Tja als hij dat leuk vindtquote:Op maandag 5 maart 2007 22:53 schreef renzell het volgende:
Dat doe ik soms ook. Maar dan ziet ie 1 dingetje en wil daar alleen nog maar mee spelen. Een Nijntje 'tv' bijvoorbeeld, met een draaiknop eraan, waardoor je steeds een ander plaatje ziet.. Ach, wellicht een oede tip voor 1 van de tantes ofzo.![]()
Hier hetzelfde.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:19 schreef texelonia het volgende:
Niemand heeft het nog genoemd, maar wat dacht je van auto's? Absoluut nummer 1 bij Noah. Het maakt bijna niet uit wat voor auto's, als het maar 4 wielen heeft![]()
Wat schattig!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:07 schreef kozakken het volgende:
Dank voor het compliment dan, livelink.
Renzell, hier zijn grote auto''s, graafmachines en tractorshet helemaal!!!
Dus mss is een tractor (met aanhanger om rotzooi in te vervoeren) wel heel geschikt. Goede tractors van bv. Bruder zijn wel prijzig, maar oh... wat mooi
Jonne wordt eind maart 3 en zijn grootste wens konden we alvast noteren toen we het vroegen:
Een grote roze tractor, mama!![]()
![]()
Valt best mee Zoë kan er veel capriolen op uit halen en zo hoog zijn ze niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:54 schreef renzell het volgende:
[..]
Trampoline!!!![]()
Maar.... flikkeren ze daar niet heel gemakkelijk vanaf..?
Ik denk dat het allerbelangrijkste is, dat op de momenten dat jij het wel aankunt, je er ook voor Jolie bent. Jij bent haar baken, haar voorbeeld. Ik wil het niet verergeren maar ik heb zelfs het idee dat als je haar wegstuurd oid je haar helemaal beschadigd. Ze heeft je nog zo nodig LB, en ze moet natuurlijk niet het gevoel krijgen dat zij iets fout heeft gedaan waardoor ze weg moet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:37 schreef Luchtbel het volgende:
En ik weet niet of ik dit kan posten hier maar ik doe het toch maar. Ik zit echt heel erg in over de situatie bij ons thuis. In hoeverre het invloed heeft op Jolie en op haar gedrag. Ik doe m'n best haar overal buiten te houden, het zo leuk en fijn en veilig mogelijk te maken voor haar. En dat is nu vooral niet veel bij mij in de buurt zijn. En ik weet niet of het invloed heeft op haar. Ik zie haar soms zo verdrietig en in de war zijn om dingen die door mij komen dat het me beter lijkt als we een tijdje niet bij elkaar in de buurt zijn. Maar aan de andere kant, ze slaapt weer heel vaak bij mij in bed en zoekt me steeds zelf op. Misschien is het wel veel groter voor haar als dat niet zou kunnen. Dat zou ik ook niet willen natuurlijk.
Luchtbel... ik ken jouw situatie niet, weet niet waarom je -al zo'n lange tijd- down bent. Maar kinderen voelen sferen buitengewoon goed aan en als ik dit stukje (en je vorige post) lees, krijg ik een beetje het gevoel dat Jolie misschien ook voor je 'zorgen' wil. Heel lief en begrijpelijk, maar zo'n situatie moet niet te lang voortduren omdat dan de verhoudingen scheef zouden kunnen trekken. Afstand nemen is niet zo'n goed idee lijkt me, ze is je dochter en jullie horen bij elkaar, maar is er geen tussenweg? Dat ze af en toe ergens anders iets gaat doen dat zij leuk (bij een vriendje of oma spelen?) vindt en waarbij jij even tijd voor jezelf hebt? Zodat je zelf weer wat op krachten kan komen en ook weer echt (lees bewust) blij bent dat ze weer bij je is?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:27 schreef Luchtbel het volgende:
Ja Dutch en Lishe, ik probeer dat ook zo te zien en ook als groter goed boven een tijdje afstand. Waar ik vooral mezelf waarschijnlijk verdriet mee zou doen maar als het beter is voor haar...Er hangt echt zo'n nagtieve sfeer rond mij. Al bijna een half jaar. Soms boos op haar, soms ook niet maar ik ben boos en verdrietig. 24/7 en heel soms lukt het me om me daar voor af te sluiten of wel leuk te doen met haar, soms maar ook dan hangt het om me heen. Ik vraag me echt vaak af of dat wel gezond is voor een kind van haar leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |