maak daar ¤ 10,- inclusief van en we hebben een dealquote:Op zondag 25 februari 2007 14:23 schreef retep_19 het volgende:
tom en jerry 8 euro inclusief verzenden ?
De nieuwste MK is Mortal Kombat: Armageddon en aangezien dat dus nog heel recent isquote:Op zondag 25 februari 2007 15:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Welke van die MK's is de nieuwste?
Op die nieuwste wil ik iig wel 8 euro incl. bieden.
Op Play.com 27 euro nieuw.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:15 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
De nieuwste MK is Mortal Kombat: Armageddon en aangezien dat dus nog heel recent is
(op frs.nl staat ie nog voor ¤ 49.99) is 8 euro wel héél magertjes. ¤ 25,- lijkt me meer reëel.
Ik ga gewoon uit van de nederlandse prijs dus Ik stel voor dat je hem dan maar uit de UK moet laten komen.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Op Play.com 27 euro nieuw.
20 euro incl verzendkosten dan.
De verzendkosten voor 1 enkel spel is volgens mij ¤ 2,25.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe duur zijn de verzendkosten eigelijk voor 1 spelletje?
20 exclquote:Op maandag 26 februari 2007 13:31 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
De verzendkosten voor 1 enkel spel is volgens mij ¤ 2,25.
Als er meer spellen tegelijk moeten worden verzonden zit je op ¤ 6,20 omdat het dan met pakketpost mee moet.
(prijzen zijn exclusief doos/enveloppe)
Inmiddels heb ik een bod van ¤ 26,50 incl. voor MK:Armageddon.quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:48 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik een bod van ¤ 26,50 incl. voor MK:Armageddon.
Dus daar zul je overheen moeten als je hem hebben wilt.
OK, bedanktquote:Op maandag 26 februari 2007 13:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]nee , laat maar dan. Succes nog met de verkoop
Je hebt mailquote:Op maandag 26 februari 2007 19:28 schreef retep_19 het volgende:
10euro incl is prima, mail me maar even.
Mortal Kombat: Shaolin Monks voor 17,50 euro inclusief verzendkostenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:31 schreef boem-dikkie het volgende:
en de MK voor armageddon? die wel 10 euro?
Speel je een verhaal lijnquote:Op maandag 26 februari 2007 21:41 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Mortal Kombat: Shaolin Monks voor 17,50 euro inclusief verzendkosten
Mortal Kombat: Deception voor 12,50 inclusief verzendkosten
Mortal Kombat: Deadly Alliance voor 12,50 inclusief verzendkosten
Dus je betaalt voor Deception en Deadly Alliance wel 10 euro per stuk voor het spel maar de verzendkosten komen er dus nog bij vandaar dat het 12,50 euro wordt.
Shaolin Monks is na Armageddon volgens mij de nieuwste, vandaar dat deze iets duurder is. Shaolin Monks heeft een andere spelopzet dan de klassiekere opzet van Deception en Alliance want je speelt in Shaolin Monks een verhaallijn.
Ja, MK:SM is een soort 3D platformer met Mortal Kombatverhaal en stijl.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Speel je een verhaal lijn?
Wil je me mailen ? Weet ik meteen jou email, handelen we het daar wel af
boem-dikkie@fok.nl
Zie de mail wel verschijnen.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:13 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Ja, MK:SM is een soort 3D platformer met Mortal Kombatverhaal en stijl.
Speelbaar met Kung Lao en Liu Kang (later ook met scorpion en subzero)
De 'klassieke' uitvoering is dat je een personage selecteerd en daarmee een zooitje tegenstanders bloederig uitschakelt waardoor je een verhaaltje krijgt als beloning voor het uitspelen.
Mail volgt
Graag gedaan, veel plezier ermee!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Hij is binnentof spel, bedankt voor de snelle afhandeling.
Graag gedaan!!! Veel plezier ermeequote:Op donderdag 1 maart 2007 15:36 schreef retep_19 het volgende:
Heb het spel ontvangen, zeer netjes en snel. Hartstikke bedankt![]()
Psst:quote:Op maandag 26 februari 2007 13:31 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
De verzendkosten voor 1 enkel spel is volgens mij ¤ 2,25.
Als er meer spellen tegelijk moeten worden verzonden zit je op ¤ 6,20 omdat het dan met pakketpost mee moet.
(prijzen zijn exclusief doos/enveloppe)
OK, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:12 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Psst:
2 spellen passen in een grote bubbelenvelop
meer spellen? gebruik je meer enveloppen totdat het ECHT pakketpost kosten niet meer haalt
Pas 4 spellen in 2 enveloppen verzonden, stuk goedkoper dan pakketje!
Het spel is inderdaad in te stellen in het engels (en in nog wel meer talen ook)quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:12 schreef rew- het volgende:
8 euro incl. voor Monster Hunter. Ik ga er vanuit dat het spel gewoon in het engels ingesteld kan worden? Meestal zjin die franse games gewoon alleen frans namelijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |