Komende week voetbal en schaatsenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:56 schreef Mvnl het volgende:
Hmm, volgende week geen aflevering... zal dat wel ivm sport zijn of is dit ineens toch de ontknoping???
Voetbalquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:56 schreef Mvnl het volgende:
Hmm, volgende week geen aflevering... zal dat wel ivm sport zijn of is dit ineens toch de ontknoping???
sport....quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:56 schreef Mvnl het volgende:
Het wordt tijd voor een nationale cultuur/sportzender.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:58 schreef Hapertje het volgende:
15 maart laatste aflevering vanwege sport op 1 en 3!
Dat zou wel een domme zet zijn eigenlijk, iedereen zit nu in de buzz van WIDM.... over twee weken is dat gevoel helemaal wegquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Komende week voetbal en schaatsen, 15 maart finale-uitzending.
Bel jij de ISU?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou wel een domme zet zijn eigenlijk, iedereen zit nu in de buzz van WIDM.... over twee weken is dat gevoel helemaal weg
Geef mij die ticket anders maar, zou het niet erg vinden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:03 schreef Hapertje het volgende:
Ik zit in de States op 15 maart... echt balen!
Zelfs ik nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:05 schreef Hapertje het volgende:
Al aangepast... zie boven... niemand krijgt mijn tickets!
Ik denk dat ze nu gaan vertellen wat er gebeurd is, en pas volgende keer alle mollenacties onthullen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Maar dit is al een terugblikshow.. zouden we er dan nog een krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |