abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 maart 2007 @ 11:47:43 #176
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47086150
Hoi Hestria,

Livelink wat vervelend voor je. Ik kan me voorstellen dat het voor Job dus ook inderdaad erg verwarrend is allemaal. Zeker als hij toch in huilen uitbarst als iets niet is gelukt. En zonder meteen Job in een hokje te willen plaatsen, maar heb je het idee dat ie ruzie heeft met zichzelf?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 11:51:00 #177
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_47086269
Ik heb geen idee, Chacama. Hij is ook vaak erg ongecompliceerd. Het is gewoon een vat vol tegenstrijdigheden. Hij is wel snel gefrustreerd, dat wel.

Hestria en Michelle, welkom hier.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_47086365
ruzie met zichzelf? ik ben wel benieuwd wat je daarmee bedoelt chacama.

livelink, wat moeilijk voor zowel jou als job zelf dat ie zo lastig te bereiken is, en ook nog eens zo ontzettend koppig in het uitvoeren van eerder gemaakte (sloop) plannen... wel goed dat er nu eens wat serieuzer naar gekeken gaat worden.

lois, fijn dat met iris alles ok is. ik vind 16 kilo best weinig, ter vergelijking: piet weegt al meer dan 19 kilo!! nou is dat ook wel een lang end maar toch. ook op de foto's vind ik iris er allesbehalve dik uitzien, gewoon een lief mooi meisje zie ik. ik snap echt niet waar de oma's dat vandaan halen dus en ik hoop dat ze voortaan niet meer zulke rare dingen zullen zeggen.

hestria, gefeliciteerd nog met je dochter en welkom!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 11:55:13 #179
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47086415
Ik PM je even.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 9 maart 2007 @ 11:58:51 #180
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_47086554
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 20:12 schreef Lois het volgende:
Het erge is dat ze dat te dik zijn ook zeggen waar Iris bij is, en ik merk dat dat heel hard bij haar binnenkomt. Regelmatig zegt ze "ik mag toch wel een snoepje mama? Of is mijn buikje al te dik?"
Ik kan dan wel janken dat je met zulke opmerkingen nu al kan knoeien aan haar zelfbeeld. Ben ook erg hard van leer getrokken tegen de beide oma's dat ik dat absoluut niet meer wil hebben.
Ik zou de oma's 1 keer waarschuwen. Als dat geen resultaat zou hebben kwam ik er 3 maanden niet meer ofzo.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 12:37:33 #181
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_47087628
Saskia was afgelopen maandag 15.5 kilo en 97 cm.. Vergelijkbaar dus en die vind ik hartstikke mooi slank!
Al die breezer-meisjes van 16 zouden jaloers zijn op dat figuurtje

die halve kilo en die vier centimeter kunnen nooit zo veel verschil uitmaken (misschien dat Iris nog een beetje peuterbuikje heeft, en dat de oma's dat niet (meer) herkennen??)

Wel een prima manier 'hoe praat ik mijn kleinkind nu alvast een eetprobleem aan"
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 12:59:32 #182
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_47088192
emo is

ik ging om half 12 Maxim ophalen van de psz, ik was weer erg benieuwd of hij weer huilend en snikkend met de tekst "thuis"hij wil naar huis dus op me af kwam.
ik stond vooraan deze keer en kwam dus als eerste de psz binnen.
Maxim ziet mij en roept keihard met een grote glundersmile "Mamaaaaaaaaaaaa", hij staat op en rent om de tafel heen en met open armpjes op mij af
das zo lief als je kind zo op je af rent moet er heel de tijd aan denken, vond dat zo fijn.

hij deed het ook erg goed, hij speelde zelfs met andere kindjes, en hij was aan het giebelen met een ander kindje, ik mag trots op hem zijn volgens de juffies, nou.......dat ben ik ook
  vrijdag 9 maart 2007 @ 14:41:34 #183
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_47092182
Smelten doet je hart dan Martineke

Zoë is dus al 2 kilo zwaarder dan Iris en die is ruim een jaar jonger maar wel jammer dat ze het zich zo aantrekt. Van de gekke natuurlijk dat ze dat ook tegen haar zeggen.

Waar hangt Githa toch eigenlijk uit???
  vrijdag 9 maart 2007 @ 14:51:26 #184
37150 livelink
pi_47092531
Githa was ziek, schreef ze een paar dagen geleden. Ik ben bang dat ze een goede griep te pakken heeft.

Martineke, lekker he. Volgens mij zijn jongetjes daar ook veel uitbundiger in dan meisjes. Ik zag ze net op de foto. Lekkere ventjes heb je toch.

Rottdog, ik vind Zoë ook helemaal niet te dik. Ik vind sommige kinderen tegenwoordig juist zo enorm mager. Vooral meisjes.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 15:45:51 #185
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_47094681
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:59 schreef Martineke het volgende:
emo is

ik ging om half 12 Maxim ophalen van de psz, ik was weer erg benieuwd of hij weer huilend en snikkend met de tekst "thuis"hij wil naar huis dus op me af kwam.
ik stond vooraan deze keer en kwam dus als eerste de psz binnen.
Maxim ziet mij en roept keihard met een grote glundersmile "Mamaaaaaaaaaaaa", hij staat op en rent om de tafel heen en met open armpjes op mij af
das zo lief als je kind zo op je af rent moet er heel de tijd aan denken, vond dat zo fijn.

hij deed het ook erg goed, hij speelde zelfs met andere kindjes, en hij was aan het giebelen met een ander kindje, ik mag trots op hem zijn volgens de juffies, nou.......dat ben ik ook
Daar vind ik het dus jammer dat ik Justin nooit op kan halen op de PSZ, hij doet het heel goed, al is hij nu niet meer de jongste, van de kids waar hij mee speelt wel.
Ik hoor altijd graag de verhalen van mijn meissie, waarin ze weer trots verteld en laat zien wat hij nu weer gemaakt/getekend/geknipt/geplakt heeft .

Lijkt me heerlijk om hem op te halen, hij is echt papa georiënteerd .

Hij wil me dan ook altijd helpen, met verbouwen, heeft hij een helmpje op en zo'n veel te grote veiligheids bril, alleen maar om mij kruisjes aan te geven met tegelen , zo heerlijk schattig.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_47112879
Help! Ik weet niet wat er met Randy is, maar hij heeft nu al 2 keer binnen 3 dagen een werkelijk heel vreemde bui gehad. Hij was heeeeeeelemaal hysterisch, lag gigantisch dwars, bleef maar huilen, krijsen en tegen alles ingaan wat ik zei en was zo met zichzelf aan dat hij zichzelf op de gang zette. ("Nennie moet op kang, is stout") Hartstikke zielig! De eerste keer bleven we er maar op in gaan en proberen zijn aandacht ergens anders op te focussen en dat ie niet op de gang moest omdat hij lief was, maar dat hielp niet, totdat we hem in de kinderwagen gepropt hebben en met ze rond zijn gaan wandelen. De 2e keer was vanmiddag en ik heb hem maar even genegeerd. Dat hielp even maar bij het naar bed brengen begon hij opnieuw. Ik ben bij hem gaan zitten en heb gevraagd waarom hij zo boos was, maar dat was hij niet zei hij. Ben je dan verdrietig? "Ja, vedietig", maar meer kreeg ik er niet uit.
Nou vraag ik me af, zou dit jaloezie kunnen zijn naar zijn zusje, die nu bijna 11 maanden is en dus ook steeds meer aandacht nodig heeft/krijgt? (Hij wil ook steeds "kleine beebie" zijn.) Of gaan jullie me nu welkom heten in de club van peutermoeders?! Ik ken dit gedrag niet van hem... hij ligt wel eens dwars, maar dit kwam in de buurt van hysterie... Als julllie dit herkennen, hoe ga je daar dan mee om?
  zaterdag 10 maart 2007 @ 11:49:44 #187
156412 hestria
erg gastvrij
pi_47119857
michelle heeft ook heel veel hysterische buien, ik negeer ze gewoon, als het te erg word, mag ze op de gang gaan razen, als ze dan weer iets rustiger is, komt ze weer naar binnen en begint het troosten, want dan is ze echt verdrietig. En tegenwoordig geld het zero tolerance beleid weer, heel strak regime, 1 waarschuwen, niet luisteren straf. Dat duurt 3 dagen, en dan is de rust weer terug en zijn de boze buien weer weg (kennelijk weet ze dan weer wat wel en niet mag)
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_47175033
Een trampoline is hier een absolute hit hoor Renzell. Chantel die houd zich prima vast en jumped als een gek op dat ding En dat doet ze al heel lang. Was Joshua's verjaardags cadeautje toen hij 2 jaar was. Glijbaan is ook hele goeie. Die gaat er waarschijnlijk komen als Chantel jarig is
pi_47175312
waar houdt ze zich aan vast dan lewis?

mammietje, lijkt me heel naar zeg. op zich zijn dramatische buien wel iets dat erg bij de leeftijd kan horen en ze zijn uit randy's situatie van verse grote broer misschien ook wel extra te verklaren. (dan zou ik zeggen: een combi van negeren van het gekke gedrag maar wel wat extra aandacht geven aan hem en z'n gevoelens?). maar als je het gevoel hebt dat er meer aan de hand is misschien nog even goed in de gaten houden en dan toch aan de bel (ha?) trekken.
pi_47175345
Hier is de trampoline ook altijd in trek, het kleine glijbaantje ook trouwens. En de schommel. En de driewieler. Nog meer ideetjes nodig rens ? ;-)
pi_47176138
piet heeft vandaag eindelijk weer eens een poging gewaagd tot fietsen met z'n 'nieuwe' fiets (inmiddels een half jaar oud maar vlak nadat ie 'm gekregen heeft durfde hij er ineens niet meer op en dat heeft ie een hele tijd volgehouden dus). en met succes, het ging hartstikke goed en hij had er zichtbaar lol in. nog wel een met zijwieltjes (uiteraard zou ik bijna zeggen) maar toch: jippie!
  maandag 12 maart 2007 @ 07:36:58 #192
24188 Belana
kloon van belana
pi_47179820
wat goed van Piet
Liam kan dat ook nog steeds niet hoor en het ziet er niet naar uit dat ie het snel zal leren
stormy waters...
sailin'
pi_47180861
Piet goed hoor!!!
Is het zo een echte fiets, zegmaar? maar dan in kleine uitvoering?
pi_47181187
ja, een echte fiets. deze is 't.
  maandag 12 maart 2007 @ 09:56:39 #195
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_47181546
Wat leuk Bix! Lijkt me echt te gek, zo'n klein fietsend jongetje. Stoer van Piet!
  maandag 12 maart 2007 @ 09:57:53 #197
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_47181572
Een trampoline lijkt me echt leuk voor Juul. Ik ga eens kijken waar en hoe duur enzo. Dank jullie wel.
  maandag 12 maart 2007 @ 09:59:46 #198
37150 livelink
pi_47181611
Wat een stoere fiets van Piet! Job heeft een fiets met K3-mandje en -bel, dus allesbehalve stoer. Maar goed, hij fietst toch niet zo vaak. Hij maakt liever de buurt onveilig met zijn skelter. Dat gaat dus echt heel hard
Gelukkig wonen we op een pleintje waar alleen bestemmingsverkeer komt en waar dat bestemmingsverkeer ook inmiddels wel voorbereid is op een eventuele Job, maar ik hou soms mijn hart vast.

Ik heb dit weekend geprobeerd Katja te leren fietsen zonder zijwieltjes. Zonder veel succes overigens. Ik krijg haar maar niet aan haar verstand gebracht dat ze moet doortrappen.
  maandag 12 maart 2007 @ 10:29:12 #199
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_47182275
ik heb hier een beloningssysteem ingevoerd als er op een potje/wc wordt geplast/gepoept, dan krijgt men (maxim dus) 1 snoepje en een stickertje. gisterenavond na het bad vroeg ik aan maxim of hij op potje moest "nee" werd er geantwoord, dus ik zeg " dan krijg je snoepje en stickertje", nog steeds "nee". papa gaat hem aankleden en maxim spartelen en krijsen, papa bijna van dat moeilijke gedoe, hij krijgt hem nog net zn luier aan en Maxim peert hem. nog steeds krijsend komt hij naar mij toe in de badkamer, "huier uit, huier uit, potje". hij wou dus toch op het potje en heeft erop geplast alleen papa begreep hem niet dus.
wat een hysterie kan er een kind zitten zeg als het niet gaat zoals hij wil.

en Maxim kan niet tegen gehuil van Romijn, als romijn valt en begint te huilen schrikt maxim zich rot en rent erop af en gaat staan schreeuwen naar hem, en dan moet ik ook nog opletten of hij hem niet snel een mep verkoopt dat heb ik nl ook al eens gezien.
ik vraag mij alleen af of het werkelijk een schrikreactie is, of dat het jaloezie zou zijn omdat romijn dan aandacht krijgt die maxim dan eigenlijk zou willen
  maandag 12 maart 2007 @ 10:46:47 #200
37150 livelink
pi_47182700
Inderdaad maar even goed in de gaten houden, Martineke. Lijkt me voor Romijn ook wel angstig als zijn broer meteen komt aanstormen en schreeuwen. Hopelijk leert Maxim dat gedrag snel af.

Job heeft trouwens ook zaterdag voor het eerst op de wc geplast, hoewel hij dit nu in alle toonaarden ontkent en er niks van wil weten.
Hij zat in bad en moest plassen. Ik heb hem snel op de wc gezet en daar kwam de plas
En ik heb nu dus ontdekt dat hij in bad plassen dus wel vies vindt . Eindelijk een zwakke plek in zijn anti-zindelijkheidspantser gevonden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')