Dit is wel vreemd ja. Zo kunnen ze via YouTube achterhalen wat een ander gedaan heeft. Kan Natasia bijvoorbeeld morgen daar opzoeken waar d'r cp koffertje is.quote:Op zondag 25 februari 2007 03:08 schreef _-inge-_ het volgende:
Waar zit 'm dan het verschil in dat ze eerder deze week eerst naar 'achter' moesten bellen om toestemming te vragen om het 'voice over' filmpje te bekijken.... Nu mogen ze ineens alles bekijken.
Dat was een compilatie -quote:Op zondag 25 februari 2007 03:08 schreef _-inge-_ het volgende:
Waar zit 'm dan het verschil in dat ze eerder deze week eerst naar 'achter' moesten bellen om toestemming te vragen om het 'voice over' filmpje te bekijken.... Nu mogen ze ineens alles bekijken.
juistquote:Op zondag 25 februari 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat was een compilatie -
Op dit moment kijken ze naar directe -onbewerkte- opnames, waar ze zelf bij waren...........
En die komt er maandag in, zegt "achter"....quote:Op zondag 25 februari 2007 03:14 schreef akveor het volgende:
Ik hoor met weemoed Huub aan op die filmpjes... hij is toch een niveautje minder hoor naar terugkomst... Of ben ik de enige die dat vind? Hij moet gewoon weer een sterke tegenpool hebben.
Laat het dan wel iemand van niveau zijn...rukkende homo's en neukende delletjes dat weet ik nu wel...quote:Op zondag 25 februari 2007 03:15 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
En die komt er maandag in, zegt "achter"....![]()
Soms lijkt dat idd wel een beetje ...... Maar -na 1 week afwezigheid- heb je natuurlijk een beetje 'gecultiveerd verwachtingspatroon' en Huub een beetje 'overgecultiveerd zelfvertrouwen'. Die twee bij elkaar geven best een groot verschil met de periode voor de vakantie. Overigens ben ik het wel met je eens, dat een tegenpool wenselijk is.quote:Op zondag 25 februari 2007 03:14 schreef akveor het volgende:
Ik hoor met weemoed Huub aan op die filmpjes... hij is toch een niveautje minder hoor na terugkomst... Of ben ik de enige die dat vind? Hij moet gewoon weer een sterke tegenpool hebben.
En mag dit? Dat lijkt me de belangrijkste vraag... ook al staat de redactie dit nu toe...quote:Op zondag 25 februari 2007 03:16 schreef BwennieBren het volgende:
De vraag is echter, gaat die Youtube tijd van tv-zendtijd/fimpjes kijken etc. af?
Laten we hopen van wel, dat is een goede reden om weer eens heftig bonje te schoppen ...... Natasia kan dan ineens niet naar Lingo kijken........quote:Op zondag 25 februari 2007 03:16 schreef BwennieBren het volgende:
De vraag is echter, gaat die Youtube tijd van tv-zendtijd/fimpjes kijken etc. af?
Blijkbaar, zoals Tissik in het vorige forum al zei: ze mochten altijd al youtube filmpjes kijken maar het ging dan wel van hun tv-zendtijd af.quote:Op zondag 25 februari 2007 03:20 schreef akveor het volgende:
[..]
En mag dit? Dat lijkt me de belangrijkste vraag... ook al staat de redactie dit nu toe...
Ik heb geen gecultiveerd verwachtingpatroon... al stond ik te juichen toen ik hoorde dat hij terugkwam. Maar die valentijnsactie was oerstom. En misschien speelt Huub een spelletje maar ik heb het gevoel dat ie veel meer kan doen en dat ie een beetje meeloopt. Net alsof de rem erop zit.quote:Op zondag 25 februari 2007 03:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Soms lijkt dat idd wel een beetje ...... Maar -na 1 week afwezigheid- heb je natuurlijk een beetje 'gecultiveerd verwachtingspatroon' en Huub een beetje 'overgecultiveerd zelfvertrouwen'. Die twee bij elkaar geven best een groot verschil met de periode voor de vakantie. Overigens ben ik het wel met je eens, dat een tegenpool wenselijk is.
Zo is datquote:Op zondag 25 februari 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Laten we hopen van wel, dat is een goede reden om weer eens heftig bonje te schoppen ...... Natasia kan dan ineens niet naar Lingo kijken........
Je hebt me door ......quote:Op zondag 25 februari 2007 03:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Zo is daten hebben wij geen saaie streams meer wanneer zij allen gezapig naar een film zitten te kijken
Huub heeft het zelf uitgelegd als ze muziekclipjes afspelen vanaf YouTube ze het venstertje moesten minimaliseren. Ik heb ze nooit filmpjes van hun zelf zien kijken zonder toestemming. Zoals bijv. dat Huub het filmpje van de schop aan Amanda wou laten zien. Dat gad ie dan ook kunnen doen zonder te moeten bellen naar achter.quote:Op zondag 25 februari 2007 03:23 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Blijkbaar, zoals Tissik in het vorige forum al zei: ze mochten altijd al youtube filmpjes kijken maar het ging dan wel van hun tv-zendtijd af.
En zoals je nu net ziet, het is afgelopen voor ze, genoeg youtube gekeken en gestopt door achter.quote:Op zondag 25 februari 2007 03:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub heeft het zelf uitgelegd als ze muziekclipjes afspelen vanaf YouTube ze het venstertje moesten minimaliseren. Ik heb ze nooit filmpjes van hun zelf zien kijken zonder toestemming. Zoals bijv. dat Huub het filmpje van de schop aan Amanda wou laten zien. Dat gad ie dan ook kunnen doen zonder te moeten bellen naar achter.
Misschien is het uur TV tijd om?quote:Op zondag 25 februari 2007 03:32 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
En zoals je nu net ziet, het is afgelopen voor ze, genoeg youtube gekeken en gestopt door achter.jammer!
![]()
Moet nog een veertje op, dan is het Hiawathaquote:Op zondag 25 februari 2007 03:30 schreef -starseed-mayo- het volgende:
De allereerste gouden kooi fan art
[afbeelding]![]()
![]()
Het lijkt erop, dat de voorraad aan TV-minuten op is. Prima toch - lekker bonje op komst ! ( Als uberhaupt de anderen het in de gaten hebben, dat ze een half uur TV-tijd kwijt zijn )quote:Op zondag 25 februari 2007 03:32 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
En zoals je nu net ziet, het is afgelopen voor ze, genoeg youtube gekeken en gestopt door achter.jammer!
![]()
Het is ook al meerdere keren gezegd door de spelers dat ze achter beelden hebben bekeken dus voor of achter wat maakt het allemaal uitquote:Op zondag 25 februari 2007 03:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub heeft het zelf uitgelegd als ze muziekclipjes afspelen vanaf YouTube ze het venstertje moesten minimaliseren. Ik heb ze nooit filmpjes van hun zelf zien kijken zonder toestemming. Zoals bijv. dat Huub het filmpje van de schop aan Amanda wou laten zien. Dat gad ie dan ook kunnen doen zonder te moeten bellen naar achter.
Kun jij nog even verslag schrijven ? dan klim ik een paar uurtjes in mijn dekbedquote:Op zondag 25 februari 2007 03:37 schreef BwennieBren het volgende:
Oh hij mag gewoon weer doorkijkennadat Huub eerst zei: nee, nee, nee ik heb geen controle meer! Vervolgens gaat chatten met "achter" en nu weer een youtube filmpje aan het bekijken is.
Nog meer tv-minuten eraf!![]()
maakt ze toch geen bal meer uit, het programma stopt spoedigquote:Op zondag 25 februari 2007 03:40 schreef Darklight het volgende:
Net of die minuten echt van het tv kijken afgaan![]()
Nep programma
ik heb teveel vodka in me mik om nog een verslag te schrijven, ik vrees dat bij mij ook binnenkort die luiken gaan dichtvallen, sorry! Jij slaap lekker, en morgen gezond weer op!quote:Op zondag 25 februari 2007 03:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kun jij nog even verslag schrijven ? dan klim ik een paar uurtjes in mijn dekbed![]()
OK, deal. Jij stopt alvast met kijken en wij laten je meteen horen als het programma stopt. Tot die tijd kijken we rustig door zonder jouw negatieve reacties.quote:Op zondag 25 februari 2007 03:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
maakt ze toch geen bal meer uit, het programma stopt spoedig![]()
Helemaal niet! Ik vind het hartstikke leuk, dus het stopt nog lang niet!quote:Op zondag 25 februari 2007 03:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee hij ligt in het midden diep weggedoken....quote:Op zondag 25 februari 2007 03:45 schreef BwennieBren het volgende:
Is Brian uit bed trouwens???
idd, nog net zichtbaarquote:Op zondag 25 februari 2007 03:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hij ligt in het midden diep weggedoken....
Dan is voor mij echt tijd om die luiken voor me ogen idd dicht te gooien want ik zie al niet eens meer goedquote:Op zondag 25 februari 2007 03:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hij ligt in het midden diep weggedoken....
Hoezo wij FOK! vriendjes iets gemist ...... Waar zijn de caps van jouw lover ?quote:Op zondag 25 februari 2007 03:57 schreef nibbieworld het volgende:
heb ik iets gemist aan weer zo`n geweldiige golden cave night avond! vast niet toch!! fok vriendjes?
ik had graag nog even mee willen posten maar mijn lover eist lebensraum en je weet wel van mij dus sorry en tot morgen![]()
voor de echte fokkertjes, veel plezier nog. ik hou van jullie![]()
Sorry voor de reply op mijn reactie ....quote:Op zondag 25 februari 2007 04:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geweldig dat Huub (en Eric) een chat hebben met 'achter'. Omdat we nou toch allemaal interactief zijn, kunnen we wel een stapje verder gaan. Zet die chat ook maar op een stream - S5. Laat ons gewoon meekijken ! En over een tijdje nog een stapje - de chat opengooien ........
Heeft niets met negativiteit te maken,heeft te maken met de wijziging in regels.quote:Op zondag 25 februari 2007 03:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
OK, deal. Jij stopt alvast met kijken en wij laten je meteen horen als het programma stopt. Tot die tijd kijken we rustig door zonder jouw negatieve reacties.
bsol, ik gebruikook foto emmer, maar hoe krijg jij die schaduwrandjes.quote:Op zondag 25 februari 2007 03:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De chat is zo leuk, dat zelfs Eric wil meegenieten
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 februari 2007 03:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En waar staat dat het iets te maken heeft met wijzigen van de regels ? Grote Mond ????quote:Op zondag 25 februari 2007 04:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heeft niets met negativiteit te maken,heeft te maken met de wijziging in regels.
Wel even blijven opletten voordat je je grote mond opentrekt![]()
Eerst denken dan pas praten![]()
![]()
![]()
Die randjes maak ik direct bij de capture (via Gadwin) en niet tijdens de upload.quote:Op zondag 25 februari 2007 04:10 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
bsol, ik gebruikook foto emmer, maar hoe krijg jij die schaduwrandjes.
we moeten zeker naar bed van ACHTER?
Tip:Cossen goed lezen dan weet je waar zo'n opmerking vandaan komt!quote:Op zondag 25 februari 2007 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
En waar staat dat het iets te maken heeft met wijzigen van de regels ? Grote Mond ????
Gadwin, ok, jammer, ik zit op linux, dacht dat bucket ze leverde, k ga wel ff op zoek naar een cap tool voor ubuntu..,,,,morgen.....quote:Op zondag 25 februari 2007 04:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die randjes maak ik direct bij de capture (via Gadwin) en niet tijdens de upload.
Stop rustig met kijkenquote:Op zondag 25 februari 2007 04:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tip:Cossen goed lezen dan weet je waar zo'n opmerking vandaan komt!
Ga mij niet vertellen dat ik moet stoppen met kijken en ga al helemaal niet tegen mij beginnen in de wij vorm te praten want daar kots ik op of het moet zijn dat je aan schizofrenie lijdt in dat geval heb ik niets gezegd en kan ik me dat voorstellen want dan ben je inderdaad voor je gevoel met meerdere personen![]()
Lastig he om gewoon te accepteren dat je een loser bentquote:Op zondag 25 februari 2007 04:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Stop rustig met kijkenWIJ zullen er niet van wakker liggen. Voor eventuele kots-neigingen verwijs ik je naar de kotsbak.
Bijna, WIJ denken echter dat je iets langer moet nadenken. Het duurt wat langer voordat WIJ overtuigd zijn ........quote:Op zondag 25 februari 2007 04:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lastig he om gewoon te accepteren dat je een loser bent![]()
Goedemorgen, allemaal. Ja ze moet in haar jurk passen straks hequote:Op zondag 25 februari 2007 09:05 schreef Marrije het volgende:
Ook goedemorgen.
Gezellig, Natasja is alweer aan het sporten.
“Ciao!”, Gooi Hanna tokkie eruit, Nastie kunnen we ook wel missenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:34 schreef Miraaa het volgende:
Eric, Brian, Huub en Sylvia bespreken de komst van de nieuwe Miljonair. “Hij gaat er gewoon als eerste uit, want hij is de laatste die erbij komt”, zegt Huub stellig. “Hoe goed hij het ook met die of die kan vinden. De zevende is gewoon exit!”, gaat hij verder. “Precies, want de back-ups zijn er al, iedereen heeft wel iemand”, vult Brian hem aan. “Ciao!”, roepen Huub en Brian in koor.
Ik mag hopen dat jullie hier wel wat op vinden, toch ??( met oog op die nieuwe wekelijkse wegstemronde )
Ander blijven we met dat uitgemolken oud bakken zootje zitten.
Want als tien het nu moet hebben van de ruksessie van Eric , zoveelste wippartij van Amanda , de zoveelste scheldpartij van Natasia, of een dronken Huub lallend in de fontijn ??......
En laten we eerlijk zijn voor +/- 3 dagen een nieuwe miljonair hoef je volgens mij geen lange casting dagen te houden.Gooi Hanna tokkie erin....en je heb het zelfde effect
Tsja, al heb ik nog zo'n hekel aan dat mormel.... ze is wel consequent aan het sporten, ben ik te lui voor.quote:Op zondag 25 februari 2007 09:50 schreef tipsch het volgende:
goedemorgen! caramba wat heeft die Natasia toch een armoedig script. daar staat ze alweeeeeeeeeeeeeeeeer.. te hobbelen in de vroege ochtend
Ik vind het knap dat ze de discipline hiervoor weet op te brengen.quote:Op zondag 25 februari 2007 09:50 schreef tipsch het volgende:
goedemorgen! caramba wat heeft die Natasia toch een armoedig script. daar staat ze alweeeeeeeeeeeeeeeeer.. te hobbelen in de vroege ochtend
Ik neem aan dat het wel toegestaan is, omdat ze anders wel gelijk weggeklikt zouden worden.quote:Op zondag 25 februari 2007 09:53 schreef itsme het volgende:
Morgenben ook beetje verbaasd dat de 2 Youtube mochten bekijken. Staan allemaal reacties op de filmpjes op.
Het viel me op dat ze wel de filmpjes bekeken, maar beslist niet de reacties .......... Ze luisterden meer dan dat ze keken.quote:Op zondag 25 februari 2007 09:53 schreef itsme het volgende:
Morgenben ook beetje verbaasd dat de 2 Youtube mochten bekijken. Staan allemaal reacties op de filmpjes op.
Morgen is Nasty jarig en ze denkt dat ze dat vandaag om half 11 al kan gaan vieren met een taart .......quote:Op zondag 25 februari 2007 10:08 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia is wakker, en Natasia vraagt of ze er ook zo bij gaat zitten om half 11.
Anders zit ze alleen.
Ik weet niet wat er om half 11 is.
Daarom heb ik de stream dus ook weer uit staan ....... Te misselijk om aan te zien !quote:Op zondag 25 februari 2007 10:11 schreef tipsch het volgende:
Het zou toch verboden moeten worden om voor 14:00 zondagmidaag ook maar een tengel uit te steken naar het boen-en-zuig-arsenaal.
Hoe haalt dat mens het in d'r hoofd ....... Iedereen wakker worden omdat Madam dat wil ! Te gek voor woorden !!!quote:Op zondag 25 februari 2007 10:13 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia belt maar eens ff naar de redactie om te vragen of het licht aan mag.
Zodat iedereen om half 11 een beetje klaar is.
Ik hoop iedereen blijft liggen.
ik hoop dat ze haar d'r zin gewoon niet geven - dit is zo belachelijkquote:Op zondag 25 februari 2007 10:13 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia belt maar eens ff naar de redactie om te vragen of het licht aan mag.
Zodat iedereen om half 11 een beetje klaar is.
Ik hoop iedereen blijft liggen.
Ik vind het niet belachelijk, ze viert haar verjaardag.quote:Op zondag 25 februari 2007 10:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik hoop dat ze haar d'r zin gewoon niet geven - dit is zo belachelijk
In de paardenstal is het licht genoeg, laat haar daar maar gaan zitten...........quote:Op zondag 25 februari 2007 10:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik hoop dat ze haar d'r zin gewoon niet geven - dit is zo belachelijk
hoe vervelend ik haar ook vind, als poetsmiep mag ze wel een paar uurtjes per week bij me langskomen,maar dan wel als ik werkquote:Op zondag 25 februari 2007 10:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De poetsmiep is weer bezig .....
[afbeelding]
Als ze haar verjaardag wil vieren moet ze maar naar haar kinderen gaan ......quote:Op zondag 25 februari 2007 10:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het niet belachelijk, ze viert haar verjaardag.
Maar desondanks hoop ik ook dat ze haar d`r zin niet geven.
Ik hoop wel dat het vervolg van Meester Max vanavond om 7 uur gewoon doorgaat.quote:Op zondag 25 februari 2007 10:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ze haar verjaardag wil vieren moet ze maar naar haar kinderen gaan ......
Ja al denk ik dat je nog een paar verhaaltjes moet wachten tot de juf terugkomt.quote:Op zondag 25 februari 2007 10:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het vervolg van Meester Max vanavond om 7 uur gewoon doorgaat.![]()
En die zijn nu binnen op stream 1 en 2?quote:Op zondag 25 februari 2007 10:23 schreef Peter6000 het volgende:
Er liepen 2 mensen buiten op stream 3.
Het was al kudt met Nasta, met Palma wordt het nog meer kudterquote:Op zondag 25 februari 2007 10:23 schreef Peter6000 het volgende:
Gadverdamme, Palma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |