ah ja, dat heb ik ook wel es hoor, en dan kan een dagje thuis hangen ook lekker zijnquote:Op zondag 25 februari 2007 12:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb nergens zin in![]()
Maar dat komt straks wel goed nog. Heb geen zin om in mijn eentje te gaan dus ik blijf lekker binnen achter glas.
Ik was ook gepast onder de indruk, dat soort tijden haal ik niet meer nu op mijn leeftijdquote:Op zondag 25 februari 2007 12:10 schreef Dromenvanger het volgende:
0700 pas thuis je broertje Marietje?
Das niet mis. Ik hield het vroeger tot 0500 uit en dan lag ik om 0600 in bed.
Ik ga over een tijdje actief worden, eerst verder met opladen van batterij.
Tis echt waar, ik voel me zo normaal als maar watquote:
Hoe voelde dat?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:25 schreef vamperotica het volgende:
Kan me nog herinneren...
Ik werkte bij een benzinepomp...
Het was zomer en na het stappen gezellig nog ff na hangen met een groepje bij een of andere zwemplas in de buurt... tot ik rond 8 uur maar eens naar huis wilde om mn bedje op te zoeken en er achter kwam dat ik die zondag moest werken en om 9 uur moest beginnen!
Dat voelde, naarmate de dag vorderde zeeeeer slaperig!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoe voelde dat?
Zou je die tijd nog eens willen overdoen?
Is toch ook fijn sara?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:46 schreef sararaats het volgende:
helleuh
het wordt geen vliegreis naar Frankfurt. Hannelore Lehr komt naar Belgie en ik kan meerijden
oef zeg, dan hoef ik geen vliegticket te betalen maar ben toch teleurgesteld
waarschijnlijk ga ik toch eens shoppen in Berlijn met het vliegtuig
tuurlijk welquote:Op zondag 25 februari 2007 16:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is toch ook fijn sara?
En dan neem je gewoon eens ene leuk stedentripje naar Berlijn
Godskolere, iedere keer als ik even hier kijk ben je weer single, hoe doe je dat toch?!quote:Op zondag 25 februari 2007 17:22 schreef Metro2005 het volgende:
middag allemaal
Metro2005 is weer single(dit keer in overleg met vriendin)
En, vond ze het leuk?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
tuurlijk wel
lekker shoppen (ik shop heel graag)
er is toch iets dat jullie waarschijnlijk nog niet wisten:
ik heb Hannelore Lehr besprongen
Moet je niet aan mij vragenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godskolere, iedere keer als ik even hier kijk ben je weer single, hoe doe je dat toch?!
Bind die vrouwen toch eens vast man!quote:
is DAT het geheimquote:Op zondag 25 februari 2007 17:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bind die vrouwen toch eens vast man!
quote:
Dit keer was het probleem te langzaam van stapel lopenquote:Op zondag 25 februari 2007 18:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
En niet te hard van stapel lopen, wil ook weleens helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |