Wie is dat eigenlijk?quote:Op zondag 25 februari 2007 10:25 schreef jakees het volgende:
Die gast gaat tongen met Eric ik zweer het
Ze kiezen wel vooroordeelbevestigende gays uit.quote:Op zondag 25 februari 2007 10:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
WTF - zie ik ineens nog een nicht in de toko ....... DGK stort in !
En het valt me nog mee dat iedereen zich zo gewillig opstelt ipv laat me met rust ik heb geen zin om die slabak dr verjaardag te vieren.quote:Op zondag 25 februari 2007 10:29 schreef jakees het volgende:
Nasty viert een feest en iedereen moet verplicht meedoen dahmn...
De casting voor DGK zetelt kennelijk in een of ander homo/gay cafe in Amsterdam. TIEN is gewoon een gay-zender.quote:Op zondag 25 februari 2007 10:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze kiezen wel vooroordeelbevestigende gays uit.
De simpele kijker denkt waarschijnlijk dat iedere homo zo praat en doet.
Ze moeten verplicht meedoen - staat in het script.......quote:Op zondag 25 februari 2007 10:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
En het valt me nog mee dat iedereen zich zo gewillig opstelt ipv laat me met rust ik heb geen zin om die slabak dr verjaardag te vieren.
Niet mee eens.quote:Op zondag 25 februari 2007 10:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De casting voor DGK zetelt kennelijk in een of ander homo/gay cafe in Amsterdam. TIEN is gewoon een gay-zender.
Daar heb je wel gelijk in ..... TIEN is geen soort van zender/omroep !quote:
Gay met zwaar bovenwindse en surinaamse invloeden als basic achtergrond of infantiele voorkeur.quote:Op zondag 25 februari 2007 10:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De casting voor DGK zetelt kennelijk in een of ander homo/gay cafe in Amsterdam. TIEN is gewoon een gay-zender.
Mijn afkeer van mensen staat volledig los van hun seksueale voorkeur/ geaardheid.quote:Op zondag 25 februari 2007 10:42 schreef Lieve het volgende:
[..]
Gay met zwaar bovenwindse en surinaamse invloeden als basic achtergrond of infantiele voorkeur.
Dat iemand gay is stoort me dan nog niet zo (tenzij Palma blijft! Dan ben ik behoorlijk ...... anti homo meteen. Ik heb een afkeer van dat mens.)
Ja, staat los maar op een of andere manier zijn er enige overeenkomsten tussen afkeer en voorkeurquote:Op zondag 25 februari 2007 10:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn afkeer van mensen staat volledig los van hun seksueale voorkeur/ geaardheid.
Dan staat het niet los dus.quote:Op zondag 25 februari 2007 10:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, staat los maar op een of andere manier zijn er enige overeenkomsten tussen afkeer en voorkeur
Iedere overeenkomst tussen afkeer en voorkeur berust op louter toeval en resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:
Heel fijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:01 schreef jakees het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Huub z'n best gaat doen om het feeste te verkloten!
Ergens op gebaseerd?quote:Op zondag 25 februari 2007 11:01 schreef jakees het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Huub z'n best gaat doen om het feeste te verkloten!
Ik dacht tegen Nasty joh!quote:Op zondag 25 februari 2007 11:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub tegen Palma : "Het is een verjaardag. Doe iets anders om dat wanstaltige lichaam van je".
Gossie ...... Huub stond boven bij Palma, Nasty was nergens te bekennen.quote:
Is ook zo.quote:
Zo te zien is het een verplichte show - volgens script ........quote:Op zondag 25 februari 2007 11:09 schreef Lieve het volgende:
Waarom gaat Huub niet gewoon terug naar bed? Het is toch weekend?
( wat een waanzin wijf die Natasja. Waarom dit? Waarom is zij zo belangrijk? Waarom wil iedereen zo meewerken? Ik ben zo blij dat Huub niet echt wil meewerken. Maar ik zou........ echt mijn kont flink tegen de regels in gedraaid hebben)
die stem krijgen ze op de drempel van het uit de kast stappen.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:09 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor geen verschil tussen de stem van Marco en Eric.![]()
Dat was mijn reaktie ook na de stemmingsronde van donderdag.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:09 schreef Lieve het volgende:
Natasiaas wil is wet.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:09 schreef Lieve het volgende:
( wat een waanzin wijf die Natasja. Waarom dit? Waarom is zij zo belangrijk? Waarom wil iedereen zo meewerken? Ik ben zo blij dat Huub niet echt wil meewerken. Maar ik zou........ echt mijn kont flink tegen de regels in gedraaid hebben)
Nee, ging over de poeder die Amanda had aangebracht.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:16 schreef Ecila111 het volgende:
heb ik nou goed gehoord dat Natasia commentaar had op Huub z'n haar?
Volgens mij is zdngmw allang op de hoogte.Via een boodschap die bij de bloemen zat gisteren.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:17 schreef havefun het volgende:
Wanner gaat Eric zijn " cadeau eienlijk geven. Lijkt me wel lachen om de reactie van Natrash te zien.
Same..... het kwam erop neer dat ze wil dat iedereen er op en top uitziet op haar feestje.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee, ging over de poeder die Amanda had aangebracht.
Idd, en onze alcoholist in spe begint de dag met een champagne-ontbijt.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:17 schreef Varen het volgende:
Huub is nog dronken?
Dit is gescript. Ze gaat naar haar kindjes.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:20 schreef jakees het volgende:
Nu moet ze naar de tandarts ghe ghe ghe...
quote:Op zondag 25 februari 2007 11:23 schreef Varen het volgende:
Gezellig sfeertje, je voelt de spanning hangen![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 11:25 schreef beequeen het volgende:
Huub gaat het echt verkloten vandaag met zijn opmerkingen![]()
Ik denk dat Huub de opdracht heeft gekregen van de redactie om Natasia met haar verjaardag te zieken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |