Maar dat wisten we toch alquote:Op zondag 25 februari 2007 02:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je gaat er morgen toch wel aandacht aan besteden in je rubriek bij Carlo en Irene, he? Minimaal de groeten doen aan iedereen hier..
[..]
Yep, that's the Hamster.
En ze zijn echt weg moeten vluchten, want op een bepaald moment ging een tankstationeigenaresse een aantal 'boys' optrommelen. De inboorlingen beschikten duidelijk niet over verfijnde, Britse humor.
Slaap lekker heer Waxxerquote:Op zondag 25 februari 2007 02:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik ga eerst eens lekker slapen...
Trusten!
Slaap lekker!quote:Op zondag 25 februari 2007 02:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik ga eerst eens lekker slapen...
Trusten!
Dat was deze: http://www.bbc.co.uk/topgear/show/episodes/series9episode3.shtml . Twee weken geleden trouwens. Vast ergens te downloaden.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Welke aflevering was dat? Die zou ik wel willen zien.
okay jij je zinquote:Op zondag 25 februari 2007 02:28 schreef Petre het volgende:
een homo-topic over auto's?feli met 5 jaar
Ik doe altijd m'n best om het onderwerp auto's op de een of andere manier hier binnen te loodsen. En meestal komt er dan op een gegeven moment zo'n wijsneus die het ineens in de gaten heeft.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:28 schreef Petre het volgende:
een homo-topic over auto's?feli met 5 jaar
the difference between men and boys is the size and the price of their toysquote:Op zondag 25 februari 2007 02:34 schreef wonderer het volgende:
Wat heb jij dan met auto's, Nuvole?
Jep, hierquote:Op zondag 25 februari 2007 03:40 schreef DennisMoore het volgende:
Yaay, gefeliciteerd aan ons etc etc.
Was de link naar 't eerste topic al gepost?
En wat is dat voor bijzonder bestandje?quote:Op zondag 25 februari 2007 11:10 schreef Vlarp het volgende:
[nerd-talk]
Ik moet een bestandje hebben wat in een backup van m'n Windows partitie staat. En die backup staat in een backuppartitie van een backupprogramma. Maar, ik heb die partitie verwijderd! Gelukkig, heb ik 'm niet overschreven en probeer ik 'm nu uit alle macht te herstellen zodat ik dat ene bestandje daar uit kan vissen. Ik voel me net iemand van het NFI ...
[/nerd-talk]
Leve jouw moeder!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguhmijn moeder is jarig hoera hoera
jajaquote:Op zondag 25 februari 2007 12:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Leve jouw moeder!![]()
Hoera! Hoera! Hoera!
Cadeau gekocht??
Wat lief!!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jajadat nieuwe boek van simone van de vught en een creme-pje
Watbenjetochgegroeideenechtemanalhahahawatstudeerdejetochookalweerhebjealeenvriendinnetje-bezoek?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat lief!!En dan komt er allemaal bezoek vandaag en alles...
![]()
achja mn familie enzo.. blughh heb daar niet zoveel mee hoor..quote:Op zondag 25 februari 2007 12:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat lief!!En dan komt er allemaal bezoek vandaag en alles...
![]()
Opzitten en pootjes geven.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
achja mn familie enzo.. blughh heb daar niet zoveel mee hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |