ik schrik niet, het was meer een oohooo! over het geheim van de bewaarde speen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:05 schreef Sugar het volgende:
Wat is er, bix? Waarvan schrik je?
Maar knap is ze, he?
Ja daar kom je nu meequote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:12 schreef Sugar het volgende:
Ja, swets, de post dus! En dat kan elke dag!![]()
Ja klopt, maar d'r verjaardag was zo'n mooie psychologische grens. Ze was erg bezig met 'zo oud word ik *steekt min of meer 3 vingers op*'.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:13 schreef bixister het volgende:
ach, volgens mij kan saskia ze in deze periode ook nog best hard nodig hebben bij tijd en wijle...
Maak je maar niet te druk livelink, sommige kinderen zijn niet overal even vlug mee. Mijn oudste was op die leeftijd ook nog niet zindelijk en zelf aankleden doet hij liever nog steeds niet (hij is nu net 6).quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:01 schreef livelink het volgende:
Al die kinderen maken hier enorme sprongen. Maria nu ook al zonder speen! Wat goed zeg![]()
Ik maak met Job geen enkele sprong. Ik krijg steeds meer de zenuwen over zijn niet zindelijk zijn, maar kom er ook achter dat hij geen enkele poging doet om zichzelf aan te kleden of wat dan ook.
Misschien mijn eigen schuld. Ik heb hem misschien te lang babietje willen houden of ik ben het afgelopen jaar te veel bezig geweest met andere zaken en te weinig met hem. Ik heb gelukkig binnenkort 3 weken vrij en ga dan maar heel hard met Job aan de slag.
is ook zoquote:Op zondag 4 maart 2007 18:54 schreef livelink het volgende:
Moeilijk he, Martineke. Maar waarschijnlijk is het maar heel even en speelt hij daarna vrolijk met de rest van de kinderen. Als het echt niet gaat, laten ze het je wel weten.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:41 schreef livelink het volgende:
Kozakken die zo ontzettend veel energie heeft gestoken in het zindelijk krijgen van Jonne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |