Luchtbel, heel veel sterkte met alles
![]()
en je doet het goed met Jolie! Ik sluit me aan bij wat de anderen gezegd hebben.
![]()
voor jou en
![]()
voor Jolietje... (wat een schattig krullebolletje zag ik in het fototopic
![]()
)
Oh ja, hier nog wat leuk nieuws... Noa is dinsdag voor het eerst naar de psz geweest! Ze vond het erg leuk... rode wangetjes van het spelen. Ik ben er een half uurtje bijgebleven, eigenlijk gewoon omdat ik het leuk vond want nodig was het niet. Emma heeft er ook heerlijk gespeeld en geklommen dus dat was voor haar ook heel leuk. Ze hebben er érg veel speelgoed en leuke toestelletjes.
Noa heeft zelfs al iets geknutseld... grappig om te zien wat het verschil is tussen haar en haar half-jaar oudere buurmeisje. Die had alle sneeuwklokjes netjes op de steeltjes geplakt, en Noa plakte alles bij elkaar, op elkaar... (plus een hoop lijm!) maar leuk was het wel! Ze had totaal geen aandacht meer voor mij en toen ik wegging keek ze me alleen maar vaag aan en ging toen weer lekker verder met spelen
![]()
... (hmm...dat vond ik toch wel een beetje jammer
![]()
)
Oh ja! Ze kan ineens alle kleuren benoemen! Rood, oranje, groen, blauw, geel...ze kende ze allemaal! Terwijl het tussendoor vaak fout gaat, lijkt het wel of ze dat dan expres doet. Want het ging ineens allemaal goed gisteren...alle krijtjes werden goed benoemd qua kleur.
Verder is ze een echte heerlijke peuterpuber
![]()
heel schattig vaak maar wel wat recalcitranter dan ze was. Dat is even wennen
![]()
voor deze moeder die een makkelijk meisje gewend was. Maar gelukkig heeft ze haar meegaande momenten vaak wel rond bedtijd 's middags. Handig, want anders worden de anderen ook standaard wakker van haar gekrijs...
Hebben die van jullie dat ook, van die specifieke dingen die op hun manier moeten? En dat ze dan boos worden als het niet op hun manier gebeurt? (ach ja, heb ik zelf ook...
![]()
) Maar lastig is het wel. Vooral bij momenten dat je er niet veel bij kunt hebben qua drukte...of vroeg 's ochtends een lastig meisje wat aan het zeuren is, geen luier aan wil (en ook niet op het potje wil) en geen maillot maar haar broek, haar broek zelf wil dichtdoen, een jasje aan wil en boos wordt als de laarsjes niet aanmogen maar ze haar slofjes aan moet. Hmm. En dan gaat het de volgende dag ineens wel goed...