juistquote:Op zondag 22 april 2007 17:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
De temperatuur gaat gelukkig weer omhoog.![]()
Het lijkt mij eerder andersom. Juist een beetje wind erbij is heerlijk; zonder wind krijg je het al snel bloedheet als je aan 't werk bent buiten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:48 schreef teknomist het volgende:
Ik vind 25 graden echt een maximum. De temperatuur zoals ie nu is is perfect, alleen moet het dan wel windstil zijn.
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:47 schreef Saekerhett het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de 40 graden grens wordt overschreden in Nederland.
Ja ik ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:47 schreef Saekerhett het volgende:
Volgens mij krijg je dan de komende dagen je zin. Morgen 28, overmorgen 29 graden volgens RTL. In het binnenland, that is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:26 schreef Qwea het volgende:
ik wil graag een graad of 28, net zoals vorig jaar
Oef, lekkere klap als je daar in of uit loopt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
[afbeelding]
oke oke was niet in Nederland
Ik heb in Eindhoven een bananen-boom gezien, staat er al jaren, dicht tegen het huis en vast op een leiding van de stadsverwarming. Maar het groeit welquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja ik ook.Ik kan eigenlijk niet wachten tot er hier palmbomen graag groeien.
![]()
Ja vooral als je dan nog op een wijngaard moet werken zonder schaduwquote:Op donderdag 26 april 2007 17:41 schreef Queen_Bee het volgende:
43 graden is me echt veel te veel
Eens met Teknomist, 25 graden maar dan wel een briesje
43 dagen is juist vanaf 22 maart.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:36 schreef MissSunshineee het volgende:
43 dagen geen regen, en pas 0,3 of 3 millimeter regen vanaf 22 maart ofsoo..,
Echt? Goh wat ben ik daar blij mee!quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:39 schreef aloa het volgende:
Begin Juni de eerste hittegolf.?
Nog ver weg, maar volgens de weerkaarten gaat de temperatuur vanaf 24 / 25 mei boven de 25 graden komen en later richting de 30 graden.
![]()
Niks is zeker.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Echt? Goh wat ben ik daar blij mee!![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Echt? Goh wat ben ik daar blij mee!![]()
Ik teken er direct voor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:39 schreef aloa het volgende:
Begin Juni de eerste hittegolf.?
Nog ver weg, maar volgens de weerkaarten gaat de temperatuur vanaf 24 / 25 mei boven de 25 graden komen en later richting de 30 graden.
![]()
Ik zit er eigenlijk al een paar jaar op te wachten. Ik heb de thermometer hier al verschillende keren boven de 38 graden aan zien geven.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:47 schreef Saekerhett het volgende:
Dat vindt de milieu-maffia vast niet leuk. Maar achja, het journaal vindt ergens in de wereld altijd wel iets om te melden, al is het een beekje in China dat overstroomt het moet en zal een item zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:31 schreef aloa het volgende:
Het ziet er niet naar uit dat er deze zomer nog een hittegolf gaat komen.
Het ziet er in ieder geval niet naar uit dat het de komende 2 weken gaat gebeuren.
Daarna is er nog een kans, maar ik denk dat deze zomer zonder hittegolf de boeken in gaat.
![]()
Ik hoop het... van mij hoeft zon hittegolf ook nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:31 schreef aloa het volgende:
Het ziet er niet naar uit dat er deze zomer nog een hittegolf gaat komen.
Het ziet er in ieder geval niet naar uit dat het de komende 2 weken gaat gebeuren.
Daarna is er nog een kans, maar ik denk dat deze zomer zonder hittegolf de boeken in gaat.
![]()
wordt het uberhaupt nog rond de 25 graden de komende week/ 2 weken? dus vanaf nu tot 6 Juli ergens ofzo?quote:
Vanf volgende week woensdag lijkt het boven de 25 graden te gaan komen. Donderdag misschien meer dan 30.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
wordt het uberhaupt nog rond de 25 graden de komende week/ 2 weken? dus vanaf nu tot 6 Juli ergens ofzo?
Een hittegolf hebben we niet nodig om op een record hoge jaargemiddelde te komen. Kijk maar naar vorig jaarquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:44 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Dat vindt de milieu-maffia vast niet leuk. Maar achja, het journaal vindt ergens in de wereld altijd wel iets om te melden, al is het een beekje in China dat overstroomt het moet en zal een item zijn.![]()
Voor een bosbrand heb je geen hittegolf nodig.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:19 schreef Frutsel het volgende:
Hittegolf zorgt ook voor fikse bosbranden
Bosbranden 2008: Athene bedreigd door bosbranden
http://www.hln.be/hln/nl/(...)den-in-Kroatie.dhtmlquote:Hittegolf eist vijf doden in Kroatië
In Kroatië heeft de hittegolf waaronder het zuiden en oosten van Europa kreunt al aan zeker vijf mensen het leven gekost. In de hoofdstad Zagreb bezweken vier mannen aan de hitte terwijl in de kustplaats Zadar een vrouw stierf.
Op sommige plaatsen in Kroatië is de temperatuur gestegen tot 38 graden. In delen van Spanje en Portugal is een hittealarm afgekondigd, maar ook in Bulgarije, op Cyprus, Italië en in Griekenland is het extreem warm met temperaturen tot zo'n 40 graden. (hlnsydney/sps)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |