Trust me. Je hebt niets gemist. Het uurtje AI op donderdag had betere optredens. Go Figure.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:54 schreef Cee het volgende:
Aangezien ik alles heb gemist, bij deze de bekende vraag:
heb ik ook iets gemist, of mag ik gewoon blijven zitten en internetten tot de uitslag komt?
Je kunt nog beter pacman op de computer gaan spelen dan X Factor kijken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:54 schreef Cee het volgende:
Aangezien ik alles heb gemist, bij deze de bekende vraag:
heb ik ook iets gemist, of mag ik gewoon blijven zitten en internetten tot de uitslag komt?
gewoon allemaal stemmen op degenen die er al uit zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:56 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Misschien ook nog maar een stem op Christian dan![]()
Zucht, wat een drama deze finale...
en de uitslag door 3 hitkrantmeisjes laten bepalen zeker?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
gewoon allemaal stemmen op degenen die er al uit zijn
Het zou wel mooi zijn he, als ze straks de winnaar uit het publiek moeten halenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
gewoon allemaal stemmen op degenen die er al uit zijn
Flauw hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:58 schreef Vlaflip het volgende:
Krijg je keurig een smsje "Deze kandidaat doet niet mee" terug
bij Exp. Robinson had ik op Chico gestemd (die aap) en kreeg ik een "bedankt voor je stem" terugquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:58 schreef Vlaflip het volgende:
Krijg je keurig een smsje "Deze kandidaat doet niet mee" terug
Volwassen mensen die stemmen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:59 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mijn moeder heeft 4 keer gestemd op Sharon![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij Exp. Robinson had ik op Chico gestemd (die aap) en kreeg ik een "bedankt voor je stem" terug
Is her daughter proud of her?!?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:59 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mijn moeder heeft 4 keer gestemd op Sharon![]()
![]()
Nou, gelukkig niet op Richyquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
Is her daughter proud of her?!?![]()
Je wordt genaaid waar je bijstaat.quote:
Hmmf, bedankt... Finding Nemo wás best een geslaagde film (toen ie nog geen X-factor-associaties bij me opriepquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:59 schreef babette21 het volgende:
Koala's zijn inderdaad geweldig, zeg maar nog nét geenpinguins
...
O+
Richy heeft meer 'n regenwormgezicht... of zoals FP altijd zegt: die ene schildpad uit Finding Nemo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |