje)
oke.... ik ga hier even niet te diep op in.... maar geloof mij...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef Metro2005 het volgende:
dat is maar tijdelijk dik
Ik vind je niet echt dik op die foto's. Gewoon mooi normaal figuur. Niet zo'n gratenbak en zeker niet dik.
Gewoon precies goed
(dus wél een beetje heupen en geen buikje)
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:53 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb t koud
Griep is overgegaan in een verkoudheid die vooral in mn hoofd blijft hangen...quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hier ook. Maar da's mijn eigen stomme schuld.
Had vanochtend de lente in mijn bol en trok niet zo heel veel aan.
Maar is het in jouw geval nog een nawee van de griep?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo
Ik heb een nieuw middel waar ik niet manisch van zal wordenOok tegen somberheid maar dan niet met het gevaar dat ik doorschiet richting een manie.
Had even de bijsluiter gelezen en had dat beter niet kunnen doen. Huid-uitslag met blijvende littekens, organen die stoppen met functionerenMaar zo staat iedere bijsluiter vol afgrijselijke zaken.
Inderdaad want ik kreeg net spontaan een lach-kickquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad want ik kreeg net spontaan een lach-kick
Lang niet zomaar gelachen, ineens moest ik lachen om het leven zomaar. Moest mezelf inhouden met lachen ook anders bleef ik lachen.
Dokter zei dat het spul snel werkt en volgens mij merk ik het nu al
Tuurlijk had ik dat nog niet aan. De voorstelling is vanavond pas en dus trek ik vanavond mijn pakje aan. Ik ging gewoon even achter de schermen omdat ik weet dat zo'n crew om 4 uur arriveert.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:04 schreef Mirage het volgende:
Ah !
Dan kan ik wel raden wat de surprise was van je mams en O![]()
![]()
![]()
en had je je nieuwe pakje aan ?
En ow.... er waren weer eens wat crewwisselingen. Van de ene show naar de andere overgelopen mensen. Dat rouleert. Een wereldje.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:04 schreef Mirage het volgende:
Ah !
Dan kan ik wel raden wat de surprise was van je mams en O![]()
![]()
![]()
en had je je nieuwe pakje aan ?
precies jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:25 schreef nokwanda het volgende:
Hoezo maf?
wat nou? Vertel dan.. je bedoelt dat ik dat dan zeker weet. Of niet?quote:
Ja..... ineens zwaar onweer enzo. Maar daarna wel weer mooi.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:33 schreef sararaats het volgende:
was het bij jullie ook zo'n schijtweer?
jij durft te vragen waarom het zeker is dat jij een beetje maf bent ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wat nou? Vertel dan.. je bedoelt dat ik dat dan zeker weet. Of niet?
geloof dat ik hier bij had moeten zijn ofzow.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
jij durft te vragen waarom het zeker is dat jij een beetje maf bent ?
vrijgezellig bulderlachend whiskeysnuivend kattenvrouwtje dat tegen niet bestaande kijkbuiskindertjes praat met een vreeeeeselijk Nijmeegs accent
Nou daar ben ik gisteren de hele dag zowat mee aan het kloten gweestquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
geloof dat ik hier bij had moeten zijn ofzow.....![]()
hi hi jippie en de jee! wanneer ben je weer eens in raalte staat hier nog een kopje koffie op je te wachten....quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou daar ben ik gisteren de hele dag zowat mee aan het kloten gweest
Het komt !
...ik heb namelijk een deel vastgelegd op video![]()
Ik gaf je taallesquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
jij durft te vragen waarom het zeker is dat jij een beetje maf bent ?
vrijgezellig bulderlachend whiskeysnuivend kattenvrouwtje dat tegen niet bestaande kijkbuiskindertjes praat met een vreeeeeselijk Nijmeegs accent
Kun je wel bij de foon?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:12 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
ik ben nu thuis aan het werk. creatief voorbereidend werk. Ik zit dus boven in mn knutselkamertje (waar steeds de verbinding van internet weg valt) alleen mn printer doet het niet ik snap er niks van. Heb cartridge netjes vervangen dat ook tegen printer gezegd (ja ja die vraagt er om) maar op mn papiertje komen geen puntjes!
ik wordt er een beetje flauw van
ha ha nee dus maar ja heb al terug gebeld.quote:
kk... weer foonquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha nee dus maar ja heb al terug gebeld.
ondertussen het printen maar opgegeven, nog geklooit met keyboard en pjoeter, nu heb ik eindelijk het programma geinstalleerd wil de rest niet lukken, dus ik ben toch maar even naar beneden gegaan, kreeg ook honger.
heb een tas gemaakt met lekkers enzo dus verdwijn zo weer naar boven vanuit bed lekker filmpjes kijken ofzo!
vandaag is een officiele baaldag geworden!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen Vampie
Alles okey met jou?
Mijn huid begint eraf te vallen, nu lijk ik sprekend op een reptilian. Waar meds al niet goed voor zijn
Cool... lekker uit je huidje kruipen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen Vampie
Alles okey met jou?
Mijn huid begint eraf te vallen, nu lijk ik sprekend op een reptilian. Waar meds al niet goed voor zijn
Eerst moet het bloed te zien zijn achter het vel Nokquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]Transformatie op alle vlakken.
Maak foto's en open er een topic over. Niet in LIF of zo maar hier... reptillians
Lichamelijk ziek zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Cool... lekker uit je huidje kruipen!
Hier nog steeds snotterverkouden met een doffe hoofdpijn
Er zullen altijd mensen zijn die commentaar hebben... Al is het maar om hun eigen leven(sstijl) te kunnen verbloemen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lichamelijk ziek zijn
Klote en ik wens je dus beterschap
Ik ben lichamelijk in orde, behalve dan de huid die eraf valt maar dat hoort bij mij. Ik ga transformeren en alle niet gelovers angst toejagen door ze op te zoeken![]()
Ik ben al begonnen door een andere sig aan te meten.
Kop dicht of ik sla hem eraf !!!!!
De eerste de beste die commentaar levert op mijn leven die sla ik de kop eraf want mijn krachten nemen ook toe![]()
Veel plezier en maak er maar een duivelse vanquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:46 schreef Mirage het volgende:
ik heb weer inspiratie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
morgen ga ik weer eens een Ouijabord maken![]()
Heb ik vaker gedaan voor mensen, een persoonlijke,
maar is er al heel lang niet van gekomen.
Net toen ik het weer op wilde gaan pakken omdat iemand ernaar vroeg brak ik mijn hand,
nou dat zaagt, brandt en doet niet zo prettig....
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:46 schreef Mirage het volgende:
ik heb weer inspiratie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
morgen ga ik weer eens een Ouijabord maken![]()
Heb ik vaker gedaan voor mensen, een persoonlijke,
maar is er al heel lang niet van gekomen.
Net toen ik het weer op wilde gaan pakken omdat iemand ernaar vroeg brak ik mijn hand,
nou dat zaagt, brandt en doet niet zo prettig....
![]()
![]()
Die is daar neergezet door meneer zaaddonor...quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kom dan die gluurder hier maar een keer vragen wat ie mot
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:29 schreef Mirage het volgende:hond en kind zijn weer aan het "communiceren"
Als ik wegloop bij Dingo begint ie af en toe de piepen, Aiden komt dan aan gesjeest in zijn loopstoel en als ze op ooghoogte zijn gaat hij terug "piepen".. hij maakt geluidjes op dezelfde toonhoogte als dat de hond doet. En de hond piept dan weer terug
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:59 schreef Mirage het volgende:
waar de vloer alweer gedweild is, de kindjes allemaal stralen, de hondjes geborsteld
......en ik nog met wild haar en naakt onder mijn ochtendjas loop.
ja hoor!! Iedereen is naakt onder de kleertjes. Dus ochtendjas = niet naaktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:59 schreef Mirage het volgende:
waar de vloer alweer gedweild is, de kindjes allemaal stralen, de hondjes geborsteld
......en ik nog met wild haar en naakt onder mijn ochtendjas loop.
mijn kinderen hebben ondergoed aan...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja hoor!! Iedereen is naakt onder de kleertjes. Dus ochtendjas = niet naakt
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:22 schreef draculettetje het volgende:
een tante van mij zou nu juist hebben geadviseerd de kinderen nog meer te laten springen. beter gezegd zij zou hen er toe aan zetten. doet ze bij de kindjes van de zoessie ook. Ga maar huilen enzo hoor je dan. of ben je aan het uit eten en moeten kindjes beetje gedragen, toe maar schreeuw maar.....
En onder dat ondergoed zijn ze....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
mijn kinderen hebben ondergoed aan...
bij jou thuis zal het ondergoed wel voortdurend in de wasmand zitten
ik begrijp het wel.
en jij geeft nog wel het voorbeeld dat het zonder ondergoed ook kanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik begrijp het wel.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik begrijp het wel.
Leren huilen? whoowhoooWHOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:07 schreef vamperotica het volgende:
Verduistering kleurt maan zaterdag oranjerood
Monster maar vast even gaan voorbereiden...
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En onder dat ondergoed zijn ze....
Dat hoeft ie niet meer te leren..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Leren huilen? whoowhoooWHOOOOOOOOOOO
OEH !!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:07 schreef vamperotica het volgende:
Verduistering kleurt maan zaterdag oranjerood
Monster maar vast even gaan voorbereiden...
2012 wordt verschoven naar 2007 ?quote:
Nee he, niet in mijn weekend!quote:
Goed oefenen met onthouden, dan gaat het op den duur vanzelfquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:38 schreef Mirage het volgende:
droompje ! niet alleen je dromen zijn helder
Leuk hoor dat jullie je dromen zo goed onthouden hebben.
Je loopt achter muts !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:38 schreef sararaats het volgende:
ik word gek
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
Je loopt achter muts !
Je bent al gek.
Wij zijn allemaal gek.
Nok, R gaat toch voor "met"
Zou je toch al veel eerder weer aan beginnen. Dat besluit had je toch al ooit eerder genomen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:40 schreef sararaats het volgende:
dan weet je nog niet wat ik gedroomd heb vannacht
ik heb daardoor een beslissing genomen
lees maar in het dromentopic
Inderdaad prettig om eens te dromen zonder dat het irritant is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:38 schreef Mirage het volgende:
droompje ! niet alleen je dromen zijn helder
Leuk hoor dat jullie je dromen zo goed onthouden hebben.
ja moederquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou je toch al veel eerder weer aan beginnen. Dat besluit had je toch al ooit eerder genomen.
Ga het dan ook doen!!!
Ghehehe... Da was toch al lang bekend?quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Omdat ik het nergens anders kan zetten ivm een kapotte pc; ik ben er een weekje ofwat niet.
Eerst weekendje weg met de kids en vanaf dinsdag proberen om zo snel mogelijk een andere pc aan te schaffen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:50 schreef Mirage het volgende:
Ik heb hier trouwens iets vaags op een foto wat ik niet thuis kan brengen.
Moet even kijken of ik kan knippen oid zodat ik alleen het relevante deel hier kan plaatsen.
Ik krijg alleen even de benodigde programma's niet aan de praat.
wederhelften behoren gewoon van macbooks af te blijven![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Omdat ik het nergens anders kan zetten ivm een kapotte pc; ik ben er een weekje ofwat niet.
Eerst weekendje weg met de kids en vanaf dinsdag proberen om zo snel mogelijk een andere pc aan te schaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |